- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juli 2012 om 17:12 #440788
Spulleke! :
@andree, zie ik daar nou dat je 1 carter boutje bent vergeten!?:o:pestBoutjes zitten er alleen even in om de pakking op z,n plaats te houden en om de laatste mm even strak dicht te trekken.
Koop morgen gewoon een setje versen bij de fabory
15 juli 2012 om 17:27 #440448
Anoniemik wil graag iets harder met de SI
ik heb linkstaande setup,
maar heb het gevoel dat mn uitlaat me in de steek laat bij de 50kmh.
is een gianelli Fire een goede uitlaat?
bevalt die goed?15 juli 2012 om 17:42 #440446
Spulleke!verkeerde topic? waha
maar Andree dan is het goed dan heb ik niks gezegd 😛15 juli 2012 om 17:46 #440447
Anoniemhaha nee, dacht dat speedbuxy redelijk ervaren is met vespa,
dus dacht vraag het aan hem.
of moet dat via pm? 😕15 juli 2012 om 17:52 #440299@tom
M,n perso is idd geen vragen rubriek want dan word het een 2e kleine vragen topic.
Maar om je vraag toch even snel te beantwoorden.
Gianelli fire is niks mis mee alleen trekt hij met poeli onderin wel ERG matig.
Ik zou persoonlijk dan liever de cc pakken, die trekt net even iets beter maar rijd op top haast even hard.@Spulleke
Ik vergeet het anders niet hoor:lol20 juli 2012 om 00:12 #466219Update
Heb eindelijk de oude foto,s kunnen ”scannen” waar ik een tijdje geleden over sprak.
Zijn wel weer leuk oudjes.Dit was een Zundapp ks50 die we met z,n 5en gekocht hadden voor 75 gulden om te raggen om en naarbij ons honk.
(was hier net 14 denk ik)

Hier mijn Batavus samen met een Puch maxi die ook groeps bezit was.
(hier was ik denk net 15)

(let ook vooral op de kleding want dat is echt uniek:lol)Dat was hier gelukkig al verbeterd:D
Koppeling moest nieuwe platen hebben dus pa maar even in laten rukken:lol

En nog wat tune actie foto,s
Zundapp cilinder van hierboven.

En m,n Batavus cilinder die ik laatst weer heb terug gevonden.

(2012 pic)

Offcourse gewoon in je nette kleding staan te vijlen:lol
En check dat kapsel ook lijkt haast wel pruik:lolVolgens moeke moet er meer wezen waaronder een Vespa ciao.
Dus misschien word vervolgd.20 juli 2012 om 00:38 #454915Good old times 😛
20 juli 2012 om 00:55 #454916De wereld aan oude foto’s. Al zijn het niet mijn eigen foto’s. Ze doen herinneringen op.
Ook de eerste trainingspakjes zijn hier al op de foto’s te zien. We weten dat het diep geworteld zit bij jou.Ik moet wel zeggen dat je er voor die tijd een goed kleushok op na hielt. Destijds was alles bij mij nog op de knietjes op de grond. Vanwaar Vespa ook zo makkelijk was om aan te sleutelen.
20 juli 2012 om 07:36 #462629Erg leuk om te zien 🙂
20 juli 2012 om 07:51 #468550leuk om al die foto’s weer eens te zien, het weren wel mooie brommers vind ik:)
20 juli 2012 om 08:06 #487772Grappig om dit zo te zien andré. Op welke leeftijd heb je het vespa virus onder de leden gekregen?
20 juli 2012 om 08:07 #431814Haha Buxy met een dikke bos haar:lol
Het was zeker wel een sexy cilindertje want je bloost erover gehehe.Altijd leuk zulk fotomateriaal in je bezit te hebben
20 juli 2012 om 16:34 #464424@Maarten
Dat hok is ook wat in af geklust want m,n broer heeft daar ook uren in door gebracht.
Maar ik sleutel zelf toch het liefst Zundapp style voor het pad.@Bart
Misschien een klein jaartje voor m,n komst op dit forum.
Uit eindelijk is Japie of iccaloco de schuldige want door zijn site zag ik hoeveel verschillende onderdelen er voor vespa waren en dat maakte het voor mij interessant.@Florian
Ja bij Batavus cilinder was dat niet het geval en ben ik net casper the ghost:lolMaar ik heb nog 3 golden oldies op weten te duiken

En zowaar ook 1 van m,n rode ciao die ik ooit een tijdje heb gehad.

Helaas een vette minne pic, maar zo te zien ook door me zelfs gemaakt:lol want is bij een maat voor de deur.
Ik weet zeker dat er ook nog ergens 1 moet wezen waar hij hiervoor de deur staat want die heb ik een jaar geleden voorbij zien komen toen moeke ermee bezig was.
En deze was van veel beter kwaliteit.
Dus word vervolgd.Maar kwam deze 2 in m,n search ook nog tegen.
M,n batavus brommer van m,n 1e rijles filmpje.

13 september 2012 om 23:44 #465197Damn 55dagen alweer sinds laatste update en lig ook achter dus bij deze.
Gumball filmpje van de grunn meeting toen ik om 3 s,nachts leeuwarden binnen kwam rijden.
(@maarten dan zie je ook waarom ik vrij snel alweer thuis was die nacht:duivel)Hier een filmpje van m,n mini gumball vanaf de bonnefooi toer in Heerenveen.
In dit filmpje houd de evo het ook voor gezien bij 3:55 en daarna.
Hij deed het de vorige dag wel gewoon weer want bleek dat de benz kraan op reserve moest:lol
Maar na een half blokje om de wijk fockte ie wel weer vet en kon ik nog krap aan 30km.Ik heb het blokje daarom tijdje terug al uit elkaar gehaald.
Maar behalve wat visuele dingen waar ik niet echt blij van werd heb ik verder niet echt oorzaak kunnen vinden.Dit is het 1e waar ik niet zo blij van werd qua aanzicht.
(vertex grafiet zuiger)

En toen dit.

Nou zullen hoop meteen denken oei chroom wand/veren probleem, maar dat is dit niet want de cam heeft het namelijk wel heel erg duidelijk erop gezet en daarnaast voel je deze ”schade” totaal niet.
Ik heb haast het idee dat het grafiet en de wand elkaar niet echt gemogen hebben ofzo.En naast dit heb ik nog vast gesteld dat ie gelekt heeft als een malle op zowel voet als kop.

Hij heeft zelfs uitlaat gassen door het tapgat terug boven de cilinder in geblazen:|

Toch verwacht ik niet dat dit de problemen gaf gezien hij koud best nog wel een poosje goed wou rijden en dit elkan kwaaltje zich ook al maanden af en toe liet zien, maar dan voor 10sec ofzo.
(in het nacht filmpje vanuit grunn dat hierboven staat focked ie bij 7:00 tm 7:20 ook even)
Dus ik houd het toch op de condensator die minder werd ofzo.Hier nog een totaal plaatje gezien de kruk er toch zo uitviel aan beide zijdes van het carter:lol:|
(lager had ik al wel uit het groot carter getikt)

En offcourse de boel weer even verschoond.
(ook al was het nog beduidend schoon van de vorige sessie)

Ik heb ook nog een leuk Leeuwarden bos en omgeving filmpje met de speed engine en 43mm simo maar youtube loopt weer de hele tijd vast op het einde van de upload daarvan:boos
Dus die houden jullie tegoed ook al loopt die combo toch echt niet special.15 september 2012 om 08:34 #458816Volgende keer een pakking gebruiken? : -)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.