Home › Forums › Mening & ervaring › Carters › Sprocatti Membraam Carter
- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door BMW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 december 2009 om 22:54 #150127
ja heel verstandig, sproccatti blok, remschijf, GLADDE BANDJES en een zand cross de beste combinatie die je kunt bedenken:?;)
22 december 2009 om 23:29 #150128Edjuh :
Dat krijg je met zoiets zeldzaams en mysterieus: een zwam en speculatie topic.Er zijn genoeg mensen met mooi spul wat ze niet op internet zetten, om wat voor reden dan ook. Het delen is wel waar een forum op drijft dus vespa racer ik nodig je van harte uit om zoveel mogelijk foto’s filmpjes en info te verzamelen en twijfelaars het licht te laten zien.
Hetzelfde geldt voor de mensen die een carter ontvangen de komende tijd, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Kunnen we verder over de carters gaan?
Wijze woorden Ed. Slaat de spijker op z’n kop, beter had ik het niet kunnen verwoorden.
23 december 2009 om 00:09 #150129vespa-racer :
heej speedbux dat je het niet geloofd moet jij wetenhier in de buurt zijn er al 2 sprint scooters gestolen omdat ze ook hun project op internet hadden gezet en ja dan zijn er van die slimmerds die ff kijken waar die woont enja dan is het nog een kwestie van de scooter stelen.
en dan je koopt toch zo’n blok voor je eigen en niet om er mee te gaan showen op internet. en als je er mee showt doe het dan met een filmpje dat het loopt en goed loopt volgas, niet van die filmpjes waar bij ze een keer gas geven of stationair laten lopen.
en dan de meeting die zijn of helemaal boven in het noorden of helmaal onder zuiden en nooit in het midden van het land en ja dan is het voor hem en voor mij te ver voor zo meeting je moet een busje hebben of een aanhanger om die brommer daar weer te krijgen en niet iedereen heeft daar zin in omdat te doen voor je.
speedbux: Niemand koopt zoiets om gewoon dom weg mee te rijden, Oke wat moet je er dan mee doen in een glazen kastje zetten zoals jij doet?
en ja ik vind die dingen mooi ja maar ik ga daar niet gelijk foto’s van maken en op internet zetten als hij dat niet weet,ik al blij dat ik er zelf op heb mogen rijden en zo vaak zit ik hier ook niet op
en martino je hebt een 3taps blok er van, en een 4taps blok
Als jij je scooter op het net zet weet niemand je adres hoor.
Alsof ik iedereen adres hier weet omdat ze foto,s bij hun project plaatsen:D
En daarbij stelen ligt bij je zelf, een goed beveiligd hok breekt geen 1 inbreker open of je moet midden op de hei wonen en zelf op vakantie zijn dan is het nog mogelijk.
Maar in een woon wijk met een goed afgesloten hok word je spul no way gestolen 1x de koevoet tussen de deur en de halve straat is wakker.En ik je zegt z,on blok koop je niet om te showen maar voor filmpjes plank gas ben ik het roerend mee eens

Maar waar zijn die filmpjes dan na 4jaar?En ik heb geen glazen kastje voor m,n spullen:D en ik gebruik het waneer ik er zin in heb en breng daar dan ook verslag van uit.
Maar niemand koopt een sprocatti blok van 2000 euro(of wat de prijs maar is)om dan even onder z,n vespa te hangen om mee naar school te rijden.
Zoiets word meestal gekocht met een doel anders is de hoge prijs wat overdreven.
Of je moet zwemmen in het geld en het gewoon leuk vinden als hebbe dingentje.
Maar ik ben beslist niet te beroerd m,n exuses te maken als jij met een mooie foto,s of nog beter filmp(jes)komt
23 december 2009 om 11:12 #150130Zullen we het weer ontopic gaan houden!
23 december 2009 om 11:15 #150131speedbux: Niemand koopt zoiets om gewoon dom weg mee te rijden, Oke wat moet je er dan mee doen in een glazen kastje zetten zoals jij doet?
Doch als ik dit blokje zou kopen, zou ik hier toch (ook?) mee rondrijden.
ik zie het namelijk niet zitten om een fortuin aan cilinders & uitlaten op de plank te leggen ( Zoals Buxy & matrino)
hoe gevaarlijk dat ook zou (kunnen) zijn, gewoon snelheid matigen lijkt me dan 😉
Op wat komt zoon Blokje inclusief verzending eigenlijk ?Jelle: ONTOPIC ZEI IK TOCH!
23 december 2009 om 11:16 #150132vespa liessel :
ja heel verstandig, sproccatti blok, remschijf, GLADDE BANDJES en een zand cross de beste combinatie die je kunt bedenken:?;)Die gast kwam daar ff showen he;)
23 december 2009 om 11:34 #150133moet je toch maar even het hele filmpje kijken want, op een gegeven moment zie je hem voorbij komen over dat baantje:D
23 december 2009 om 11:46 #150134Jongens ontopic!!!
Dus alleen over de carters(ervaringen,prestaties, mogenlijkheden etc.)
*edjuh: ik denk dat we het beste een nieuw topic kunnen maken als een paar mensen zo’n carter hebben, anders moet iemand het halve topic weggooien want dit lijkt nergens op.*
31 december 2009 om 15:14 #150135nu 8 dagen geleden,hebben jullie Nog iets gehoord van de Sprocatti Engine’s (SpeedBuxy & Avanti) ?
31 december 2009 om 15:18 #150136ik heb foto’s ja alleen als ik ze wil uplouden in mijnalbum staat er mislukt omdat hij kleiner is dan 400×400 dus daarom lukt het niet en als ik ze groter maakt dan worden ze heel onduidelijk.
31 december 2009 om 17:49 #150137imageshak of een andere dienst gebruiken he…
31 december 2009 om 18:37 #150138of foto effe in paint openen en t vakje wat groter maken. zodat je wat wit erbij krijgt.
31 december 2009 om 18:40 #150139Upload ze gewoon op het forum, rechts boven in beeld “bestands ruimte”.
11 januari 2010 om 14:27 #150077
hierzo groter gemaakt in paint
11 januari 2010 om 18:42 #150140Dat oogt mij weer naar een ebay pic:con
Maak gewoon eens normale pic met desnoods het zwollse dagblad ernaast:D
Want aan de hand van dit foto,je overtuig je mij niet dat er een sprocatti blok in zwolle rond hangt. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.