Vespa-Ciao.NL
:: Sprocatti sprinter, schijfremmen, costom overbrenging

Home Forums Perso’s Projecten Sprocatti sprinter, schijfremmen, costom overbrenging

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frankp
    Topic starter

Voor de gene die nog twijfelt, hij is orgineel en komt uit 88. Er zijn maar een paar dingen die mankeren aan de brommer.

Had de kleur zelf ook nog nooit gezien, parelmoer. Op de foto kan je het een beetje zien op de tank, zal binnenkort even een foto in de zon maken.

Frank

pepko
      Donateur

leuk ciaotje! W-Y heeft (of had) ook een in deze kleurstelling!

ik zou hem lekker zo laten als ik jou was.

Frankp
        Topic starter

updateJE

In samenwerking met Dave(van de stickers:)) de tankstickers van een ciao nagemaakt(Klik hier voor zijn verkooptopic

Ik ben tevreden met het resultaat:

Edjuh
          Bijdrager

Gaaf!

Mooi werk ook op de draaibank.

speedbuxy
            Bijdrager

Dat staat hem goed en lekker kleurtje ook:thumb

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

Mooie Ciao, en de stickers zien er goed uit!

(let je wel op de boutjes bij je voorspatbord? Als deze uitsteken naar de band, is dit wel gevaarlijk. Je zal niet de eerste zijn die vies hard op z’n muil hierdoor gaat)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

beunhaaz
                Bijdrager

@Herr Flick, dit zal alleen gebeuren als die zwaar beladen is :’ ) Heb dit namelijk vorige week gehad met de aanhanger. Maar idd opletten! Zodra er rook komt stoppen:P

coda
                  Donateur

Hou die parelmoer Ciao alsjeblieft origineel, daar zijn er niet zoveel meer van.
                    Voor een appel en een ei koop je ook een prima ciao voor een project.

@ Flick: Ben inderdaad wel eens over de kop gegaan na het monteren van te lange boutjes door het gele plaatje op het voorspatbord!

Frankp
                    Topic starter

stickers staan hem ook goed. Nu nog de stickers van de spatborden. Als iemand die heeft zodat dave die kan namaken zou dat fijn zijn.

Anders zal het wel velg lint worden.

EJ
                      Bijdrager

Frankp :
                        stickers staan hem ook goed. Nu nog de stickers van de spatborden. Als iemand die heeft zodat dave die kan namaken zou dat fijn zijn.

Die heb je toch zelf op je parelmoer ciao zitten? Of zie ik dat nou verkeerd? 😕

Frankp
                        Topic starter

EJ :

Frankp :

Die heb je toch zelf op je parelmoer ciao zitten? Of zie ik dat nou verkeerd? 😕

klopt, maar dan moet ik deze slopen.

Ben inmiddels al bezig met een ander frame en dan gaat de parelmoer weer in de verkoop! intresse PM

Frankp
                          Topic starter

Kleine update:
                            de afgelopen tijd niet veel kunnen doen aan de brommers. Wel heb ik een paar mooie onderdelen gescoord.
                            Hierbij een kleine sneakpreview.

Nieuw framepje, remschijven, nieuwe banden en nieuw stuurtje.
                            Iets wat ik nog niet vaker tegengekomen was. Wat vinden jullie ervan. (uiteraard gaat de originele stuurklem eraf.)

Voor de banden(deestone 70/90/16) zijn er nog ventielen onderweg, hiermee wil ik tubeless gaan rijden.

Morgen mag ik dan eindelijk weer verder waarbij ik de adapters wil klaarmaken en bevestigen op de velgen(met schijf). Tevens zal ik de kroonplaten aanpassen.

Piet30
                            Donateur

for me it looks nice :thumb

What color are you planning for the frame?

Frankp
                              Topic starter

I think Lofoten Green of Miami Blue, both very nice colors. but first the brakes and some reinforcements to the frame.

Helaas moet ik mijn plannen alweer aanpassen, dagje school vergeten:’)

Frankp
                                Topic starter

afgelopen weekend toch nog even met de velgen bezig geweest.
                                  Ik had in december al een paar deestone 70/90/16 bandjes besteld omdat ik wist dat deze officieel tubeless zijn.
                                  Na een paar kleine aanpassingen zijn mij 14 spakers nu ook tubeless, hier het resultaat:

Mocht iemand ook een deestone 70/90/16 bandje hebben met binnenband, kan hij/zij hier dan een foto van maken zodat ik het verschil kan bekijken?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.