Vespa-Ciao.NL
:: [spoed]Hoeveel olie in vertanding?

Home Forums Techniek Mechanisch [spoed]Hoeveel olie in vertanding?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Turbo Tommy
    Topic starter

Hoeveel olie moet je in dat vertandingsding kiepen? Vraag lijkt me duidelijk 😀 Heb zo ding voor vario miss is dat handig om te weten. Heb me versnellingsbakolie gehaald, dus dat zou wel moeten lukken.

GreetZzZz Tom

Edjuh
      Bijdrager

Ik heb het zelf niet gedaan, maar volgens mij moet hij gewoon helemaal vol, desnoods tot hij overloopt.

Trouwens, hoe is dat geluid van de SP op jouw vario?(hard zeker:) ), rijdt dat goed? En je rijdt met malossi vario neem ik aan?

Vespaflappie
        Bijdrager

Hij heeft ook een vario van mij gekocht:P hij rijd dus met malossi ja…Maarre er hoeft niet superveel in; hij loopt anders gewoon vanzelf over…Gewoon wta er in gooien:)

Turbo Tommy
          Topic starter

Ok, dan kiep ik er es een lading in. Gewoon via die bout neem ik aan, Bout eruit en vullen die hap…?

Hij loopt nog niet, heb nog wat kleine dingen. Heb het frame niet zelf uit elkaar gehaald dus moet nog ff puzzelen hoe het balhoofd in elkaar moet 🙂 Maar ben nog ff aan het kijken of ik daar iets van mis om het te borgen oid. Maar het zal wel lekker gaan klinken 😀 Zodra er weer wat in elkaar zit komen er foto’s. En als hij loopt en afgesteld (ook ingereden natuurlijk) dan maak ik wel es filmpjes 😉

GreetZzZz Tom

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.