Vespa-Ciao.NL
:: Sproeier verwisseld… en dan?

Home Forums Techniek Opvoeren Sproeier verwisseld… en dan?

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

ja maar als hij nu al start zonder choke en als hij koud is zal de sproeier niet veel groter hoeven te zijn dus ik denk dat hij dan de 42 niet meer hoeft te proberen

Duckman
      Topic starter

Eigenlijk niet geprobeerd of ie start zonder de choke, hij start eigenlijk altijd erg makkelijk. Ook met de 36. Ik merkte vanochten wel dat ie nu wel beter loopt na het starten, met de kleinere sproeiers had ie soms een betje moeite om aan te blijven na 100 meter als je moest remmen…. Dat is nu wel weg.

Zal vanmiddag eens proberen of ie start zonder choke als ie koud is…

De 40 is wel weer een verbetering t.o.v. de 38. Trekt nu wel wat beter, de top is nog steeds rond de 32 en dan heel langzaam door naar de 35…

PoliniCiao
        Bijdrager

Ik zou echt ook ff de 42 proberen, die dingen kosten toch niks? En misschien verbetert het nog wat..

Duckman
          Topic starter

Hij start in ieder geval nu ook zonder de choke als ie koud is. Net weer een stuk gereden en hij haalt ongveer 32 nu…. maakt soms nu op top wel een “prrrrrrrrrt” geluidje en het lijkt alsof ie dan iets inhoudt…

Ik ga ook nog wel even een 42 halen en kijken wat ie dan doet. De choke erop levert in ieder geval bij vol gas een verzuip-reactie op.

joey636
            Bijdrager

dan denk ik dat je de goeie sproeier maat hebt.
              maar probeer de 42 ook maar eens.
              denk dat hij dan niet verbeterd.
              maar je kan altijd proberen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.