Vespa-Ciao.NL
:: spie

Home Forums Algemeen Oude topics spie

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

klopt..:pest..

Tonni
      Moderator

M-Tuning :
        ja hoe the fuck moet ik dat weten als ik dat wist zou ik het wle oplossen he slimmerik

Met zulke taal maak je geen vrienden, in elk geval bij mij niet. Niet doen is mijn advies als je in de toekomst ook nog eens antwoord wilt op je vragen!
        You have been warned…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
        Moderator

ik heb dat ook ooit gehad, met een speedengine iedere keer dat spietje door de helft, ik heb dat spietje vervangen door een op maat (door de helft) gezaagd dik rvs ringetje, daarna nooit meer meegemaakt dat ie brak…
          succes

M-Tuning
          Bijdrager

me spie is nu al 3x gebroken onderhand!!

alles is nu nieuw!
            behalve me krukas.

zal me krukas dan wel zijn denk ik zomaar ?

hansieb
            Moderator

Join the club ook al 2 x gehad bij me speedengine dus….. fok dat ding.

Ligt meestal aan de krukas en het vliegwiel moet ook goed zijn, zat al te denken ze moeten die spietjes van ander soort metaal maken ( titanium ) bijv dan breken ze nooit meer maar dan betaal je wel 15 euro voor zon spie 😀

Jelle89

beter 1x blok eronderuit en 15 euro betalen, dan 10 x blok er onder uit en 1 euro betalen..:con..

M-Tuning
                Bijdrager

dus ? wat te doen ? hansieb ? nieuwe krukas dr in. en nieuw spietje en 100% fijn vliegwiel ?

Edjuh
                  Bijdrager

Ik zou even kijken of die spiebaan in de krukas nog wel goed is, als de spie niet lekker klemt zou ik hem vervangen. Zelfde geldt voor het vliegwiel maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen.

Dus als je sowieso die 2 gaat vervangen moet het uiteraard goed gaan, met de ‘koppeling klem methode’ die je al eerder is aangeraden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.