Vespa-Ciao.NL
:: Spiebaan beschadigd

Home Forums Techniek Problemen oplossen Spiebaan beschadigd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bob Blom
    Topic starter

Ik heb een malossi race ontsteking en polini for race krukas waarschijnlijk verkeerd gemonteerd en nu zijn de spiebaan van beide beschadigd. Kun je hier nog wat mee? Of is er iemand die dit wil overnemen?

mxfreak29
      1

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Wellicht kan je knutselkoning Zevenenergie berichten of hij de mogelijkheid heeft tot opvullen en een nieuwe er in frezen.

1

Martino
        Moderator

Betreft de Malossi ontsteking/vliegwiel hier hoor je wel of niet een extra shimring te gebruiken ook is de conische passing icm de kruktap en het vastdraaien van het vliegwiel wat strak zo gezegd, brekende spietjes of zelfs de krukas of vliegwiel waar schade is te zien. Of je er nog wat mee kunt, hangt natuurlijk van de schade af en of deze is te herstellen. Wat foto’s in een advertentie en wellicht wil iemand het overnemen.

Joor
          Donateur

@Bob

Het staat je niet netjes dat je me blokkeert op messenger als ik aangeef niet alles te hebben ontvangen.
            Ga je dit nog netjes oplossen of niet?

Joor
            Donateur

Het ontbrekende naald lager heb je na gestuurd, maar los in een envelop doen is natuurlijk niet erg handig.
              Zowiezo wint je manier van verpakken geen schoonheids prijs.
              Ik zal niks meer van je kopen en hopelijk doe je het in de toekomst netter.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.