Vespa-Ciao.NL
:: sprocati blok

Home Forums Techniek Opvoeren sprocati blok

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ERIKJAN1984
    Topic starter

nu snap ik het dus werkelijk waar echt niet, het is dus een slecht blok, dat als je het uit elkaar haalt en zelf netjes afwerkt, erg hard kan gaan?

of dat ook niet?

speedbuxy
      Bijdrager

Blok kan zo ook wel erg hard:thumb
        Alleen is net zoals fabrizi de afwerking erg matig, en dat is voor die prijs al slecht.
        Daarbij schijnt de bij geleverd ontsteking niet echt top te zijn.(maar daar heeft een simo 2007 ook last van)
        Daarnaast kan hem heel slecht starten wegens het ontbreken van decompressie.
        Dus allround gezien maakt dat het blok te duur.

Want voor die prijs had de afwerking gewoon netjes moeten wezen.
        De ontsteking goed functionerend.
        En voorzien zijn van kick fuctie of decompressie zodat je hem normaal kan starten.
        Daar komt dan ook nog eens en hele slechte service en contact van sprocatti,s kant bij op.
        Dus kortom een no go, of je moet echt z,on blok echt dolgraag willen hebben, maar anders raad ik het ook af.

ERIKJAN1984
        Topic starter

oke, weet ik genoeg, ik vertrouw grotendeels op jouw ervaring;) maar dan kan ik zeggen dat deze dicht mag

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.