Vespa-Ciao.NL
:: Sprinter maken.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ernstje
    Topic starter

Hoi allemaal,

Ik ben naar iets opzoek.. met wat advies nodig eerst. Zit beetje met het idee om een sprintertje te maken. Maar ik wil hem er zo stil mogelijk houden. Ik heb het hier over “sprinterje” dus topsnelheid maakt me niet zoveel. Weet iemand degelijke uitlaat die niet zoveel lawaai maakt en meschien een goede setup? 🙂 Ik heb nog een 80cc Malossi liggen, meschien die malossi carter iets..?

E.

Lindsey
      Bijdrager

stil houden…
        ik denk dat je moet experimenteren met wat uitlaatjes, alhoewel ik de uitlaat van her flick best stil vond ondanks zijn pwr

zoef
        Bijdrager

stil en sprinten ??:P

volgens mij hoord bij een goede sprinter hoge toeren hoge toere plus stil ??( nietecht een combi ;))

goedguus
          Bijdrager

misschien is de leo navigator / sigaar dan een goede uitlaat?

Ernstje
            Topic starter

echt sprinten bedoel ik ook niet.. maar gewoon, rustig… standaard uitziende ciao.. die toch snel op trekt.. 😉 vario, met meschien snelle carter. speedengine / evo / of die malossi (zelf niet geprobeert nog) maar dan wel rustig 😛 ik weet het is wel wat eisen

goedguus
              Bijdrager

gewoon 1:13 vertanding met 100 mm schijven malossi/polini voorvario en een leo krul zouden het goed doen
                dan trek je wel hard op..

TimoO_
                Donateur

Koop een Malossi Reed Valve met Pinasco 46mm en 19mm carburateur. Zet je daar een Simonini racing op en je hebt een snel ciao blokje waar je toch nog kappen over kan doen. Lawaai zal het zeker maken, maar het is onmogelijk om zoiets echt stil te houden.

Jarco
                  Bijdrager

Klein advies. LEO demper opnieuw vullen en op een polini schuiven 😉

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.