Vespa-Ciao.NL
:: St3yn’s Über Citta!!

Home Forums Perso’s Projecten St3yn’s Über Citta!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Bijdrager

Ik zou het gewoon proberen 😀

Mooi cittaatje 🙂

LeMoN
      Bijdrager

Vario is op dit forum best wel makkelijk te krijgen hoor :O! Voor 120 euro heb je een vario wel met snelle voorvario…

st3yn
        Topic starter

LeMoN :
          Vario is op dit forum best wel makkelijk te krijgen hoor :O! Voor 120 euro heb je een vario wel met snelle voorvario…

120 euro vind ik best duur nog 😉 Maar dan trek ik toch voornamelijk veel harder en de top blijft +- gelijk?

En wat ik heb allemaal nodig..

– Achternaaf + klok met een lange as
          – Voorvario
          – Achterkoppeling
          – En natuurlijk de bijpassende V-snaar
          ?

Het is dus waarschijnlijk he handigst om een complete Vario te kopen met deze 4 delen?

diac
          Bijdrager

Achternaaf en klok is hetzelfde, alleen andere woorden.
            wat je nodig hebt is:

– vario achterklok (met lange as dus)
            – Voorvario met rolletjes en moeren etc.
            – achterkoppeling 100mm of 90mm
            – V-snaar (natuurlijk wel die voor citta, want de maten verschillen)

daarna kan je er zelf een race vario bij kopen, of hij moet natuurlijk gewoon al in het setje worden aangeboden.
            zeer leuk vario, ik verwacht er ook binnenkort eentje 😉

suc6 man! 😛

.-{2F4OV}-.

Als je t zonder voorvario kunt kopen zou ik het owk doen;)

Kan je een malossi of polini race vario erbij kopen:thumb Std vario met 65cc loopt tog niet lekker;)

st3yn
              Topic starter

.-{2F4OV}-. :
                Als je t zonder voorvario kunt kopen zou ik het owk doen;)

Kan je een malossi of polini race vario erbij kopen:thumb Std vario met 65cc loopt tog niet lekker;)

Dus je kan ook gewoon een vario nemen met alleen een achterkoppeling? Dan heb ik dus alleen een vario achterklok + achterkoppeling + v-snaar nodig? 🙂 (sorry heb weinig verstand van Varios nog!)

Ik denk er namelijk over om toch een Vario te nemen.. en misschien wil ik de Ninja Usine verkopen en een leovince handmade of proma cannon nemen. De ninja uitlaat is toch wat te hoogtoerig misschien.

Frits
                Bijdrager

alleen maar beter met vario 😀

-Roy-
                  Bijdrager

of je maakt een streep op je motorkappen rood, die inhammen zeg maar is zon lijn, heb ik ook gedaan ziet er vet uit

st3yn
                    Topic starter

-Roy- :
                      of je maakt een streep op je motorkappen rood, die inhammen zeg maar is zon lijn, heb ik ook gedaan ziet er vet uit

dat is een best goed idee 😀 Ik heb nog een spuitbus met de goede kleur, misschien doe ik dat wel ff!

-Roy-
                      Bijdrager

als je wil zien hoe da eruit ziet, in mijn handtekening staat link van men filmpje zie je het ook in het begin;)

Tom Z
                        Bijdrager

Haha lijkt mijn citta wel…
                          gewoon precies de zelfde kleur rood,, Glukkig gaat de mijne de deur uit.. zit ik der niet mee!!
                          alleen kom op die ninja.. kan gewoon niet.. ziet er niet uit gast,, koop gewoon een Gun das veel mooier voor citta
                          Vind de ninja echt 100% ciao uitlaat
                          maar verder wel leuk ding

st3yn
                          Topic starter

Daarom denk ik er dus over de Ninja te verkopen/ruilen 🙂

Maar wat presteert goed met DR 65cc + 13.13 carb? Proma gun, Proma canon of misschien Leovince Handmade?

Tom Z
                            Bijdrager

naaaah HM is echt vario uitlaat..

Koop een SP,Kannon,Geweer of een Top one(vind ik zelf niks , maar is wel een geode uitlaat voor 70cc)

//Edit:als je die Proma cc nog hebt>?< die er onder gooie!! beetje je Dr,carters tune en dan vario der op pleure..
                              dan heb je echt een leuke snorrie

st3yn
                              Topic starter

Toch nog even advies nodig: Welke uitlaat zouden jullie kiezen?

proma cc/ninja usine/proma gun/proma cannon (voor DR 65cc) ?

hansieb
                                Moderator

Testen man ik zeg circuit voor 43 dr 🙂 die boost is fijn maar je rijd zelf op de ninja die et ook goed doet

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.