- Dit onderwerp bevat 157 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 8 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2017 om 22:40 #499106

Zo staan de brommers er momenteel bij. Ik heb een Polini Evolution Engine gekocht met 19 mm carb van Marco.
En ik heb een Reedvalve cartersetje op de kop weten te tikken.
Binnenkort meer, Eerst even wat mooie blokjes bouwen8)
Reactie altijd leuk!15 januari 2017 om 20:15 #499192
Citta is af, iemand nog tips wat mooier kan?15 januari 2017 om 20:29 #499193SpeedyVespa :
Citta is af, iemand nog tips wat mooier kan?Beauty, Plaatje, voor mij is het af

Misschien nog een Naam stickertje of plaatje met SpeedyVespa LoGo 8)TICKLING BARN15 januari 2017 om 20:46 #499194is zkr mooi geworden…….denk ook maar eens kijken voor een blokspoiler 8)
15 januari 2017 om 20:50 #499195Aangezien er toch geen pijp met voorlangs bocht meer op past met zo’n blokspoiler, een heel voorspatbord monteren.
15 januari 2017 om 21:08 #499196Zoals gezegd een heel voorspatbord, en een achtergrond met pandaberen zou er mooi bij staan!
Zonder onzin, strakke Citta Bas!!
16 januari 2017 om 09:58 #499197Die spoiler is echt strak, heb je die zelf pas gemaakt?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!16 januari 2017 om 11:05 #499198Super mooie Citta Speedy!
Ben je ondertussen al 16 en in bezit van een rijbewijs?
16 januari 2017 om 11:57 #499201Zwart wit is niet mijn voorkeur, maar vind deze toch wel erg goed geslaagd
16 januari 2017 om 18:48 #499211@Crullie, Bedankt! Ben er ook super blij mee!
@CittaBlack, Bedankt! Kijk wel of je niet perongeluk de Honda MB spoiler koopt, deze zijn net iets anders.
@Kinderbrueno, Komt goed! Origineel spatbord komt er zeer binnenkort weer op! Das toch mooier inderdaad
@Wilk1985, Thanks Jos! gaat goedkomen!
@Javad, dit is een originele citta spoiler, ik zal er binnenkort wat goede foto’s van maken mocht je dit willen!
@Florian, Bedankt! Ik heb heel toevallig morgen om half 2 mijn Theorie-examen! ken het hele boekje uit mn hoofd dus dat moet zeker goedkomen, Spreek je snel op een toertje!
@Speedbuxy, Bedankt man!16 januari 2017 om 18:56 #499213SpeedyVespa :
@Crullie, Bedankt! Ben er ook super blij mee!
@CittaBlack, Bedankt! Kijk wel of je niet perongeluk de Honda MB spoiler koopt, deze zijn net iets anders.
@Kinderbrueno, Komt goed! Origineel spatbord komt er zeer binnenkort weer op! Das toch mooier inderdaad
@Javad, dit is een originele citta spoiler, ik zal er binnenkort wat goede foto’s van maken mocht je dit willen!
@Florian, Bedankt! Ik heb heel toevallig morgen om half 2 mijn Theorie-examen! ken het hele boekje uit mn hoofd dus dat moet zeker goedkomen, Spreek je snel op een toertje!
@Speedbuxy, Bedankt man!Deze dus ?
http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37837&n=last#bottom16 januari 2017 om 19:03 #499215Citta2black :
SpeedyVespa :
@Crullie, Bedankt! Ben er ook super blij mee!
@Speedbuxy, Bedankt man!Deze dus ?
http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37837&n=last#bottomJa die past perfeckt!
11 februari 2017 om 19:39 #499290Update!
Laatste weken erg druk geweest!
De Citta was na een jaar best beschadigd op sommige plekken, dus ik heb de onderdelen opnieuw laten coaten.

Stuurklem laten coaten, mijn vorige was gebarsten:con

Mooi detail, mijn remtrommel was altijd zwart maar toch had ik het idee dat wit mooier was. En dat was idd zo

Nieuwe trapas gemonteerd, Ciao model maar past perfect.

Nieuw zadel, dit is de ruit versie. Vind deze net wat fijner dan de gestreepte versie die snel verrot is.

Toen liep ik met toeval een setje gloednieuwe originele zwarte wielplaten tegen het lijf voor een laag bedrag. Gelijk meegenomen, want ik had gespoten erin zitten maar vond origineel toch mooier.

En een mooie tankdop gevonden met hals, hier was ik heel blij mee want nu heb je geen benzine lekkage meer met hard remmen.
Toen heb ik een origineel blokje eronder gezet, zodat ik er in ieder geval weer mee kon rijden.

En nog een mooie foto van mn schoolbrommer:lol

En toen ging de hobby spirit naar beneden, Want ik heb mijn eerste VW Golf 1 uit 79 gekocht

Zit een 1.5 Diesel in, prima om ervaring op te doen. Betreft een golf met kleine achterlichten.
Genoeg gelult hierover, het blijft een vespa forum:!
Maar dat betekende wel dat m’n witte citta nu een echt hobby exemplaar werd. Dus ik heb een dik blok gekocht.

Simonini 70 cc, met kop en zuiger etc. Simo? Kleincarter. Komt uiteindelijk een 19,5 of 21 mm carb op.

Ben in iedergeval weer blij met alle aanwinsten van de laatste tijd
Stay Tuned8)12 februari 2017 om 18:20 #499291Mooi spul!
Heb je het AM rijbewijs al?
12 februari 2017 om 19:27 #499292Dat wilde ik ook vragen 😛
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.