Vespa-Ciao.NL
:: speling voorwiel

Home Forums Techniek Opvoeren speling voorwiel

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Het moeilijk om zo te zien wat er mee is, daar zullen we meer foto’s voor moeten hebben…..

Biker-mouse
      Bijdrager

Joopieboy :

Biker-mouse :
        Heb ik ook een keer gehad. Ik moest flink in de rem en één zo’n ringetje brak in 3 stukken, dus mijn voorwiel schoot er ook uit. Gelukkig reed ik nog maar 15km/u en kon ik overeind blijven.

Nieuw ringetje erin a € 2,50 euro en gaan:D Ik heb ze aan de andere kant ook maar preventief vervangen.

Ok, dus ringetjes vervangen is 1, en dan kan ie weer goed zijn…
        Misschien omdat ie nog speling had de busjes en veren vervangen en thats it

hoop ik:con

Dat moet genoeg zijn! Bij mij iig wel, totdat hij anderhalf jaar later werd gejat….

Denk dat je brommer dit zeker wel waard is!! Kost maar iets van 20 euri bij elkaar. En dan nog wat ander klein grut!

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Joopieboy
        Topic starter

Ow, dat kost dan echt weinig….=)

Maar wle lullig dattie is gestolen!
          Ik heb nu een abus slot gekocht voor 50 euro en dat is goed zat, haha

Joopieboy
          Topic starter

Haha, nja grote stad, tis een middel grote. Maar wel veel diefstal enzo. Dus zo`n slot is echt wel een must. Maar deze word voor te crossen door ut bos. De wouten zijn te kut dus dan maar zo…

Jacky
            Bijdrager

voorvork lijkt me rijp voor de sloop of zie ik dat verkeerd? Staat toch onder naar binnen ofniet? Zou wel jammer zijn dan moetje de nieuwe weer spuiten en krijg je kleurverschil enz:( Over dat uit elkaar halen.. doe onderdelen van een bepaald iets bij elkaar in een zakje en onthoud goed hoe alles zat! Kan wel es lastig zijn alsje veel uit elkaar haalt! Maar wat wil je nakijken? loopt tie nietmeer?

Joopieboy
              Topic starter

Hij loopt nog wel, maar nu maar 55 ipv 65 met een leenvoorwiel zeg maar. En idd, ik vind het niks als er kleurverschil is. En die rommel aan de voorvork staat wat naar biinne, maar het andere wiel paste e r wel zo in dus…

Jacky
                Bijdrager

raar, ja dan moetjem nakijke! Maar als je vork scheef is.. en je bent al es ahrd op je plaat gegaan zou k toch overover nadenken om een andere vork te halen en t eg fatsoendelijk te maken zodat het niet weer gebeurd! Maar das je eige keuze!

Joopieboy
                  Topic starter

Ja kan wel jah, maar is er een mogelijkheid om de oude voorvoork op te knappen? Anders moet ik hem helemaal opnieuw spuiten en dat ziet niet echt uit. Want de oude verf is al wat dof en lelijk enzo…

Joopieboy
                    Topic starter

Nja, brommer is verkocht, thuis ruzie gehad, einde brommer tijdperk:boos

Mja, kan ik wel lekker sparen voor over 1,5 jaar men motor 😛

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.