Vespa-Ciao.NL
:: speedengine loopt niet mooi (niet)

Home Forums Techniek Problemen oplossen speedengine loopt niet mooi (niet)

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta 0321
    Topic starter

dr flenny , sorry dat moest er inderdaad ook nog bij , zit dus ook een nieuwe 13/13 op!
      ik snap het niet meer , ik denk dat het niks met het blok temaken kan hebben… want ik had dit probleem precies het zelfde met mijn andere blok, die had een warm / vastloper gehad… tijd stilgestaan in regen

oude blok reviseerd en liep redelijk goed maar gas geven en viel uit of kreeg een domper…
      nieuw blok gekocht loopt stationair… geef ik gas (10-15meter) en hij valt uit of krijgt een gigantsiche domper! endan krabbelt hij heeeeeeel iets op , of valt gelijk uit..

ik vind het dus zo vreemd want dit had ik precies met mijn oude blok

paulhermens

het zal wel een domme vraag zijn, maar komt er wel voldoende benziene vanuit je tank bij je carb. ?
        heb je er trouwens al een nog grotere sproeier ingedaan want je gaf al aan dat je van 68 naar 72 bent gegaan
        en dat, dat beter was, dus misschien dat advies van vertigo (74/76) ééns proberen.

citta 0321
        Topic starter

paul , ik heb sproeier maat 66 – 78 geprobeert, en op 72 liep hij het beste… hij loopt ook wel stationair maar hij komt niet op toeren,bougie is klets nat.. maar ik heb ook iets met ontsteking problemen want hij ploft wel uit de uitlaat nu, maar slaat niet aan ;] ik heb nieuwe condensator en contactpunten net ingebouwd… dus morgen blok er even ondervandaan alles even goed schoonmaken , wiel recht maken en we zien wel weer verder :D!

zoals obey zegt : wiel los dat heb ik wel dus morgen even kijken even klok weer recht voor de as , en goed strak aandraaien,
          dit heb ik nog niet geprobeert, morgen weer een dag:D

ik laat het weten,

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.