:: MCPROPARTS ST43 carter
-
SharkTopic starter
https://www.mcproparts.com/mcpp-motors/

Ik geloof nog niet echt leverbaar, maar in de maak. Het ziet er weer netjes uit en ik verwacht een flinke prijs voor dit CNC-kunststuk. Afgestemd op BIG DEPS 4 / POLINI 4P.
Klein zeurmomentje: Zelf zoek ik eigenlijk een carter waar de spoelpoorten nog niet bestaan zodat je de spoelpoorten zelf kan frezen. Ik wil nog wel een keer een carter met membraan voor een 50 cc’tje namelijk.
-
Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door Shark.
Hoop dat ze ook een kickstart versie maken :-). Ik zou ooit nog wel een Kick Reedvalve willen. Heb zelfs zitten twijfelen (bij gebrek aan beschikbaarheid KickReed) om dat halve carter van Fred te kopen. Maar zelfs die zijn nooit meer leverbaar
Ik zou hun een mailtje sturen met je wens, want ik weet heel zeker dat je niet de enige bent die hier op zit te wachten. Het moet voor hun realtief eenvoudig zijn om dit te realizeren.
Hun consept is onderdelen maken en er afstel-gegevens erbij leveren. En dat is een slim idee want met de afstellen voelen een hoop mensen zich onzeker. Ze gaan uit van een mallossie krukas met volle wangen en daar zit geen kick korte tap op.
Maar dat hoeft natuurlijk geen opstakel te zijn voor een carter met kick mogelijkheid. Ze zouden de deur een kiertje zetten voor de concurentie. En dat moet je nooit doen.
Ik zie nog wel meer verbeteringen die ze door zouden kunnen voeren, maar daar heb je een 5 assige cnc voor nodig om dat te kunnen maken en die hebben ze waarschijnlijk niet.
Ik denk dat mallossie nu wel op zijn achter hooft aan het krabben is.
Zij lezen net als pinasco de berichten op de bekende fourms en ik ben benieuwt wat hun antwoord is.
Gaaf dat er beweging is in de markt!
-
Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door zevenenergie.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.