- Dit onderwerp bevat 403 reacties, 55 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door st3yn.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 september 2008 om 17:14 #433406
Ok bedankt 🙂
Ik heb de stang meer gekocht uit gemakzucht, want hij was al helemaal klaar en passend. Misschien neem ik idd nog een keer een dikkere, maar deze is voor nu wel goed.
En de uitlaat staat mooi vind ik zelf! Ik ben trouwens nog wel opzoek naar een íets normalere uitlaat, want de politie in groningen is massaal bezig met aanhouden/rollerbanken en als ze mij zien/horen ben ik meteen de lul 😉Hij is verder idd redelijk normaal qua opbouw maar dat was ook de bedoeling. ik moet het ook niet te gek maken want het blijft een school/werk/fun snorfietsje. En daar is hij al veel te extreem voor :lol
27 september 2008 om 17:29 #433407
Tom ciaoWat Diac ook zegt, die stang vind ik ook iets te dun.
Maar daarintegen vind ik de calibrata wel mooi staan!
27 september 2008 om 17:35 #433409ik vind de stang op jouwn ciao juis erg mooi, en netjes. Tussen een racer zou ik ook een dikke buis pakken, maar bij zo’n net nieuwste model ciao’tje met dat verend zadel systeem vindt ik deze stang eigenlijk wel perfect passen!
27 september 2008 om 17:41 #433410@ st3yn, koop een citypower voor erbij ofso.
altijd handig als je weet dat er controles zijn of iets dergelijks.2 oktober 2008 om 15:38 #433495Ik heb een kickblokje gekocht!

Even kijken wat ik er precies mee ga doen, waarschijnlijk gebruik ik het kleine kickdeel voor m’n 46,5 malossi blok 🙂
Ik blijf bezig 😉2 oktober 2008 om 15:49 #433496
erikbloemberghet grote elec cater inc onsteking wil ik wel van je overnemen mvg erik
2 oktober 2008 om 15:52 #433497+krukas zeker!
maar ziet er goed uit
2 oktober 2008 om 16:08 #433499mooi blokje, super! eigelijk jammer om het uit elkaar te halen als je bedenkt dat zo’n blokje als dit nog wel een aantal km’s aankan 🙁
2 oktober 2008 om 18:00 #433503hey
je brommer ziet er goed uit man en die stang staat hem ook goed
en het blokje is er ook snel heb het gister pas om half 5 bij het postkantoor gebracht
maar ik heb dat je er plezier mee heb
en de standaart cilinder die er op zit is volgens mij nog zo goed als nieuwAndy2 oktober 2008 om 21:20 #433516TimoO_ :
mooi blokje, super! eigelijk jammer om het uit elkaar te halen als je bedenkt dat zo’n blokje als dit nog wel een aantal km’s aankan 🙁Klopt, ik weet ook niet zeker nog wat ik er mee ga doen 😉
@Andyman: Het is idd wel erg snel gegaan! Maar ze zijn hier altijd al wel snel met pakketjes, meestal heb ik ze binnen 1 of 2 dagen al binnen. Echt super 😀
De cilinder + kop lijken idd erg nieuw nog! Misschien even de cilinder eraf halen binnenkort. Ik wil de krukas ook wel even bekijken, dus ik gok dat ik het blokje toch even uit elkaar ga halen.2 oktober 2008 om 21:53 #433521Zijn der al filmpies Steyn???
Ben nou weleens benieuwd naar dat gebakkie :pest
Wil die een beetje vooruit?Die pijp is wel ernstig groot hoor. Ik twijfel nou toch een beetje of ik het wel mooi vind.
Maar verder echt een ‘clean’ brommertje!4 oktober 2008 om 11:16 #433552Helaas ben ik nog niet echt toegekomen aan filmpjes maken maar daar ga ik wel snel mee aan de gang :lol dat wordt wel eens tijd!
Ik heb trouwens even voor de grap 4.4 gram rollen getest en dat is wheelies knallen hehe. Hij maakt alleen veel te veel toeren dan, ik denk dat ik het lekkerst rijd met rollen tussen de 6 en 7 gram. Lekker rustig.
Ik wil trouwens ook even jullie mening hebben over een City Power onder een 46,5mm cilinder. Het wordt herfst/winter en m’n mooie calibrata komt onder de modder en bagger te zitten dus ik wil met een simpel uitlaatje gaan rijden. Is een City Power nou echt slecht voor een hoogtoerige cilinder, omdat hij z’n toeren dat niet kwijt kan? Of moet dit wel lukken?
Anders zoek ik bijv. even een tecno cc om door de winter heen te beunen :lol4 oktober 2008 om 16:04 #433563Haha, ik zou er echt niet aan beginnen. Ik raad de Citypower al af bij 43mm duss.
Knal er gewoon een goedkope Top One onder ofzoow.
Rijd lekker, valt niet zo heel erg op en maakt ook geen herrie.4 oktober 2008 om 16:09 #433565@steyn
ik heb zelf even citypower geprobeerd met 43mm dr evo en 100mm variomaatRijd nergens naar komt niet op snelheid
dus ik raad het je ook af!
4 oktober 2008 om 19:16 #433568Die van Crullie liep op de ZZT en de Alkmaar toer anders best behoorlijk met een Speedengine en een 80cc Polini! Trok goed, liep best hard, was stil én zuinig!
Dat het slecht is omdat ‘hij z’n toeren niet kwijt kan’ is onzin. Met een Leo Krul gaat zo’n cilinder ook minder toeren maken als met b.v. een Calibrata of SP. Dan gaat ie er ook echt niet stuk aan hoor..
Er zit overigens nog best veel verschil in de prestaties van de verschillende shitty-powers.
Welke de betere is weet ik zo niet. Je zou Crullie kunnen vragen welke hij heeft.Belangrijk is je afstelling controleren en zonodig aanpassen. Dat hoor je eigenlijk altijd te doen als je een andere uitlaat monteert.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.