Vespa-Ciao.NL
:: St3yn’s Über Citta!!

Home Forums Perso’s Projecten St3yn’s Über Citta!!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

Proma Gun en Cannon zijn gewoon goed (denk dat deze het beste doen met vario), maar ik denk dat op jouw Setup de Proma CC het het beste doet.:thumb

st3yn
      Topic starter

Tijdje geleden al weer, maar er is een updateje 🙂

De Ninja Usine gaat de deur uit, en er hangt nu een Leovince Handmade oud model onder! Hij ziet er nog uit als nieuw, er is nauwelijks mee gereden nog.

Ben echt blij met deze uitlaat 🙂 Hij trekt véél beter dan die Ninja, vooral uit stilstand en rond de 35 km/uur. Hij trekt in een keer hard door naar de 60-65. De top is dus ongeveer hetzelfde! Het geluid is ook erg vet trouwens, mooi laag 😀 En natuurlijk de looks, hij ziet er echt heel vet uit !
        Ik zal morgen wel even een fototje posten van de uitlaat onder m’n Citta 🙂

Mike
        Bijdrager

staat leuk:D

nog intresse in een cannon:P ik moest het je laten weten zei je eens;)

Mike

st3yn
          Topic starter

Mike :
            staat leuk:D

nog intresse in een cannon:P ik moest het je laten weten zei je eens;)

haha nee heb niet echt interesse meer in een cannon, had je iets eerder moeten zijn 😉
            ben zeer tevreden met deze Leovince Handmade!

Bartjee
            Donateur

Heb t ook al op het citta forum gezegd maar fijn dat je er blij mee bent:) Bij mij deed ie op hogere toeren iets minder dan ik gehoopt had maar fijn dat het bij jou wel allemaal goed zit:D Trekken doet ie zeker goed! Ben benieuwd naar foto’s:)

st3yn
              Topic starter

ok dit is em dan nu 🙂

Fotos!

Mooi goud-bruin 🙂

best leip toch 😀

pier
                Bijdrager

Vindt hem op de 1 of andere manier mooier op die van bartje staan,

of het is gezichtsbedrog dat kan ook:P verder vindt ik dit een hele leuke uitlaat kwa loeks en prestaties.

Bartjee
                  Donateur

Mooi he:) Hij lijkt alleen op mijn foto wel wat hoger te staan? Je hebt de beugel btw verkeerd om zitte;)

st3yn
                    Topic starter

Bartjee :
                      Mooi he:) Hij lijkt alleen op mijn foto wel wat hoger te staan? Je hebt de beugel btw verkeerd om zitte;)

Lol misschien dat hij daardoor wat raar hangt, ik dacht al er klopt volgens mij iets niet 😛 Zal dat wel even veranderen binnenkort 😉

reiniero
                      Bijdrager

ja je beugel zit verkeerd om dat zal het wel zijn:P maar je moet dat ding wel goed onderhouden.. elke week effe wat olie erop smeren;)

voor de rest mooie citta:thumb

st3yn
                        Topic starter

reiniero :
                          ja je beugel zit verkeerd om dat zal het wel zijn:P maar je moet dat ding wel goed onderhouden.. elke week effe wat olie erop smeren;)

voor de rest mooie citta:thumb

Ja idd ik moet de beugel nog even goed doen, dan zal het wel beter zijn hoop ik! En ik onderhoud de uitlaat ook erg goed, hij moet wel mooi blijven natuurlijk! 2x per week +- Multispray erop, dat is vettig en anti-roest etc. 🙂

Dankje 😀 Maar nu ik Bartjee’s Citta zie had ik liever mijn Citta blauw gemaakt.. Maarja rood is ook wel mooi 😉

Roger102
                          Bijdrager

Ach hij is tog mooi zo,, en dat bijhouden van die uitlaat is best wel balangrijk ja.
                            Als je echt goed wil doen moet je er OWATROL op smeren dat is echt UBER goed spul.

barend f
                            Bijdrager

leo handgemaakt hangt beetje laag.. maar dat valt ZEKER wel op te lossen;)

Voor de rest mooi cittaaaatje:D:thumb

Frits
                              Bijdrager

Uitlaatje ziet er leuk uit

vind hem alleen zolang:P

st3yn
                                Topic starter

Frits :
                                  Uitlaatje ziet er leuk uit

vind hem alleen zolang:P

Het is ook geen kinderuitlaatje he 😉

Maar bedankt voor de reacties! Ik ga de uitlaat binnenkort even anders monteren, zodat hij iets hoger hangt. Desnoods maak ik zelf wel een beugeltje ofzo 😀

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.