Vespa-Ciao.NL
:: SpeedyVespa’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten SpeedyVespa’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 289)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bas23
    Bijdrager

lightlord
      Donateur

Weer lekker bezig geweest je hebt wel een mooie ruimte om te knutselen 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
        Lightlord's Dizzy/Gypsi

SpeedyVespa
        Topic starter

Bas23@ Vind ik ook Bassie 😛
          Lightlord@ Ja, vandaag regende het hard, was met me buurjongen dus maar weer ff verder gegaan, ookal voert hij zelf niks uit:|
          Morgen komt er een cittaatje, moet het vliegwiel opknappen, en de punten stellen, hogedruk kopje monteren.
          Zal morgen ff een foto maken.

Edit: net voor 25 euro een compleet malossiblok met lc gekocht.
          Blokje schoonmaken en onder de SI zetten, LC maak ik schoon en maak ik ook op de SI:thumb

SpeedyVespa
          Topic starter

Update:

Aangezien ik lekker vakantie heb, ben ik weer verder gegaan.
            Luchtfilter schoonmaken.

:kots

Fresh:thumb

Carbje schoongemaakt, kwam echt zooi uit, o.a gras..:con

Lijkt er meer op=)

Langzaam komt er een einde aan het project, maar dat is niet erg:thumb
            To do:
            Contactpunten goed stellen.
            Benzine slang met filter monteren.
            bougiekabel en dop monteren.
            Ciao model decompressiekabel monteren

Uitgebreid testrijden en beginnen aan een nieuw project:thumb

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Ziet er proper uit!

Het testrijden zou ik mij wel zorgen over maken, ik ben bang met 1 bocht naar rechts of een klein bultje en je uitlaat knalt er vanaf (of een deuk) en misschien samen met een gebroken uitlaatpoort.
              Is dat origineel zo met die Gun? Heb hem ook gehad maar die zat zeker niet zo laag..

Klik hier voor mijn Gun foto

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

SpeedyVespa
              Topic starter

Update=)

Ik had voor kerst een procam gekregen, hier een klein fotootje:thumb

Vind het er wel gaaf uitzien, ga nog proberen om hem om de nek te krijgen, zoiets
                wat speedbuxy heeft, dat lijkt me iets fijner.:thumb
                Anyway, ik was toch bij de brum, dus ben gelijk maar wat gaan doen.
                De zijkap kwam tegen de opghanging van de Gun, hier wat foto’s.

Dit palletje moest weg gedremeld worden, zo gezegd, zo gedaan:thumb

:thumb

Toen paste alles goed zonder moeite.

Nieuwe bougiekabel+dop+bougie gemonteerd:thumb
                En toen was ik toch bezig, gelijk de rest afgemaakt.
                Samen met me pa naar beneden getild, ik heb ongeveer 2 rondjes
                door de loods gerend, toen starte hij, en alles ook gewoon goed, moest
                naar me opa en oma toe, anders had ik nog even wat met de sproeier wezen spelen, maarja
                geen tijd voor:|
                Morgen dus weer verder, nog wel een paar leuke eindfoto’s =)

Treeplankje monteer ik morgen ff, ben zeer benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden:thumb

Citta-ciao
                Donateur

Haha geinig cameraatje!

bart#24

hey speedy,

leuke citta is het geworden, alleen erg jammer dat hij geen kenteken heeft, ben je dit wel van plan?

mvg

Bas23
                    Bijdrager

Hij is mooi geworden Bas:thumb

SpeedyVespa
                      Topic starter

Update:

Dino (CiaoRacing75) was een midweekje komen logeren, hij bracht zijn geweldig mooie groene ciao mee,
                        en nog wat onderdelen.

Eerst zijn we wezen rijden, ciaotje van Dino hield het niet vol, steeds stotteren etc.
                        Mijn Packje reed zoals gewoonlijk weer super :thumb 1 x kicken, gelijk goed.
                        Verder had Dino nog wat spul mee, wat ik van hem heb overgenomen:thumb

Tiffany elec start + startmotor en berini ontsteking.

Nette 41 mm DR:thumb Zeker mooi, iets wat vuil in de wand, veeg je er zo uit:thumb
                        En Dino nam deze meuk weer mee terug:lol

Zoals je ziet, ciao spul, c24 frame, boxer spul, citta kappen enzo..
                        Mijn schuurtje is weer mooi opgeruimt en overzichtelijk, heb een nette 41 DR
                        op de plank liggen samen met een elec tiff blokje, wat wil je nog meer:thumb
                        Veel plezier met het spul Dino:thumb

Bas23
                        Bijdrager

SpeedyVespa
                          Topic starter

Hier een huidige foto van mijn schuurtje afgelopen zomer:

Aankomend voorjaar word er een betonnen vloer gelegd, mooi dus:thumb
                            Het word een ophoging van ongeveer 15 cm, er komen afneembare lekbakken in de vloer.
                            Er komt een nieuwe kast te staan, en een nieuwe werktafel.
                            Ik wil op de grond nog een soort van houder maken, waar een voorviel inpast, dat ik dus easy
                            kan sleutelen:thumb
                            Verder ga ik nieuw gereedschap kopen, alles schilderen, beetje hulp van pa:thumb
                            Ben erg veel spul kwijt aan Dino, echt een bestelauto vol meuk:lol

oldschool
                            Bijdrager

Je moet wel trots zijn op zo’n vader….en andersom ook!!
                              Een heel gelukkig nieuwjaar Bas en aan een ieder die dit leest.
                              Bas is bent echt een goede gast en op zijn leeftijd al zo goed bezig , echt klasse en respect!
                              Bedankt dat mijn brommertjes bij jou mogen logeren..maar wees er wel zuinig op!
                              Ik kom ze hopelijk snel weer halen als ik hier wat meer ruimte heb…
                              En je weet de deal van de rode citta
                              groetjes:thumb

SpeedyVespa
                              Topic starter

Oldschool@ Bedankt, ookal is mijn pa niet altijd even blij met me hobby:lol
                                Nee maar is goed, deal over de citta hebben we inderdaad, maar dat is voor degene
                                die dit leest nog even geheim;)

Nu mijn perso weer gekickt is, heb ik wat te vertellen.
                                Aangezien mijn citta nu bijna helemaal goed loopt, ben ik met de SI bezig.
                                Ga hem binnenkort helemaal wassen, brug eronderuit.
                                Heb een 41 DR van ciaoracing overgenomen, als ik daar een passende
                                zuiger voor tegenkom, komt er 60 cc op, anders 50.
                                Hoop echt dat ik hem vind. Imitatiezuiger past niet.
                                Iemand suggestie’s?
                                Set-up staat nu vast:
                                41 mm DR
                                Bromcarters
                                13/13 carb + malossifilter
                                poulie 90 + blauwe trekveren
                                Leovince krul/proma cc

Het kan nog iets afwijken, kwa uitlaat, maar hoop binnenkort een nette leokrul
                                te kunnen bemachtigen, vorige zomer reed ik
                                met 12/12 50 cc, leokrul, poulie 90, plat op het stuur net 60.
                                Nu hoop ik dus easy 65 te halen:thumb
                                Laat maar horen:thumb

DinoH
                                Donateur

Jij haalt never met 50cc std en poulie 90 60km/h!

Verder mooie citta! En ziet er in het echt ook goed uit:thumb

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 289)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.