- Dit onderwerp bevat 157 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 8 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2015 om 12:13 #496018
Das een mooie actie foto voor in de boeken

Ook al wil je er nu vast nog niet aan herinnerd worden:lol27 februari 2015 om 17:55 #496023Ik heb boetes zat gehad , dit is niet zo verschrikkelijk hoor komt wel weer goed maar wat zal de beste motormuis ook weer trots op zichzelf geweest zijn. Vast een topgozer was het!
19 maart 2015 om 00:49 #496194Update Beginpost.
Alles overzichtelijk gemaakt
19 maart 2015 om 13:06 #496195Leuk dat je de Oldie hebt gered, jammer dat het originele blokje er niet meer bij zit. Wat was de originele kleur en wat is het framenummer? Succes met opknappen !
Foto’s laden van deze perso duurt trouwens Uber lang, en ik heb best redelijk snel internet.
SpeedyVespa :
Oldtimer Ciao

Marco (MCboss) had een leuke oldtimer gekocht via een veiling, marco wou het blokje hebben, en de rest mocht voor low budget weg.
Nou wou ik de Ciao wel heel graag hebben, maar de afstand was te groot:(
Er was een beurs in Doetichem waar marco heen ging, en ik ook. Marco nam de Ciao mee en de Ciao wisselde daar van eigenaar. Ik ben er blij mee=)
Ik was thuis en het eerste wat ik heb gedaan is beginnen met de Ciao, uuuuuuren lang schuren.
Dit is mijn project voor nu, dus de voorruitgang post ik.31 maart 2015 om 22:26 #496274Zo.
Wegens tijd en ruimtegebrek ga ik nu minderen en mischien wel stoppen.
De oranje citta loopt nog als vanouds, belgen met poulie 70 ga ik vervangen voor normale koppeling + 65.
Bij de paarse citta moet ik de voorvork nog opknappen, en er komt een 43 dr onder.
De andere Dizzy hou ik origineel.
Voor de Ciao heb ik een Getuned blok liggen, waar wss een 42 polini op komt.
Ik kan het geld goed gebruiken en je kan beter 5 brommers NETJES hebben dan 7 halfgebakken.
Als dit allemaal klaar is ga ik er lekker mee rondtoeren en meer niet.
De “oude” Citta heb ik ook nogsteeds die nogsteeds mooi loopt.
Hier komt een sibrug onder en er komen andere wielen, kappen, en voorvork in. Dat ie weer netjes is.
Stiekem blijf je altijd wel een beetje prutsen dus helemaal stoppen zal ik nooit maar er worden wel even maatregelen genomen. School is even belangrijker aangezien ik er dit jaar geen tijd in heb gestopt, en als ik nu niks doe dan blijf ik zitten, waar ik geen trek in heb.
Jullie horen wel weer van me
1 april 2015 om 21:15 #496276Goed dat je even voor school gaat en daarom het sleutelen even op een laag pitje zet.
We vernemen vanzelf wel weer wat van je
Kom nog wel even naar de Meeting in Groningen he, tussen al het leren door!1 april 2015 om 21:31 #496277Precies avanti, school heb je later ook wat aan, met sleutelen krijg je geen goede baan;)
Ik kom zeker naar de meeting in Groningen, hoe dan ook
Zie je daar
30 mei 2015 om 20:17 #49576958 dagen geen update! Heel veel gebeurd ondertussen.
De witte funny is verkocht, de paarse citta is verkocht, de rode si is gesloopt.
Dit omdat ik financieel heel weinig geld had en ik de ruimte ook wel kan gebruiken 🙂
Ik heb nu nog staan:
Oranje Citta
Dizzy Citta
Italjet Pack
Vespa Ciao
Vespa Avanti
Vespa SIEn dat vind ik wel zat :p
Anyway, tijdje geleden een elec blok gebouwt met een 50 cc avionic.
Leokrul eronder en elke dag wel 2 rondjes om Bussloo gereden ( 30 km per dag)
Dus had er ongeveer 150 km opzitten, de voetpakking was lek. gefixed en iets later liep me achterklok kapot.
Dus de citta opgehangen en compleet opgeknapt:lol

Hierzo was ik bij de brug, hierzo ga ik altijd overheen om aan de andere kant van Bussloo te komen.
Me klok ging kapot, dus wiel eruit gehaald en een zgan snorklok erin gezet.

