Vespa-Ciao.NL
:: St3yn’s Über Citta!!

Home Forums Perso’s Projecten St3yn’s Über Citta!!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

st3yn
    Topic starter

Bo3T :
      relaxe vader :p hhaa

haha 😛
      naja ik moet ook niet zeuren eigelijk, hij heeft echt de helft van de brommer + alle onderdelen ofzo wel betaald. :con

st3yn
      Topic starter

Ok de brommer is klaar + opgehaald 🙂 Er zit een splinternieuwe DR 43mm cillinder in en er is een extra beugel op de uitlaat gelast. Hij zit nu echt muurvast! Prijskaartje: doet er niet toe. hehe
        Ze hebben de oude cillinder keurig in een doos voor me gedaan, en ik ga hem waarschijnlijk gewoon verkopen. Dus als iemand interesse heeft? 😉 Hij was echt pérfect ingereden en er zat geen enkele kras op, volgens de brommerzaak.

Maargoed ik ga vanmiddag maar eens even beginnen met rijden. Even 1 tankje rustig leeg rijden en daarna beginnen met inrijden, alweer 😛

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Mooi zo,

welke brommerzaak heb je het laten doen ?

Als ze maar gewoon hebben gezorgt dat de uitlaat er niet onder spanning op zit, daar kunnen die DR’tjes vaak niet tegen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

hansieb
          Moderator

Hij heeft het bij luytink gedaan , zal wel een klein vermogen hebben gekost =)

st3yn
            Topic starter

Flick, ik heb m’n brommer niet gezien nog dus ik weet niet precies hoe hij vast zit! Ik zal vandaag of morgen even langs m’n pa gaan en kijken. Ik maak dan meteen wel wat foto’s.

@hansgay: Sterf ;p

hansieb
              Moderator

Hhaa i kkan der over meeprate

Citta toen ik hem 2 week had en niks over het hele brommer geneuzel wist naar luytink gebracht , 100 euro betaald voor een nieuwe poelie + carb en het monteren daarvan =)

daveyy
                Bijdrager

heey, vet man die citta van je!
                  Die uitlaat geeft hem zeker een stoere look

st3yn
                  Topic starter

Nog even wat fototjes:

Hij zit vast waar normaal de middenvoets standaard doorheen moet

Onder/zij aanzicht 😛

En zo staat m’n cittatje er nu bij:

Je ziet dat hele beugeltje niet eens, m’n stepje zit ervoor!
                    Maar gelukkig rijd de brommer weer, alleen wel balen dat ik weer moet inrijden.

Edjuh
                    Bijdrager

Ziet er stukken beter uit die ophanging.

Mooie shitta!

st3yn
                      Topic starter

Vandaag even een belgenkoppeling bij Hansieb gehaald! Ik ga komende week eens kijken of het lekker rijdt, ik hoop toch wel de 75 ermee te halen! 🙂
                        Updateje volgt deze week!

Bartjee
                        Donateur

Moooi steyn:D Ben benieuwd hoe dat rijdt, alleen wa zal jij bagger gaan optrekke:P Keertje race tege mijn citta met vario en 42alu?:P

hansieb
                          Moderator

Wel mooi ik rijd iets harder dan steyn 🙂 met mijn ciaotje.

Ding van steyn trekt wel leuk bij de 30km/h is die echt geinig. Hopelijk test je ook nog ff met de TOMTOM voor en na 🙂 dat zou geweldig zijn.

st3yn
                            Topic starter

Vandaag ben ik langs Herr Flick (thomas) geweest! Even op z’n brommer gereden en zelfs nog z’n Reedvalve gemonteerd.. Dat ding maakt een vet geluid! Echt veel power 😀

Maar ik heb ook even de belgenkoppeling getest met 70 poulie! Dat trekt echt slecht kan ik je vertellen. Ik heb een weg van 1 km ofzo nodig wil ik op de top zitten 😛 Eerst leek het niet hard te gaan, maar als ik rustig het gas steeds iets verder opentrek wil hij wel hard. Ik denk wel zo’n 75-80 km/h! In ieder geval de 75 wel. Het rijdt ook veel rustiger nu… tis een hele andere brommer 😀

Ik wou het ook nog met een 80 poulie proberen, maar daar had ik de goede snaar niet voor.. Dus dat komt nog wel een keer. Ik ga sowieso wel een Simonini Koppeling kopen binnenkort! 😀

Zo staat het cittatje er nu bij trouwens:

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

vond het een leuke dag ouwe! mooi cittatje

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

hansieb
                                Moderator

Mooie citta 🙂 maar trekken tja , het trekt inderdaad wat minder maar je gaat wel 15km/h harder dat trekken moet niet heel veel minder worden.

Monteer ff een circuit ik denk dat , dat bij de 30km/h al heel anders rijd. Het rijd gewoon met de helft minder toeren 😀 das juist zo geweldig!

Andere uitlaat en dan nog maar eens testen

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.