Vespa-Ciao.NL
:: spie vastzetten??

Home Forums Algemeen Oude topics spie vastzetten??

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Ties
    Topic starter

naja..meeste zullen het verhaal van me evo en zun spietjes wel kennen:P ga binnekort nummer 6 derin zetten..beetje kut dus
      ma probleem is dus nu..als ik nokje over krukas heenschuif..en dan de spie in de spiebaan stop, haal ik um der zeg maar met alle gemakt uit, hij zit dus ook totaal niet vast, dit lijkt mij de reden dattie um steeds overslaat, iemand een idee hoe ik me spie fatsoenlijk vast kan zetten??

teamWasted
      Bijdrager

is bij mij ook 3 gebeurd bij mijn malossiblok. heb een ander vliegwiel gezocht met een goede spiebaan en de spie met dirko (hitte bestendige alles dichter en plakker) vast geplakt. let wel. dirko moet je 24 uur laten drogen. dus gewooon je vliegwiel erop, koppeling goed aandraaien en een dagje laten liggen. heeft bij mij gewerkt. succes

iaccaloco
        Bijdrager

Idd. iets van Loctite ofzo, zei ik al eerder…..

Dirko ken ik overigens niet……
          Maar zal ongetwijfeld op hetzelfde neerkomen als Locschijt

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Vespaflappie
          Bijdrager

Kijken we morge es; ik heb ngo wel wat vloeibare shit liggen….

cittadriver
            Donateur

ja loctite is de beste oplossing maar het maakt uit dat het spietje er niet zo uit komt het nokje en vliegwiel zal wel zijn uitgeslagen dus speling op vullen 3 uur wachten klaar

Vespaflappie
              Bijdrager

Er bestaat iets al edit?? Naja overigens heb jij geen 75,6cc….46mm=72cc en 0,8 mm erbij is geen 3,5 cc hoor:P(vind het al raar dat ze een bijna mm hebben gehoont; best veel!)

Ties
                Topic starter

naja binnenkort poging wagen:D toetsweek zit derop:D kheb weer vrije tijd in overvloed:)…ik gebruik me kneedbaar staal…hebk hier nog liggen en heeft de vorige keer prima gewerkt (gat in tank dichten!!)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.