- Dit onderwerp bevat 403 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door st3yn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 juli 2008 om 17:10 #431834
Nee hoor zeker geen spijt nog! Hij is nu aardig afgesteld en loopt ook goed. Hij is nog niet helemaal goed afgesteld trouwens, maar dat is puur sproeier/gaskabel/stationairschroef werk! Gaat helemaal goed komen
24 juli 2008 om 19:24 #431835Kappen zijn vet steyn! Brommertje ziet er echt goed uit:D
24 juli 2008 om 19:54 #431836I<3 die mirage kleur 🙂 erg nice steyn
edit: 2200ste post 😀
24 juli 2008 om 20:17 #431837Super ziet er goed uit
als ik jou was zou ik nog foam om het stuur doen29 juli 2008 om 10:20 #431896Ik heb van thomas een vario achterkoppeling geleend met 100mm schijven, gele drukveer en gele trekveren 😀 Ben echt benieuwd hoe het gaat rijden! Ik ben nu dus ook op de meeting met vario. Weet iemand toevallig wat voor rollen ik ongeveer nodig heb? Ik heb een Polini voorvario.
Ik ga vandaag ook weer wat foto’s maken want de kappen zitten nu op de ciao
29 juli 2008 om 10:43 #431899probeer eerst eens 6,5 gram of 7 gram
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel29 juli 2008 om 10:45 #431900
sjaak trekhaakdenk ook rond de 7 gram, mooi brommertje maar dat wist je al.
1 augustus 2008 om 18:38 #431929Man man wat een gekloot steeds!
Donderdag paste m’n voorvario er niet goed op, het busje en de halfpoulie wouden er niet soepel op. Die had ik er dus met een hamer opgeramt… slecht idee 😐 Toen moest ik dus een grote poulietrekker kopen (=duur) om hem eraf te halen. Daarna heb ik even de krukas heeeel licht geschuurd en ook de halfpoulie en de voorvario zit er nu helemaal goed op 😀
Toen reed hij dus eindelijk normaal met vario maar Jorik (1/2 op het forum) draaide later m’n bougie er scheef in = schroefdraad van m’n 46mm pinasco kop naar de klote 😐 Ik heb hem even weggebracht naar iemand en het schroefdraad is nu weer -redelijk- in orde. Er past iig weer recht een bougie in en hij rijdt!
Tjah dat krijg je he als je zo snel mogelijk je brommer af wilt hebben voor de meeting 😉 Maarja alles lijkt goed nu en de brommer is er gewoon rijdend bij op de meeting, na veel inspanning
Ik neem rolletjes mee naar de meeting want ik moet hem nog even goed afstellen! Ik heb alleen geen decompressie kabel aangesloten en starten is onmogelijk in je eentje :lolMaar m’n ciao is er bij op de meeting
Heb er zin in!1 augustus 2008 om 19:25 #431930st3yn, ik doe je op de meeting wel is voor hoe je hem start 🙂
1 augustus 2008 om 20:14 #431931haha je bent niet de enige die ze meoten helpen:P Ik krijg die van mij ook niet in mn eentje aan, en ik heb wel decompressie aangesloten.. zal wel komen omdat er wss een veel te grote sproeier in zit en hij hem kei hard verzuipt volgens mij:P Maarja mooi dat ie weer rijdt, heb je woensdag voor niks zitte stresse
Zie je morgen!1 augustus 2008 om 20:24 #431932diep inademen en immer gerade aus 🙂
2 augustus 2008 om 07:26 #431938
n!ck*smet een vario zal hij stukken beter lopen.
dan zit hij niet zo snel in zijn hoge toeren.5 augustus 2008 om 19:51 #431967:S Een bougie moet je er ook altijd met de hand er eerst helemaal indraaien zodat je zeker weet of die recht zit. Dit zijn kleine foutjes waar je je spullen heel snel mee verziekt :! Wees nu maar voorzichtig met je draad, want het zal niet veel meer wezen 😀
Ik vind je Ciao wel heel mooi Steyn. Kappen staan hem ook goed met die parelmoer kleur

Leuk je ook even ontmoet te hebben i.p.v. dat getik op die pc 😛
5 augustus 2008 om 20:39 #431968de kappen waren idd erg mooi gespoten!
verder gewoon een nette ciao, niet echt bijzonder, maar wel gewoon mooi
5 augustus 2008 om 21:39 #431970Ik weet het michel, ik draai hem ook altijd zelf met de hand eerst vast. Ik heb hem ook niet zelf gesloopt he 😛 Ik vind m’n ciao nu ook best gaaf! Zoals Diac al zegt is hij idd niet ontzettend bijzonder ofzo, maar dat was ook niet m’n plan. Sinds m’n citta gejat is is het allemaal toch iets minder geworden. Maar het is gewoon een snelle, nette ciao met leuke kappen die hem nét even iets specialer maakt 😀
Het was inderdaad leuk om iedereen even te ontmoeten in het echt! Wel jammer dat het vrij kort was allemaal maarja er komen meer meetings

Ik heb vandaag trouwens samen met jorik even de ‘begrens’ring uit m’n ninja gehaald! Hij maakt nu een veel mooier, zwaarder geluid. De opening met ring was mínder dan 1 cm, en zonder ring zo’n 2 cm. Groot verschil dus. Ik heb hem nog niet echt goed kunnen testen maar hij rijd wel beter nu 😀 Ik heb wel al even zo’n 75 km/h gereden en ik merkte dat hij nog wel harder wou! Ik heb alleen niet het gas helemaal open getrokken omdat ik toch nog wat rare geluiden hoorde. Ik denk dat het blok nu zo’n 80 á 100 km gereden heeft dus het wordt wel echt tijd dat ik hem eens volledig opentrek. Ik denk dat ik dat morgen ofzo even doe, goed warmrijden en dan rustig opentrekken tot de top

Oh ik heb trouwens ook even z’n simonini racing uitlaat geprobeerd.! JEZUS wat een herrie :lol Ik merkte wel dat de trekkracht echt super was met die pijp, en de boost ook! Volgens mij is dat ook wel een leuk uitlaatje op m’n setup, alleen kon ik de top niet goed testen nog… maarja ik blijf bij de ninja want die is echt super 😀Maargoed ik laat binnenkort wel even weten wat de top ongeveer is
Ik gok dat hij zo de 80 km/h haalt, die athena wil echt blazen! Hij trekt super, boost super en de top is goed. Ik vind het echt een goede cilinder, alleen hoop ik wel dat ik geen rare bij-geluiden meer heb.
Ik merk trouwens wel dat mensen m’n brommer tof vinden! Er ging zo’n scooter naast me rijden en die vond m’n vario + uitlaat echt tof (ik reed zonder kappen). En er ging zo’n auto naast me rijden en in een keer steekt een kerel z’n kop uit het raam. Hij zei dat ik even m’n gas moest opentrekken dus dat deed ik even.. Hij keek echt zo van: Wow, die kan hard! Ik zie gewoon heel vaak mensen die me nakijken vanwege het geluid en de snelheid :lolGeweldig zo’n 46mm cilinder, maar wel veel herrie en dat vind de politie niet zo prettig 😉
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.