Vespa-Ciao.NL
:: St3yn’s Über Citta!!

Home Forums Perso’s Projecten St3yn’s Über Citta!!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Bijdrager

Ziet er inderdaad echt netjes uit 😉
      Opzicht ook wel een goede oplossing, ik heb ook zoiets moeten bedenken om mijn handmade op te hangen, want hij schoot ook steeds eraf, nu gelukkig niet meer.
      Mooie Brommer !! :thumb

Bartjee
      Donateur

Mooi steyn! Ziet er alweer een stuk beter uit:) Nog steeds tevreden met de uitlaat?:D

diac
        Bijdrager

staat zeer mooi geak.

@ Hansieb; jou mening, maar ik vind dat je zand in je ogen hebt:lol

st3yn
          Topic starter

Bartjee :
            Mooi steyn! Ziet er alweer een stuk beter uit:) Nog steeds tevreden met de uitlaat?:D

Jaa zeker wel tevreden! Het kostte wel wat moeite maar het is gelukt :thumb
            Best vette citta zo, als ik zelf mag zeggen 😉

hansieb
            Moderator

diac :
              staat zeer mooi geak.

@ Hansieb; jou mening, maar ik vind dat je zand in je ogen hebt:lol

Doet pijn 😛

Haha nee ik vind het echt niks zon oude handmade op citta staat het nog wel redelijk maar op ciao niet.

Maarja als jij het maar mooi vinden

ArvidW
              Donateur

Op deze Citta staat hij iig erg nice 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

st3yn
                Topic starter

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Gisteravond is WEER de uitlaat losgeschoten. Naja ik dacht dus dat hij goed vas zat eindelijk, aangezien ik er al heel wat mee gereden heb weer.. Maargoed: M’n pa opgebeld en die heeft me opgehaald met z’n bestelbusje (god bless het bestelbusje!).
                  Thuis even gekeken en ik dacht dat de uitlaat weer gewoon los was geschoten, zoals ik al eerder een aantal keer heb gehad. Wat blijkt.. De hele uitlaat flens van de cillinder is AFGEBROKEN. Dus m’n hele DR 65cc is naar de klote. Ik heb hem pas sinds Juni/Juli 2007 en had hem echt 500 km goed ingereden. Zwaar klote dus.. Ik snap echt niet hoe dit kan.

Maarja dat wordt dus sparen voor een splinternieuwe cillinder. Duur grapje.. Iemand suggesties? 🙁

hansieb
                  Moderator

Gewoon laten lassen kerel…. dat kost je een 10tje ofzo

Voor de uitlaat zou ik een beugel aan laten lassen zodat die zoals de proma bij je onderste tapeind kan ofzo.

st3yn
                    Topic starter

hansieb :
                      Gewoon laten lassen kerel…. dat kost je een 10tje ofzo

Voor de uitlaat zou ik een beugel aan laten lassen zodat die zoals de proma bij je onderste tapeind kan ofzo.

Kan je de uitlaatflens van de cillinder gewoon laten lassen dan ?? Dat zou wel gunstig zijn 😀
                      Trouwens een beugeltje laten lassen kost ongeveer 40 of 50 euro ofzo.. 🙁

hansieb
                      Moderator

Vraag opper machtige heuvel of die het voor je wil doen ? als die tijd heeft en zin

Tonni
                        Moderator

Gewoon een lusje aan de bocht lassen, en de uitlaat met een veer borgen. (kijk bij thomas voor een voorbeeld).
                          De poort kan je idd wel laten lassen, ik zou alleen vragen om een nieuw, iets langer pijpje omdat je anders in de knoop komt met de lasnaad en je uitlaat er niet ver genoeg meer op kan.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

st3yn
                          Topic starter

Ik kan idd wel net zoals bij m’n Ninja Usine uitlaat zo’n lusje erop laten lassen, maar dat dit geen lelijke lasplek achter op m’n nog mooie handmade? Ik heb no wel zo’n ninja uitlaatveer liggen hier, dan kan ik hem wel aan m’n carters vasthaken met een veertje.

En de poort weer laten lassen: Is dat betrouwbaar? 🙁

Tonni
                            Moderator

Je kan natuurlijk ook een slangeklem om de uitlaat doen bij de bocht en daar de veer aan haken.
                              De uitlaatpoort: Als hij door een goede lasser is gelast is hij minstens net zo sterk als voorheen..
                              Ik heb al meerdere DR’s laten lassen en van geen enkele is daarna de pijp opnieuw gebroken.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

st3yn
                              Topic starter

Ok…. Zonder dat ik het wist heeft m’n vader vandaag m’n brommer naar de bromboer gebracht, en die hebben er een nieuwe DR 65cc cillinder ingezet. Ze hebben ook meteen een beugel aan de leovince Handmade uitlaat gelast.
                                Ze hebben hem meteen deze middag weer helemaal klaargemaakt, ik moet alleen even kijk wanneer ik tijd heb om hem op te halen..

Alleen wel kut dat m’n pa er niks over gezegt heeft 🙁 Nu heb ik dus een splinternieuwe DR 65cc die ik 500 km moet inrijden, en waar ik waarschijnlijk ook nog eens veel te veel geld voor neerleg.. Naja, hij is wel weer klaar iig 😀

Bo3T
                                Bijdrager

relaxe vader :p hhaa

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.