Vespa-Ciao.NL
:: spoelpoorten doortrekken

Home Forums Techniek Opvoeren spoelpoorten doortrekken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

twanvz
    Topic starter

ben ik nu mee bezig maar wat een gigantische klus.
      of mijn vijl is gewoon niet in orde.
      maar duurt echt super lang, gaat echt moeizaam.
      zelfs met dremel gaat echt langzaam, maar goed.
      hier foto’s van wat ik tot nu toe heb.

zal ik hem zo weer in elkaar zetten zoals tie nu is of is dit niet voldoende zo?
      ik zie in howto’s dat die 2 van de 4 kanalen zeg maar best diep mogen maar daar ben je echt lang mee bezig en ik durf het niet aan want volgensmij vijl ik dan door heel het carter heen. op die foto’s van howto’s lijkt het onmogelijk.

maar graag jullie mening over deze foto’s. bedankt alvast.

ps: dit is dus standaard carter en een 65cc DR cilinder zit er op.

PoliniCitta
      Bijdrager

gaat wel de goede kant op! en bij het grote carter moet je even oppassen met hoe diep je gaat, want je dremelt of vijlt al gauw een gaatje in het grote carter

mooi afwerken en je hebt een leuk getuned cartertje!

Bo3T
        Bijdrager

je kleine carter moet je het middelste poortje ook helemaal doortrekken naar het eind

Edjuh
          Bijdrager

Ik zou nooit zo dicht bij de rand gaan, zo heb je meer kans op lekken, en het is niet nodig.

Wat voor frees/steentje zit er op je dremel? Want het zou best vlot moeten gaan, hans deed het geloof ik alleen met schuurrolletjes(de boostpoorten).

TimoO_
            Donateur

HS freesjes voor op de dremel hakken dat alu er echt met gemak eraf. klusje is dan zo geklaart :thumb

LvDoni
              Bijdrager

Met het juiste freesje kan het soms sneller gaan dan je wil, gewoon 1 met een grof kopje.

verder lopen alleen de uiteinden naar buiten, probeer het helemaal door te trekken naar “onderen”, nu heeft het niet zo veel zin.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.