Home › Forums › Techniek › Framedelen › spuiten
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 21 jaren, 2 maanden geleden door fugge.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2005 om 09:05 #161298
heeey,
k ga men vespa spuiten,k ben bijne klaar met het schuren maar nu heb k een paar vragen.
moet je de grondlaag ook in meerdere lagen doen of moet dat 1 dikke laag zijn?
en hoe spuiten jullie de delen,hangen jullie de delen ergens mee op of hoe doe je dat want je kan toch niet zomaar ja voorwerp omdraaien gelijk het voorspatbord,hoe spuiten jullie dat?
greetz sander2 januari 2005 om 10:57 #162545kijk bij de knop info.
ps. met dit weer buiten spuiten of in een schuur zonder verwarming moet je niet doen46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 januari 2005 om 04:06 #162546ja maar hoe spuiten jullie dan bijvoorbeeld je voorspatbord,je moet dat toch omdraaien als je alles wilt spuiten maar dat gaat toch niet dan?
3 januari 2005 om 07:10 #162547wil je ook de onderkant spuite dan?????? da heb tog helemaal geen zin zet em gewoon regtop en spuite maar en ik zou idd wachte tot et warmer word want je brommer word er niet mooier op als je spuit met dit weer
3 januari 2005 om 09:55 #162548Hang je spatbord dan gewoon ergens op, dan kun je het overal spuiten.
Tsja, nadenken is ook een kunst he……4 januari 2005 om 15:39 #162549kan je ook eerst de bovenkant spuiten en dan laten drogen en dan erna de onderkant spuiten of zie je dan een verschil in kleur erin?
4 januari 2005 om 16:46 #162550sorry hoor, maar wat denk je zelf ?
tuurlijk zit daar geen verschil in als je gewone de zelfde kleur spuitbus gebruikt :dontgetit
onderkant moet je ook gewoon spuiten want daar komt wel al het vuil en kan dus ook sneller roesten, en als het door roest heb je strax (tijd later) allemaal dikke roestplekken en gaat ook richting de bovenkant dan.
gewoon goed van binnen schuren glad maken etc en spuiten zoals boven.
en als hij al verrot is je spatbord koop dan een nieuwe van de brommerzaak die in de grondlak zit is meestal goedkoper en spuit die.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 januari 2005 om 17:21 #162551oke dank je
17 januari 2005 om 19:43 #162554ik hep ook nog een vraagje over het spuiten namelijk:
als jullie gaan spuiten wat voor lak halen jullie dan?
bij de Hema of boumarkt of bij een auto zaak (echte auto lak) want daar is die zooi best wel heel erg duurlaat f weten thx
17 januari 2005 om 20:29 #162555de bekenste lak is MOTIP, goeie autolak
wat ook een goede lak schijnt te zijn is die van de gamma, is 5 eu per bus en heeft wel primaire kleuren. Miesmaster heeft er ook zen ciao mej gespoten.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel17 januari 2005 om 20:39 #162556thanx want als ik het zou mouten doen met die auto lak was ik al snel 60 euro kwijt geweest voor even overspuiten en dat vond ik wel veel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.