Vespa-Ciao.NL
:: st3yn’s vespa ciaos

Home Forums Perso’s Projecten st3yn’s vespa ciaos

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 404)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

waarom dat niet 1/2? 😛 ik vind hem er nog redelijk standaart uitzien (ja op die kroket enzo na dan).

dum
      Bijdrager

je ciao is egt mooi met die calibrata:thumb
        zijt nu maar voorzichtig met je cilinder;)

greets dum

Daan777
        Moderator

ow wat ben ik toch knap.. credits voor het vijlen en poorten flowen?
          Diss…

😛

1-feb
          Bijdrager

haha daan jij ook al zeuren om credits:P Ik wil nog credits voor het zagen en lassen van de stang:lol

Daan777
            Moderator

ow dat heb jij gedaan!?
              Zeer mooi geworden!
              Het eerst wat ik dacht toen ik die foto’s zag.. hmm, nice stang.

leon ciao
              Bijdrager

heel erg nette ciao Steyn :thumb is echt mooi geworden 🙂

st3yn
                Topic starter

Bedankt voor alle positieve reacties =)

Jorik, dan krijg je ook credits voor het niet helemaal recht laten lassen van de stang :P:P

Ik merkte vandaag trouwens dat m’n voorband helemaal leeg was. En het profiel was ook niet al te best meer van de voorband. Ik heb dus het voorwiel van m’n kentekenloze ciao even overgezet, toch handig dat ik die ook gekocht heb toen. Ik heb gewoon alle rotte onderdelen overgezet 😀
                  Heb ook weer even een stukkie gereden en man man wat een power heeft zo’n 46mm cilinder toch! Hij trilt ook als een gek hehe. Ik heb het gas alleen nog steeds niet flink kunnen opengetrokken, want ik wil eerst even een nieuw bougietje kopen om de kleur echt goed te checken. Volgens mij is sproeier 72 echt perfect, maar ik wil het toch even zeker weten.. nog een vastloper overleef ik namelijk niet 😉

Ik rijd nu trouwens met 5,6g rollen maar volgens mij mogen ze nog een stuk lichter. Ik merk ook dat ik echt een gele drukveer moet hebben met bijv. blauwe polini trekveren, want dit is gewoon te slap. Maar dat komt binnenkort allemaal wel! Ik ga ook zo snel mogelijk nog even een filmpje maken want dat is wel zo leuk om te zien

:thumb

sjaak trekhaak

mooi dat hij goed loopt ,ik denk dat als je er een gele druk veer inzet met blauwe trekvere dat de rolle wat zwaarder moete.
                    mooi brommertje ga zo door.

Bartjee
                    Donateur

Super brommertje Steyn!:D Calibrata en stangetje staan hem ook zeer goed:)

Martijnvanheerde
                      Donateur

Mooie brommer idd:D:thumb

st3yn
                        Topic starter

Ik kan geen genoeg krijgen van al die complimenten hehe :lol

Wouz-LwB
                          Donateur

Gatverdamme steyn wat een lelijke brommer heb jij 😀
                            Die uitlaat is ook lelijk bah 😛

Zo even geen compliment.

:duivel

Flip V/d Kuil

ik ben het met wouz-lwb eens 😀

Bah bah bah 😀

st3yn
                              Topic starter

Ik heb even een tijdje niks meer laten horen, maar dat komt doordat ik nogal bezig was 😉 Ik heb inmiddels m’n vario een beetje aangepast: Blauwe polini trekveren met een gele drukveer. Hij trekt echt niiiice op nu 😀 Ik heb nog niet gekeken naar m’n rolletjes, ik weet niet eens welke erin zitten nu!

Alleen ook weer een tegenvaller: M’n achterband is lek. Opzich niet zo gek, want de voor en achterband waren beiden niet echt mooi meer. M’n hele voorwiel heb ik al omgewisseld van m’n andere ciao, nu alleen nog even het achterwiel overzetten en ik kan weer gassen 😉
                                Ik zal dan ook wel eens een filmpje maken :thumb

diac
                                Bijdrager

nu geef ik ook eens even serieus mijn mening.
                                  ciao is erg netjes, ziet er in het echt ook zeer netjes uit.
                                  de kappen zijn heel mooi gespoten en de velgen staan goed in de lak.
                                  voor de rest is die een beetje “normaal” qua opbouw.

minpunt;

de uitlaat ziet er echt niet uit, veel te lang en past niet in combinatie met een origineel look ciao.
                                  de stang mocht ook wel een stuk dikker, vind hem erg dun.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 404)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.