Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › speedengine loopt niet…
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door remlicht99.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 augustus 2010 om 11:31 #234094
je pakkingen zijn idd simpelweg gewoon niet bestand tegen zulke krachten. misschien als je over een alu/ koper pakking tussen zet? maar dan nog is er geen blok die zoveel druk geeft…
20 augustus 2010 om 13:22 #234095daarom rijdt ik ook met 90 cc op orginele pakkingen om dat ze er niet tegen bestand zijn 😉
als jullie toch alles afzeiken wat ik zeg dan zeg ik beter niets meer jullie weten het toch beter of niet?
naar mensen luisteren die er al meer ervaren mee zijn dus jullie is blijkbaar geen optie.
gr
20 augustus 2010 om 19:37 #234100het was echt geen 3 bar ofzo gwn een beetje
mrjah ik heb vandaag flink wat gedaan …. mr loopt nog nietXD
ik heb dus een nieuwe pakking er tussen gezet en daar nog eens vloeibare bij.. dus valse lucht is er niet meer…
hij heeft ook een hoop meer compressie mun achterband slipt gwn weg ik d8 eerst dat het kwam om dat iets aan liep mr ik heb het weer nagekeken en das het ook niet njaik ga morgen maar weer verder.. en dan zien wel wel..
ik hou jullie op de hoogte
20 augustus 2010 om 22:26 #2283373 bar? De compressie in je cilinder is veel meer dan dat hoor, zeker 7 bar
20 augustus 2010 om 23:49 #2217733 bar op je carterpakking? Ja bij je kop is het inderdaad een stuk meer omdat hij daar de lucht samen gedrukt word. Maar er heerst toch geen 3 bar omgeving bij je krukas op het moment dat de zuiger bij het BDP is?
Ik weet niet of je carterpakking daar tot bestand is. Heb zelf nog nooit gekloot met perslucht & schoonblazen van een afgesloten carter.
21 augustus 2010 om 12:57 #234106ik heb weer wat geprobeerd….
hij ploft wel al 😀
je hoord hem starten als je met hem rent.. maar zodra je stopt met renne stopt hij ook met lopen..ik heb nu sproeier 70 erin zitten.. mij lijkt het toch aan de onsteking te liggen.. ik ga zometeen het blok eronder uit halen en de cp’s nog uns afstellen.. en hoop dat dit het is..
meschien jullie nog iedeeen?
21 augustus 2010 om 14:17 #234107kijk dan ook gelijk of hij niet valse lucht trekt bij de keerring dan weet je dat ook zeker.
succes
21 augustus 2010 om 14:51 #234108ey
ik heb de cps afgesteld..
en hij doet al langer broem..XD
mr hij blijft nog steeds niet stationair lopen.. en stopt als ik stop met lopen..mijn setup nog een keer..
65cc polini w-poort
speedengine carters.
std krukas
13/13 carb. @70 sproeier. malossi filter (black)
simonini calibrata.
cp op 0,45
poulie 95
std kopeling. met groene trekveertjeszit ik een beetje in de buurt kwa sproeier.. enzoo?
iemand tips?
nja ik hoor het graag!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.