- Dit onderwerp bevat 288 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 8 maanden geleden door SpeedyVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 oktober 2013 om 20:23 #489585
Hmm boze menigte:lol ik ga wel spullen verkopen, dan komt ie er wel 😉
Owja, dat jullie een beetje de stand van zaken weten.
Ik heb van Lenneart een net 46 mm polini zuigertje gekocht, weer stapje dichterbij.
Ook ga ik niet met een simocali rijden, maar met een Ninja Usine. deze is al binnen.
Set-up word al volgt:
Polini SpeedEngine
13 mm carburateur
Vario polini 100 mm
Ninja Usine
BromkrukasSorry ik weet niet goed wat ik wil :S 😛 dit setup staatvast en daar ga ik in de wintermaanden aan werken.
Aankomend weekend de polini cilinder opnieuw opknappen, opnieuw hittebestendig zwart maken, wandje schoonmaken, werk aan de winkel dus.
Verder heb ik dus op het moment geen rijdende brommer, behalve de Pack en waarschijnlijk aankomend weekend ook de SI.
Ik was benieuwd naar de prestatie’s van de polini lunga, deze heb ik dus maar even gemonteerd
Post er morgen wel een foto van, past wel perfeckto op de Pack, zou dit een originele ‘snelle’ pijp wezen voor de Pack?1 november 2013 om 17:48 #493032
Hot or Not? Brommerforum gezegde.
Ik vind hem er zelf ziekelijk uit zien=)

Verder ben ik verder gegaan met het afwerken van bouten (jes) door al plastic doppies op te zetten.

Broertjes 😛

Met bolle tank (onder de bravo rijders).

Laat maar horen 🙂
Graag reactie op de styl van de oranje citta, benieuwd wat jullie ervan vinden 🙂1 november 2013 om 17:53 #492798Als je de boutjes e.d aan het afwerken bent pak dan gelijk een ringetje voor het boutje van de koplamp ;).
1 november 2013 om 18:45 #492776Ik vind hem er schattig uitzien met die hoge veren en die kleine wieltjes. :p
1 november 2013 om 19:03 #492731lenneart@ Ga ik doen

Darkmagnican6@ Haha, Als meiden hem maar stoer vinden eh
:lol
Nee maar gaaf issie wel al zeg ik het zelf.1 november 2013 om 21:42 #492725Mooie bravo, daar moet je wat nuttigs mee doen.
Waarom heb je een bandana op die oranje brommer zitten?1 november 2013 om 22:12 #492708Gewoon, lekker 90’s 🙂
Met die bravo gaat zeker iets leuks gebeuren, wat is nog even geheim 😛2 november 2013 om 21:07 #443103Update!
Leuke aanwinsten erbij weer, picca’s!

Ook nog berini carters, berini spoelen, snorkrukas en nog wat spul.
Goed blij mee 🙂
Het ligt nu bij citta-ciao, maandag komt het naar mij.
Aangezien me italjet is vastgelopen moest er actie worden ondernomen.

Blokje eronderuit, damnn wat een werk, je kan hier ook echt nergens bij :S
Toen heb ik een nette 50 cc gepakt, nieuwe zuiger erin gestopt, en alles weer gemonteerd.

Blokje heb ik even schoongemaakt met remmenreiniger, dit was echt nodig!
Alles weer monteren, nette segmenten, iets strakkere veren in de koppeling, poulie 80 gemonteerd.

Toen was hij weer klaar en was het tijd voor een restrun.
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-4R4EMZPJ.jpg]” />
Nou, dat poulie 80 idee was leuk, maar je moet nu echt opletten, trekt zo onder je kont weg.
Speciaal voor SpeedBuxy, fotootje van de pack met de polini lunga.

Laat maar weten wat je ervan vind 🙂3 november 2013 om 11:19 #493234Uitlaatje lijkt haast gemaakt voor de pack
3 november 2013 om 11:27 #493235Dacht ik dus ook, zelfs het achterste ophangpunt kan je vastmaken aan de brug.
3 november 2013 om 15:50 #493237Ja die lunga past er prima bij..ik zou er persoonlijk een kickblok eronder zetten
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi3 november 2013 om 15:53 #493238Mooi project! Koester die ninja maar, Ninja heeft de boeken neergelegd, net zoals Proma 😉
3 november 2013 om 16:10 #493239Lightlord@ De pack heeft een kickstart blok, ik zal is een foto plaatsen van dat systeem, het werkt een beetje raar, als de pack op de middenbok staat dan kan je hem alleen aankicken, als ie op zun wielen staat niet.
Tevens gaat me vader overmorgen nog een pack ophalen, staan ze mooi bij elkaar.
Tnerual@ Dankje! Die ninja ben ik ook goed blij mee, hefet een klein gaatje, die las ik aankomende week een keer dicht,
In de wintermaanden zal ik vrij weinig doen, ik ga in de winter met de grillo rijden, aangezien de velgen al niks meer zijn, ga ik daar mooi mee rijden, set-up is vrij standaard, grote achterpoulie, en een jamarcol of proma badsnake.
Oranje citta ga ik aankomende zomer weer mee aan de slag
3 november 2013 om 16:40 #427533Daar wil ik wel een foto van zien van het kick gebeuren van die pack.
Nog een pack erbij damn ik ben stik jaloers
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi3 november 2013 om 18:30 #490535Lightlord@ anders kom je ze maar een keer bewonderen 🙂
Ik hev een foto van het kickgebeuren, ik post strax een foto -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.