- Dit onderwerp bevat 65 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren geleden door ktmgek.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 december 2012 om 14:19 #465898
Geweldig mooi hoe je wiel in je vork zit! Wordt zeker een vette sprinter dit. Wat heb je betaald voor die slick als ik vragen mag? Coatwerk ziet er ook strak uit wat een mooie kleur.
23 december 2012 om 14:52 #456041
bart#24hallo,
super bedankt voor de reacties!
ik had hem al een tijd geleden besteld maar dit is hem volgens mij:
http://www.motorkledinglijn.nl/products/470-17-INCH-Slicks/4668-Bridgestone-120-600-R-01Z-YDC-Front/
ik kan me ook vergissen maar volgens mij is het deze.
ik heb hem wel op een andere site besteld waar hij een stukje voordeliger was namelijk 145 euro
23 december 2012 om 15:45 #454532Je pakt het goed aan met die voorvork en de banden. Komt er achterop ook nog zo’n bandje? En komt de voorvelg definitief zo?
23 december 2012 om 17:07 #465661
bart#24hey beun_ciao!
dankjee!
de slick is 9 cm breed en dus te breed voor achter.
tot nu toe kan ik nog geen smallere slick vinden..
als ik niks kan vinden komt dit bandje erop:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=4298
deze heeft zo min mogelijk strepen erin en evengoed een erg mooi bandje!
binnenkort weer een nieuwe update!
reacties mogen!!
23 december 2012 om 19:45 #467649Hey Bart.
Dan kun je je band beter bij jmpb bestellen.
Daar kost hij bijna de helft.
Ik heb er die banden ook op liggen.
Velgje is ook mooi geworden,beter als dat oranje….Gr leon
24 december 2012 om 17:42 #463623ik heb er ook deestone slicks opliggen. was voor het setje 90 euro kwijt.
wel een mooie ciao. succes!29 december 2012 om 17:49 #457328
bart#24hallo jongens,
ben deze week nog bezig geweest aan de vespa ciao sprinter,
het begint er op te lijken mensen,
#1 ik had de keus uit een imitatie of een echt polini zitje.
de imitaties hebben natuurlijk minder kwaliteit waardoor ik voor een echte polini heb gekozen, deze zijn zéér zeldzaam in nederland want wat je op mp ziet zijn allemaal imitaties.
hierbij heb ik een origineel zadelpen van een p model vespa ciao gebruikt en een plaat opmaat gemaakt en gelast.
de ophanging heb ik gewijzigd want de zadelpen op het frame moest ingekort worden doordat het anders te schuin stond.
voorvork poten 85mm ingekort dermate van bussen gedraaid, dit had ik een week terug al berekend toen het achterwiel er nog in zat als het goed is staat het frame nu waterpas als het achterwiel erin zit!
ook heb ik de poten mettalic grijs gespoten net als de wielen!foto’s:

dit heeft heeft veel tijd gekost vooral het zitje pas maken, het zitrubber zit er nu op, dit moet even drogen,
ik hoop komende week weer een update te kunnen plaatsen!
ik hoop op leuke reacties en alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen!
mvg Bart helwegen
29 december 2012 om 18:52 #456733heyhey,
waarom zit eigenlijk het wiel andersom erin?
verder zien de aanpassingen goed uit
30 december 2012 om 10:16 #491543
bart#24hey
dit is ivm de pitbikevoorvork, hier zit de remklauw adapter aan de andere kant!
dit kan helaas niet anders..
mvg
30 december 2012 om 12:39 #466909Kun je de vorkpoten niet omwisselen? Zodat het toch goed komt?
30 december 2012 om 16:27 #463721
bart#24hallo,
toen pascal dat gisteravond zei ben ik toch even gaan kijken wat er mogelijk was,
gelukkig kon ik de poten omwisselen nu heb ik wel andere bus maten voor het wiel maar deze moesten toch nog gedraait worden.
verder is het zitrubber op het zitje erop gemaakt zodat ik ook blijf zitten:con
ook ben ik bezig met een voorkapje van een polini grc maar deze is toch niet naar mijn zin… dat word dus zoeken naar iets anders!

ziet beter uit he?
ook heb ik de poten nog een stukje laten zakken in de kroonstukken dit is even om te kijken hoe het staat!
mvg
30 december 2012 om 16:35 #453953ziet idd beter uit:) denk dat de poten nu te laag staan je hebt nu te weinig veerweg had ik ook met mijn citta racer
past het nr bord van de pitbike er niet mooi bij?
30 december 2012 om 16:44 #465636
bart#24hey
dankje!
denk dat ik hem iets meer veerweg geef maar ook niet teveel moet echt laag staan aangezien het een echte sprinter moet worden,
het nummerbordje van de pitbike komt gelijk weer zo crossachtig eruit te zien en dat moet ik niet hebben..
ik ga eens even rond kijken naar een kapje, of zelf iets fabriceren
reacties mogen mensen!!
mvg
9 januari 2013 om 20:40 #467669
bart#24hallo,
big updatee!
ik heb weer wat onderdelen bij elkaar gekocht het volgende:
een epc stuur deze zijn speciaal ontworpen om te sprinten en super licht!
een voorkapje gelijk een alu beugeltje voor gemaakt zodat hij mooi komt te staan.
ook had ik mijn bestelling gekregen van jmpb met oa killswitch, pilot sporty, kabels, handvaten en klein spul.
hiermee kon ik hem rollend maken en dat heb ik gedaan.
ook heb ik alu voetsteuntjes gedraait en op een andere plek bevestigt.
ook kon ik nu mijn aangekochte paddockstand bevestigen:
zie hier het resultaat tot nu toe!

de sprinter is echt super laag nu,
hoop op leuke reactiess!
9 januari 2013 om 20:51 #460875Nice ding! Kon er achter ook maar zon band in …..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.