Home › Forums › Mening & ervaring › Carters › Sprocatti Membraam Carter
- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 22 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door BMW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 december 2009 om 18:34 #150118
Ja foto’s, kan daar niet genoeg van krijgen de enige die ik van dit blok heb gezien komen allemaal van ciao cross club af.
Ik wist niet dat er in Nederland al iemand mee reed.22 december 2009 om 18:35 #150119=)authentiek idd!
22 december 2009 om 18:38 #150120Zo’n mhr big bore 86cc is voor een derbi.
Die cilinders zijn bloedsnel….:D
22 december 2009 om 18:48 #150121Wat un blok zeg
22 december 2009 om 19:01 #150122nee er rijd zo veel raar spul in nederland er heeft ook nog iemand een roterende inlaat blok van sprocatti compleet en niet fredzzz want die doet het niet.
maar die jongens die gaan dat niet op internet zetten.
22 december 2009 om 19:12 #149851zow jammer he….
Want het is altijd leuk om te zien wat voor prestaties zo’n blokje haalt.22 december 2009 om 19:24 #149854Ja zo heb ik ook nog wel wat maten maarja die gaan dat niet op internet zetten;)
Als je het zelf mooi vind had je er natuurlijk al 10x een foto van kunnen maken om hier te plaatsen.
(ik geloof gewoon niks van het hele verhaal)
Niemand koopt zoiets om gewoon dom weg mee te rijden daar ga je minimaal eens mee naar een meeting of wat ook maar.22 december 2009 om 19:38 #149855
.-{2F4OV}-.Dat zal blazen! 86cc Malo big bore op sprocatti carter:lol
22 december 2009 om 19:47 #149856Je blijft met de beperkte koppelingen zitten.
Maar dan nog zal het zeer leuk blazen mits mooi afgewerkt.
(want die van de foto is op voet qua spoelers ZEER matig afgewerkt)22 december 2009 om 19:48 #149853Ik kan me helemaal vinden in de gedachtengang van speedbuxy. En persoonlijk zal ik ook graag mijn bevindingen en aanwinsten met meerdere willen delen. Alleen al omdat ik het ook mooi vindt dat bij andere personen te zien, zoals er nu dus een aantal membraamSprocatti’s naar NL komen. Ik zal dit daarom ook blijven volgen. Helemaal omdat ik al verschillende pogingen heb gedaan om een normale conversatie via de site met Sprocatti te krijgen over het roterende inlaat carter. Dit resulteerde in een heleboel miscommunicatie waar de taal ook een rol in heeft gespeeld. En ik heb de moed hierin maar op gegeven.(Ik denk dat Barry hetzelfde hierover denkt :'(
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik van mijn collectie ook niet altijd foto’s of documentatie heb. En in veel gevallen het spul ook nog nieuw is en ik mijn projecten voor mij uit schuif. Ik post dit bijvoorbeeld pas wanneer ik vindt dat het af is.
Om maar wat meer ontopic te reageren, weet iemand wel zeker hoeveel taps deze blokken zijn? Ik kan dat niet uit de tekst halen en de foto’s zijn meer als voorbeeld geplaatst. Ook heb je natuurlijk de aantallen cc’s cilinders met 4 taps. En kan je er niet direct van uitgaan dat het om een 3 taps cilinder gaat.
edit: Er staat natuurlijk gewoon “tre prigionieri”.
22 december 2009 om 19:59 #149852vespa-racer :
nou dat bovenste lc blokje is niet van hem ik heb deze foto ook van ebay af dus. hij heeft de gene die met de luchtgekoelde cilinder en die foto die hier opstaat is niet die gene die hij heeft.hij heeft alleen een ander type cabr erop maar de foto’s volgen eind deze week volgende week.
Gelukkig hebben we volgende week de foto’s nog.
22 december 2009 om 21:11 #149850heej speedbux dat je het niet geloofd moet jij weten
hier in de buurt zijn er al 2 sprint scooters gestolen omdat ze ook hun project op internet hadden gezet en ja dan zijn er van die slimmerds die ff kijken waar die woont enja dan is het nog een kwestie van de scooter stelen.
en dan je koopt toch zo’n blok voor je eigen en niet om er mee te gaan showen op internet. en als je er mee showt doe het dan met een filmpje dat het loopt en goed loopt volgas, niet van die filmpjes waar bij ze een keer gas geven of stationair laten lopen.
en dan de meeting die zijn of helemaal boven in het noorden of helmaal onder zuiden en nooit in het midden van het land en ja dan is het voor hem en voor mij te ver voor zo meeting je moet een busje hebben of een aanhanger om die brommer daar weer te krijgen en niet iedereen heeft daar zin in omdat te doen voor je.
speedbux: Niemand koopt zoiets om gewoon dom weg mee te rijden, Oke wat moet je er dan mee doen in een glazen kastje zetten zoals jij doet?
en ja ik vind die dingen mooi ja maar ik ga daar niet gelijk foto’s van maken en op internet zetten als hij dat niet weet,ik al blij dat ik er zelf op heb mogen rijden en zo vaak zit ik hier ook niet op
en martino je hebt een 3taps blok er van, en een 4taps blok
22 december 2009 om 21:27 #150123Zwolle, levensgevaarlijk idd!
Helemaal met een AGT zij-inlaat : de onderste , wel te verstaan?http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=42
En daarbij een 47mm deps , super combi , maar gelukkig wachten we de foto’s nog af….
22 december 2009 om 22:02 #150125Dat er 3 en 4 taps zijn wist ik natuurlijk al wel maar wilde weten welke versie diegene van ebay waren. Maar als je mijn edit had gelezen heb ik zelf de vertaling al kunnen maken. 3 dus!
Dat bepaalde spullen helaas nog altijd worden gestolen is natuurlijk niks nieuws, maar ik heb mijn spullen ook niet thuis staan natuurlijk. Ik ben benieuwd, maar je kan natuurlijk ook wel een treffende verzekering hierover afsluiten. Wie heeft dit eigenlijk gedaan?
22 december 2009 om 22:07 #150126Dat krijg je met zoiets zeldzaams en mysterieus: een zwam en speculatie topic.
Er zijn genoeg mensen met mooi spul wat ze niet op internet zetten, om wat voor reden dan ook. Het delen is wel waar een forum op drijft dus vespa racer ik nodig je van harte uit om zoveel mogelijk foto’s filmpjes en info te verzamelen en twijfelaars het licht te laten zien.
Hetzelfde geldt voor de mensen die een carter ontvangen de komende tijd, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Kunnen we verder over de carters gaan?
ps.
@ 2:00
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.