Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

@elkan
      Nee dat haperen hoor je goed maar das gewoon 4takken omdat sproeier nog net ietsje te groot is.
      Maar pijp gaat er ook onderweg, ik probeer morgen nog even snel of ik een 28mm flensje kan vinden om aan een flens loze proma cc te lassen die ik hier heb hangen en anders word het een 28mm Simo racing van maarten:thumb
      Want deze schraapt de grond idd binnen no time en das zonde.

@tom
      Snor power offcourse:D

eidos
      Donateur

Dam wat een power komt los op 0:40:thumb Klinkt en ziet er goed uit op de te grote sproeier na.

Hoor ik op 1:37 nou je uitlaat kennis maken met het asvalt:o ?

Spulleke!

daar leek het inderdaad wel op ja:S

speedbuxy
          Topic starter

Ja als ie 1x komt dan komt ie strong:thumb
            Maar dat hoor je goed, maar hoort erger dan het is hoor + plus deze uitlaat had al meerdere krasjes van de vorige eigenaar gekregen.

bram0vitz
            Bijdrager

echt mooi 😀
              maar ik heb een vraagje, waar kan zulk wit stuurschuim halen?

beetje prutsen hier en daar
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Lastpak
              Bijdrager

bram0vitz
                Bijdrager

danku vriendelijk 😀

beetje prutsen hier en daar
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

Indowess
                  Bijdrager

Beetje te scherpe bocht @ 1.35 ? :ehh

speedbuxy
                    Topic starter

Indowess :

En @ 0:18 en 0:45 en 1:18 en 1:50.
                      Kortom een fabrizi uitlaat is niks onder een citta als ie niet minstens achter wat op gehoogd is.
                      Maar uitlaat had al redelijk wat krassen van de vorige eigenaar mee gekregen en ondanks dat het op camera erg klinkt gebeurd er bijna niks.

Indowess
                      Bijdrager

speedbuxy :

Indowess :

En @ 0:18 en 0:45 en 1:18 en 1:50.
                        Kortom een fabrizi uitlaat is niks onder een citta als ie niet minstens achter wat op gehoogd is.
                        Maar uitlaat had al redelijk wat krassen van de vorige eigenaar mee gekregen en ondanks dat het op camera erg klinkt gebeurd er bijna niks.

Naja het blijft een vette uitlaat !

beunhaaz
                        Bijdrager

ah dus als er al krassen op zitten kan je meteen meer krasse maken? zo eentje ben je dus ! 😛

speedbuxy
                          Topic starter

Zoals ik zei hoort het op de camera veel erger, maar ik weet uit ervaring dat de ”schade” niet tot niks voorstelt en zeker als ik de oude schade die daar al zat bij op tel, dan ga je het waarschijnlijk niet eens zien.

speedbuxy
                            Topic starter

Yeah baby Siluro power:thumb

Gezien deze uitlaat een 30mm flens heeft moest ik wel een klein aanpassing doen.
                              Men neemt een 1mm dik plaatje alu en knipt daar een strookje af.

Omdat vervolgens mooi in de uitlaat flens te rollen en klaar is kees:thumb

Want de fabrizi kon echt niet.

AUW:'(
                              Ging bij de Simo straight een stuk minder hard toen die tijdens het proef ritje een paar keer de grond kuste.

Maargoed deze Siluro loopt ook stukken beter dan de fabrizi want das toch echt een pijp die pas bij 9.000 toeren en hoger wat tot leven begint te komen.
                              Maar als ie daar is ie ook master sterk:thumb

Heb offcourse ook nog even een filmpje geknalt, dus die staat nu in de upload:thumb

pepko
                              Donateur

speedbuxy :
                                Zoals ik zei hoort het op de camera veel erger, maar ik weet uit ervaring dat de ”schade” niet tot niks voorstelt en zeker als ik de oude schade die daar al zat bij op tel, dan ga je het waarschijnlijk niet eens zien.

grapjas 😀

maar die siluro blijft natuurlijk ook een leuk pijpje, en wel netjes opgelost die 2mm teveel.

toch jammer dat de zirri niet helemaal goed past op je citta 🙁

speedbuxy
                                Topic starter

Ja baal zelf ook wel een beetje van deze schade, maar de Simo straight heeft mij op het verkeerde been gezet op dat gebied.

Maar hier het filmpje met de Siluro.

(snap dus nu ook waarom die upload zo lang duurde dat was dus nog het originele filmpje)

Is wel met dezelfde wat te grote spoeier want had stille hoop dat Siluro deze zou compenseren tov de fabrizi, want dit was toen ook het geval op het simo 48 blokje toen ik de cc inwisselde voor deze Siluro.
                                  Maar 4takken bleef er nou dus gelijk om.

Dus heb na dit filmpje 92 sproeier gemonteerd alleen barste er hier toen net een bui los dus heb hem niet meer gecheckt.
                                  Maar bougie was ook wat zwartig dus spoeier 92 word hem wel:thumb
                                  Want ben begonnen bij een 110 sproeier en toen reed ie 40km met alleen 4takken, daarna een 100 en toen was het dik 4takken maar kon hem er net doorheen trekken, en deze 95 4takt ie nog maar een beetje, dus 92 moet hem wezen:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.