Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

• Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VeldMuijz
    Bijdrager

en waar staan stevie wonder en ray charles dan? hofnar?

ArvidW
      Donateur

@Tonni, helaas is een evo carter 50mm en een origineel 46. Ik vrees dat het wat krap gaat worden voor een draadbus:(

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Zeebodem.
        Bijdrager

oei andre…..dat is naatje zeg.
          weer een uitdaging….

VespaAvanti
          Donateur

Zwaar klote dit zeg:o
            Maar ik denk dat ik wel een verklaring heb.
            Aangezien jij geen kop en voetpakking gebruikt vertelde je mij de laatste tour nog dat je het spul altijd superhard aandraait, denk dat je daar de mist in gaat.
            Met pakkingen hoef je het allemaal veel minder hard aan te draaien om het lekdicht te krijgen, dus mischien is dit de reden van dit defect?
            Maargoed, zal nog wel te fixen zijn, en gelukkig heb je een mooi back up blokje:thumb

speedbuxy
            Topic starter

Zo erg vast draai ik het nou ook weer niet, ik draai het vast tot je voelt dat het goed vast zit:thumb.
              (zoals je je wielen bv ook aandraaid)
              Ik draai het ook niet veel vaster als jou, tenmiste als je dat 50blokje wat ik van je geleend heb zelf inelkaar gezet hebt?

Want ik miste een moertje door het afbreken van dat ene draad eind en had voor m,n tiff nog 1 nodig dus heb even 1 van je 50 blokje afgedraaid, maar dat zat ook BEST vast en ook die moertjes waren al wat conisch de kop in getrokken.
              Maar sowieso was er met dit draadeind ook wat mis heb het vermoeden dat ie al eens hersteld is geweest dmv locktide ofzo.
              (ex blok van vonckje he;))

VeldMuijz
              Bijdrager

speedbuxy :
                (ex blok van vonckje he;))

Zegt dat zoveel dan?

speedbuxy
                Topic starter

Ja gezien die koekwous bij de limbo toer mij en stephan meerdere racejes heeft laten doen om te filmen en die daarna nooit meer heeft gepost is ie bij mij op alle vlakken gedaald in aanzien dus ook op motorisch gebied;)

VeldMuijz
                  Bijdrager

Hahahah, gewéldig!

VespaAvanti
                    Donateur

Ow heb je die zelf nog nooit los gehad, dat verklaart een hoop!
                      Heb dat ding toen ook nog op het oog gehad maar niet gekocht omdat ik geruchten hoorde dat het een bagger ding was, grote kans dat VoNcKjE dat zelf heeft gedaan dus:con

Nu ben ik benieuwd naar z’n reactie:P

speedbuxy
                      Topic starter

Ja blokje was ook niet echt top want kruk draad is ook alles behalve mooi te noemen.
                        En weet zeker dat er ooit iets gebeurd is met dit draadeind lijkt wel alsof er al eens een draadbusje in is gezet ofzo want om het draad eind heen zit een klontje op gerold metaal achtig draad, daardoor is dat stukje er waarschijnlijk ook uit gedrukt/gespat.

Maargoed ik zal het blokje morgen eens laten bekijken.
                        Ik zou het vandaag doen maar dacht het is maandag en er is voetbal op tv dus er is vast geen 1 in dat bedrijf die daar nu met zin staat te werken dus doe het morgen wel even dan is het weer gewoon normaal dinsdag:D

SpeedDemon
                        Bijdrager

Wat, stoned zijn?

speedbuxy
                          Topic starter

Vandaag weer even filmpje geschoten deze keer met m,n tiff blokje.

Setup
                            43mm Simo (zeta look a like)
                            Orgineel carter met een inlaat ten grote van het topje van je pink:D
                            13/13
                            proma cc
                            poelie 70

Let niet op het slippende snaartje want al m,n snaren die ik heb waren net wat te groot.

Heb nog een leuk filmpje van een ritje buiten leeuwarden deze ben ik nu aan het uploaden dus to be continued:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Hij draait nog best wat toeren voor zo’n kleine inlaat.

Lekker toerweertje : -)

Steven
                              Donateur

hey joh das een 30 km zone :lol het was een ideaal weertje om te rijden vandaag of niet.

speedbuxy
                                Topic starter

Edjuh :
                                  Hij draait nog best wat toeren voor zo’n kleine inlaat.

Lekker toerweertje : -)

Ja vind het ook niet tegenvallen en als je ook nog de inlaat zou bewerken en de boost spoelers door zou trekken is het best wel een leuk snel blokje denk ik:thumb

@steven osh
                                  Ja weet ik maar 30 vind ik niet zo prettig:D
                                  En weer lijkt mooier dan het is want het was maar een 15 graden met een best wel staf windje erbij.
                                  Maar das daarin tegen wel lekker sleutelen met wat wind koeling erbij:D

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.