Vespa-Ciao.NL
:: Speedengine, en dan?

Home Forums Techniek Opvoeren Speedengine, en dan?

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dylan
    Donateur

is wel zo handig, meestal komt er toch wel een beetje vuil in je lagers, dus gasbrandertje op de carter en de lagers vallen ervalzelf uit, revisie setje kopen, kost 12.50

Circushond
      Topic starter

Oke bedankt bromfreak!

Enig idee hoe ik een complete varioset kan bemachtigen? Ben nu wat rond aant kijken op het forum ma is me wat onduidelijk hoe je nou zo’n ding compleet krijgt

Bartjee
        Donateur

Gewoon van iemand een complete varioset kopen he;) Worden er genoeg van aangeboden hier op het forum. Prijs ligt meestal zo rond de 100-110 euro. Je hebt dan wel een standaard varioset, met jou setup zou ik er een malossi voorvario (en eventueel een gele drukveer) bij kopen. Die zijn bestelbaar op jmpb.nl

Verder bestaat een varioset uit een achterklok, achterkoppeling, voorvario en soms ook een v-snaar. Dan weet je dus dat je een complete set hebt;)

Circushond
          Topic starter

Oke bedankt voor alle superreacties!

Ik zoek dus een complete varioset, met malossi voorvario en een (originele) achterkoppeling inclusief achterklok. Heb nagelezen dat 11.5 en 13 vertanding niet heel veel uitmaakt, evenals 90 mm of 100mm schijven, kan me vergissen.
            Ik ga op zoek bij de ‘aangeboden’ fora!

Bartjee
            Donateur

Ik zou naar een klok opzoek gaan met 1:10.5 of 1:11.5 vertanding. 1:13 is echt weer te licht. Heb die namelijk ook in mijn Ciao zitten en die komt gewoon echt niet boven de 70 uit, ook al heeft die een vrij dikke setup.

90 en 100mm schijven maakt idd niet zoveel uit, al rijdt 90mm wel iets rustiger op top, vandaar dat op allebei mijn brommers 90mm schijven zitten. Vind ik toch net iets fijner.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.