Vespa-Ciao.NL
:: Spruitstuk van SE vervangen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Spruitstuk van SE vervangen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TiPa076
    Topic starter

Ik heb men spruitstuk dus afgebroken doordat ik met me carburateur aan het wrikken was, kon me eigen wel voor me kop slaan:@:@

Gelukkig zit er dus een los spruitstuk op, dus die besteld en vandaag binnen gekregen..
      Krijg ik de bouten die dus in me carter zitten niet los :cry
      Wat papier in dat gat gestopt om geen troep na binnen te werken. Druppeltje wd 40 erop en nog eens proberen maar helaas.
      Nu ben ik dus benieuwd of er een handigheidje voor is, aangezien ik die bouten niet dol wil draaien? 😕

Alvast bedankt!

Mvg,

Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

Citta-ciao
      Donateur

Inbus op die “bout” zetten, waterpomptang pak je einde van de inbus sleutel meevast, en dan los proberen te draaien (zo maak je de hefboom langer, dat resulteert erin dat je meer kracht op de inbus kan zetten! Succes!

TiPa076
        Topic starter

Was het maar een inbus 😉
          Ik heb helaas een platte schroevendraaier bout (weet ff niet hoe te noemen):D

Edit:
          Kan miss ook wel zelfde wat je zegt uitvoeren dmv ratel setje die verlengen?

Citta-ciao
          Donateur

Dat kan inderdaad heel goed! Je moet gewoon zorgen dat je er genoeg kracht op zet, eventueel laten “schrikken” beetje kruip olie erop! Dan moet het wel goed komen

TiPa076
            Topic starter

Ben langs de garage gegaan waar ik met de auto ook kom.
              Die hadden een slagschroevendraaier en die kregen hem er ook vanaf :thumb

Thnx anyway!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.