- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door BasMan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 maart 2011 om 17:53 #184795
Om mee te beginnen zou ik mezelf eerst even willen voorstellen,
Ik ben bas, 20 jaar oud en woon in Harderwijk. Ik ben al een tijd actief op het cittafreaks forum maar zie dat hier de activiteit van members een stuk hoger is, vandaar dat ik me hier heb geregistreerd.
Maar ik sta dus voor een groot vraagteken met betrekking tot het opvoeren van mijn citta, dit is het verhaal :
Vandaag een nieuwe leokrul onder mn citta gelegd. En heb veel vragen bij mn citta.
Totaaal geen verschil tussen citypower/leokrul. In optrekken/topspeed etc.. krijg ook totaal geen boost ( vriend van mij heeft exact dezelfde setup als ik heb, met leokrul dus, krijgt een dikke boost vanaf 20km/h en rijdt echt wel 10 km/h harder dan ik )
Trekt ie valse lucht?
Kan het komen doordat ik 1 maand geleden een warmloper heb gehad, en dat ik beste schade heb opgelopen aan mn zuiger?
Als ik optrek uit stilstand gaat ie ook moeilijk langzaam weg en maakt ie soort van haperend geluid, uitlaat klinkt dan ook totaal niet lekker, met citypower en leokrul hetzelfde.
Heb mn sproeier ook gewoon 58 gelaten omdat ik die al groot genoeg vond.
De vorige eigenaar heeft zitten knutselen aan de luchtfilter, 3 gaten ingeboord, maar de brommerboer heeft die mooi dichtgemaakt, kan dit het alsnog zijn? Hij heeft na de warmloper ook al mn contactpunten/bougie etc vernieuwd.
Mn carb. is splinter nieuw. Misschien een verneukte zuiger na de warmloper?Ik snap dr geen reet meer van, hoop dat iemand een oplossing weet of een probleem kan identificeren.
Mijn setup : 50 cc std, std carter/cilinder, leokrul, 13/13carb,58 sproeier, malossi filter, poelie 80.
Alvast bedankt!19 maart 2011 om 18:02 #199639denk dat hij niet genoeg lucht krijgt
want dat had ik dus met mijn ciao ook
probeer eens zonder filter een stukje
en een 58 sproeier is wel te groot
denk dat je een 52 of 54 moet hebben
want ik heb met 50 dr 13/13 carb en malossi filter 57 en dat loopt perfect19 maart 2011 om 20:04 #199640hey bas, harderwijk is niet zo verweg van mij. dus als je er echt nog niet uit komt dan kan je altijd langs mij rijden of het blokje opsturen en dan kijk ik het even voor je na.
En die 13/13 kan je ook achterwegen laten, beter zet je de originele carburateur er weer op en je zal kwa presentatie’s het zelfde blijven maar wel zuiniger gaan lopen!
Ik denk zelf dat je zuiger/zuigerveren aan vervanging toe zijn en dat je brommer gewoon verkeerd is afgesteld en dit is natuurlijk makkelijk op te lossen als je weet hoe;)Laat maar wat van je horen als je het wat lijkt:)
20 maart 2011 om 15:38 #199648Vandaag geprobeert te starten zonder filter, maar dan gaat mn citta geen eens aan 😛
Ik heb je een PM gestuurd Dylan. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.