Vespa-Ciao.NL
:: Sproccati ?

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Sproccati ?

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ahhhh wat hebben we hier 😀

Een lopende sprocatti van de blauwe ciao

>>kruin-ritsjerd<<

komt al een mooi geluidje uit(a)

mxmonster
        Bijdrager

hansieb :
          Even voor de gein nog over fred.

Ik moet zeggen het laatste wat je gaat doen is volgens mij nitrous op zon blok bouwen.
          Of althans ik denk dat iemand dat voor fred gaat doen :D!

Trouwens het topic van hem moet je ook eens door de vertalen heen halen. Ik bedoel die op ciaocross, de italianen nemen hem totaal niet serieus :haha

Ps die tightwrap ophanging voor de fles blijft wel zitten :lol

Hier nog wat picas

weet iemand van welk merk deze banden zijn , welke maat of waar ze te krijgen zijn ?? ( sorry voor het offtopic )

Edjuh
          Bijdrager

Stage 6 dacht ik, stonden ook op marktplaats laatst.

eboonmemaar
            Donateur

ja klopt stage 6, heeft ook de grooste assortiment voor full-slicks op scooters/brommers

barry
              Donateur

Arm ex blokje van mij………..Had ik nooit mogen wegdoen.Enkel de onsteking zat verkeerd om.
                En voor de rest :kots sprocatti!!!!!

Tom ciao

heeft ooit iemand gezien dat het blokje bij fred heeft gelopen? ..

st3yn
                  Bijdrager

Ja hoor ik heb hem wel eens zien lopen, ik weet alleen niet of hij goed rijdt. Ik heb ook een paar keer op z’n zwart gele simo ciao gereden, dat reed opzich prima 🙂

DeensTuner
                    Bijdrager

Persoonlijk zal ik liever een Simo willen, dan en Sprocatti :!

Een simo gaat ook de 100+ in met een goede setup, plus je kan makkelijk onderdelen krijgen. Met die sprocatti moet je nog wel ff zoeken voor onderdelen, toch is een Sprocatti en leuk ding en snel als je hem an de praat kan krijgen :lol maar ja dat is mijn mening (a)

simonferrari
                      Bijdrager

je moet het eigenlijk zien als een corvette c6 (simonini) en een ferrari 360modena (sprocatti)

de corvette gaat in principe sneller. maar heb je niet liever de ferrari??

Edjuh
                        Bijdrager

Volgens mij heb je qua snelheid niks te klagen met het nieuwe simo blokje(oude ook niet).

Sprocatti is zo’n onberekenbaar bedrijf, nu is de site weer offline dus zou je in principe alleen spullen kunnen krijgen als je het tel. nr. of adres zou weten. En als er dan nog iets voor de ciao te krijgen is.

Simonini is gewoon de beste koop, hoe exotisch een roterend inlaat blokje ook is.

TimoO_
                          Donateur

Eigenlijk heb je vrij weinig aan de roterende inlaat op een vespa ciao. Geef mij maar gewoon membraan.

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.