:: Spuiten door pro Home › Forums › Techniek › Framedelen › Spuiten door pro Dit onderwerp bevat 16 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 10 maanden geleden door TimoO_. 2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17) ← 1 2 Gebruiker <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i> 16 mei 2007 om 16:52 #164357 simonferrariBijdragerBerichten: 461 nou ik zelf laat deze aankomde weken mijn vespa ciao poedercoaten,, alleen dus de metalen delen, de kappen doe ik gewoon zelf,, maar bij mij is poedercoate niet zo duur.. die vent had een vriende prijsje gemaakt voor 75,- en dan word alles gespoten wat ik wil.. en natuurlijk word alles van te voren gezandstraalt:D Mijn Vespa ciao 16 mei 2007 om 17:19 #164359 TimoO_DonateurBerichten: 3971 75,- euro is wel een heel mooi prijsje als hij goed gecoat wordt :). heb je sneller met vespa’s he 😛 zo’n vriendenprijsje. Gebruiker <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i> 2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17) ← 1 2 Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen