- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 mei 2014 om 17:16 #450648
Pff das jammer man! Eigenlijk heb ik nog nooit een warmloper gehad.
Veel succes ermee, en blijft een leuke citta
6 mei 2014 om 17:37 #493829@crullie
Ik heb zelfs eens bij het oprijden van het pad een vast naaier gehad door een slot pennetje die einde dienst gaf.
Maar zal het geluk maar niet afroepen dus zal meteen even afkloppen
@Elkan
Mijn uitspraak is wel eens dat het geluk met de dommen is:lol:|@lastpak
Dat zweet altijd komt gewoon door de 3 pins en deco kanaal.
Blokje zelf was gewoon schoon dus meer dan zweten is het niet geweest.
Uitlaat bevalt prima
alleen heeft hij door het afweten van het blokje nog niet echt veel kunnen bloeien.@Florian
Omdat dit over het algemeen beter werkt dan alu of geen.
En ik hoop volgend jaar gewoon weer eens zonder problemen te rijden als je het niet erg vind:lol@Maarten
Dit zit echt beter dicht dan met geen pakking hoor.
Het enige is dat je door het papier het zweten nu goed ziet.
Maar het blokje was gewoon schoon en droog ronde de kop en voet.Thx voor de link misschien toch maar weer eens wat bestellen dan.
6 mei 2014 om 21:17 #486042Kun je ze hier niet bestellen>?
http://www.k-star.com/index.php?option=product&lang=en&task=showinfo&id=148577 mei 2014 om 11:19 #450247Speedbuxy,
Ik heb je perso is doorgelezen, en ik zag daar dat je de lichtspoel niet gemonteerd had, en dat je dit doet voor het verminderen van de draai weerstand, kan je me dat wat meer uitleggen:?.
En hoe heb je die condensator kabel verlengt, door middel van een kroonsteentje?7 mei 2014 om 12:20 #450125@Lucky
Dat zijn denk ik al de nieuwe type k-star zuigers die de bromboer ook binnen krijgt als hij ze besteld.@Citt-ciao.
De licht spoel is van staal en de magneet van het vliegwiel wil hier dus graag aan vast plakken met weer stand tot gevolg.
En de condensator kabel zijn verbonden dmv een soort kroon steen of plug.
(weet de exacte naam niet van deze verbinding)
Maar rijd de laatste keren gewoon weer met de condensator in het blok.7 mei 2014 om 16:12 #449252Wat een damage allemaal makker 😮
Echt beter dat je hem daarmee gewoon uitgereden hebt hahah.Heb je in iedergeval weer lekker wat sleutelen.3 juni 2014 om 15:35 #494826Zeebodem. :
Heb je in iedergeval weer lekker wat sleutelen.En ben daar vandaag maar eens mee begonnen

Ik heb de 43mm kit racing links laten liggen omdat ik niet zin om hier vlak voor de vct nog mee te gaan testen.
Al had wel goeie hoop dat het met k-star zuiger gewoon goed was gegaan, maar toch better safe than sorry.Ik heb nu gekozen voor een 42mm alu.
Ik vond de uitlaat poort origineel alleen echt wat te klein dus die had ik een tijdje terug al eens onder handen genomen.

Weer even verse pakkingen gemaakt

En toen zat het weer in elkaar

En een filmpje.
Trek hem in het laatste stukje even open en de 42mm alu wil zeker wel
3 juni 2014 om 16:01 #494827Dat is een erg pittig blokje! Je remmen doen het ook prima hahahha! P.s. gebruik je ook nog vloeibare pakking op je geknipte pakkingen?
3 juni 2014 om 16:35 #494828Hhaha mooie slip Andree! En lijkt op een betrouwbaar blokje.
Jij bent volgens mij de enige met papieren koppakking, houdt dit wel vol?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 juni 2014 om 16:54 #494829
Waarom?Levensgevaarlijk filmpje weer André en idd een heul mooie slip:D
De Polini 42alu moet zeker goed gaan maar ben toch benieuwd waarom je de laatste tijd geen 46mm meer rijdt, toch veel comfortabeler?
Hoop dat je nu even verlost ben van het gezeik en weer flink wat kmtrs kan maken
3 juni 2014 om 17:12 #494830Zit er weer gelikt uit! Veel rijplezier! En vele schade vrije kms toegewenst!
3 juni 2014 om 18:03 #494831@Citta-ciao
Nee want had geen hitte bestendige meer liggen.
Maar denk dat het ook niet echt had bijgedragen.@Thomas
Ja werkt prima
De 43mm kit racing is er zelfs 3x mee warm gelopen en toch is de pakking nog spotless.
En je zag het vroeger ook best wel vaak alleen was dit dan een soort hard karton.@Max
Pure luiheid want tm 43mm (of wat daaronder) hoef ik niet met de sproeier afstelling te klooien.
Plus ik de evo ook niet echt 46mm waardig vind.
Maar bouw dit jaar nog wel wat op, dus mocht je herstel voorspoedig voorlopen dan word het weer bumper kleven:lol@Roberto
Thanks ik hoop daar ook op
3 juni 2014 om 18:11 #494833Zozo, dat is nog eens een glimmende cilinder wand! 😀
Maar ff wat vraagjes:
Welk pakkings papier gebruik je en waarom specifiek dat papier?
Wat is dat blauwe autotje wat ik op al die foto’s en filmpjes zie? Ik wil het onderhand wel eens weten. xDVerder mooi blokje, hopen dat het nu wel lekker mooi blijft lopen zonder rare dingen die scheuren of vastlopen.
3 juni 2014 om 18:53 #494835Mooi blokje hoor loopt lekker door 🙂 Dat park is dat war je toen die boete kreeg van de stadwacht? Zie je vrijdag!
4 juni 2014 om 09:59 #494837Ik ga de VCT ook met een 42 ALU rijden Andree, bij mij loopt het ook erg lekker!
Die papieren koppakking vind ik overigens niks, denk dat ik maar afstap van het plan om jou Buddy te zijn:lol
Ik heb er gewoon een alu 43mm koppakking tussen zitten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.