Vespa-Ciao.NL
:: Sproeier te klein?

Home Forums Techniek Afstellen Sproeier te klein?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ge64
    Topic starter

Mijn koppeling is verrot enzo maar ik ga morgen waarschijnlijk een nieuwe halen, maar mijn brommer start nu heeeel moeilijk (heel lang lopen), hij loopt niet stationair en hij rijdt alleen goed op de choke. Maar hij rijdt wel gewoon vol gas op de choke. Ligt dat aan mn sproeier? Ik heb niks aan mn setup veranderd alleen het blok er onderuit gehad en weer terug gezet.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

waarschijnlijk is je sproeier idd te klein, kun je aan je bougiekleur zien.

grijze bougiekleur = te kleine sproeier
        bruine bougiekleur = goed
        zwart bougiekleur = een te grote sproeier

waarschijnlijk hebj e dus het eerste, want hij rijd op choke goed en/of beter.

Wat ook zou kunnen is omdat je het blok eronderweg hebt gehaald en weer eronder gezet dat er iets niet goed is gegaan dat hij valse lucht trekt (dan krijgt hij ook als wijze een te kleine sproeier).

als je ergens valse lucht verdenkt moet je er eens wat WD40 spuiten, als hij dan normaler of uitvalt trekt hij daar valse lucht en dus ff een nieuwe pakking o.i.d plaatsen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel
      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.