Kapjes mooi gepoetst.

Ander achterspatbord gemonteerd, gepoetst, blokje eronderuit gehaald, nieuwe boutjes en afdekdopjes.
Ik moet nog nieuwe schokbrekers, handvatten, en een zadel kopen want dat ziet er niet uit zo:lol
Verder gooi ik waarschijnlijk de oldschool 38,4 avionic er weer onder want hij rijd niet zo heel verkeerd:lol8 juni 2015 om 13:14 #496764Goedemiddag,
Aangezien de Dizzy toch steeds slechter werd kwa lak en ik het niet zo kon laten, heb ik hem toch maar helemaal uit elkaar gehaald. Dan kom je nog meer dingen tegen en ga je dingen bestellen:lol

– Stuurschuim
– Kentekenplaathouder
– Schokbrekers
– Handvatten
– Zijstandaard
– Motip semi gloss
– wat montagemateriaal.Ik heb alle onderdelen van de Citta naar de huiskamer gebracht en ben in de avonduren lekker aan het bouwen geweest, spuiten deed ik mooi onder de de overkapping van het terras:whistle
Aantal dagen later stond de citta weer op zijn wielen en moest hij weer naar zolder van me moeder:D

Zo stond hij er toen bij, nieuwe schokbrekers, achterbrug opnieuw gespoten, nieuw stuurschuim etc.
Ik had nog een heel net blokje liggen, deze heb ik schoongemaakt en een nieuwe Citta cilinderkop gemonteerd.

Ik moet nog een nieuw zadel en uitlaatje kopen, en nieuwe kabels.
Verder nog 2 nieuwe blokbouten en ringetjes.
Afgelopen weekend heb ik heel veel gereden met een vriend en ik moet zeggen dat de speedengine prima loopt

Tot snel!8)25 juli 2015 om 21:01 #496964Ik was helemaal vergeten een eindresultaat te posten:con

2012

2015Hij is helemaal piekfijn, motortje loopt netjes en loopt 30.
Bijna alles is vernieuwd, ben er ook heel blij mee.
De Pack ligt momenteel uit elkaar en gaat naar de coater volgende week, want die is niet netjes meer.
Blokje van de Pack al aangepakt en een nieuwe cilinderkop gemonteerd voor het mooie

Dat was het weer
Tot op de VCM;)25 juli 2015 om 21:12 #496965Dat is een nette Citta geworden Bas!
Mooi om mee naar school te rijden als het zover is dat je je AM kan gaan halen
25 juli 2015 om 21:17 #496966Ik ga lekker naar school toe op de Si hoor:lol
Alleen met hele warme zomerdagen ga ik met de Citta
Rond oktober de Citta laten keuren voor een blauw kenteken, dus dan is die meteen weer veel waard
29 juli 2015 om 20:43 #496993Zo!
Van Erwin een mooie leovince krul gekregen, die zal ik morgen wel binnenkrijgen

Ik heb daarom vandaag alvast me leovince demper gepoetst

Toen appte Rensknol me, hij was in deventer dus hij kwam even langs:lol Aardige jongen!
Laatst van Richard een kickblok en 43 dr gekocht zonder zuiger, dus van Rens een zuigertje gekocht en me blokje is compleet 🙂

Nog even de leokrul opknappen en zaterdag naar de Meeting:bier29 juli 2015 om 22:34 #496994Als je hem in elkaar heb bas, dan kom ik hem wel even bewonderen 🙂 Succes !
4 augustus 2015 om 20:48 #497009volgens mij draait jouw leven maar om 1 ding, BROMMERS!!

je werkt schoon en dat is ook belangrijkDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.