Vespa-Ciao.NL
:: sputterende ciao niet te verhelpen

Home Forums Techniek Problemen oplossen sputterende ciao niet te verhelpen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

Mijn ciao sputtert nog steeds als ik even 100 meter rij en ik rem dan valt de brommer zowat uit..als k dan weer gas geef doet ie het nog 10 meter en dan valt hij helemaal uit…als ie weer koud is precies hetzelfde…
      hoe zou dit komen??
      -dacht eerst cp maar ik heb nu elektrische ontsteking dus dat kan ook niet
      -bougiekleur is ook goed

iemand een idee?of heeft niemand van jullie zovaak zoiets geks?

hansieb
      Moderator

Ander bougietje ? er kan ook iets verstopt zijn ( sproeier , filtertje )

rickgeurten113

heb al een andere bougie geprobeerd..ik zal eens kijken na de carb..iets anders zou t toch echt niet kunne zijn?

Edjuh
          Bijdrager

Kabeltje dat niet goed zit denk ik? Naar de bobine of de bougiekabel oid, kijk die eens na.

barend f
            Bijdrager

bobine! dat had ik ook! zo niet bobine(cdi)/ cq bougi kabel! suc 6 :thumb

rickgeurten113

rickgeurten113 :

-dacht eerst cp maar ik heb nu elektrische ontsteking dus dat kan ook niet

ik heb dus nu een cdi…kan s een andere bougiekabel proberen en een andere bougie

barend f
                Bijdrager

heb je al gekeken of die vonkt? ( cq goed vonkt)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.