- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 maart 2012 om 17:25 #448759
Martino :
Damn son, je mag wel een epeleptische disclaimer toevoegen.Je hoeft idd niet te drinken om je dronken te voelen bij deze beelden:D
@evert
Het uploaden op youtube nam ook even in beslag:haha@bart
Hoe heb je hem dan bevestigd?
Want ik had hem met 2 stukje plak klittenband op de koplamp en spatbord geplakt en verder zonder enige vorm van demping.21 maart 2012 om 17:31 #490303Vast met lastic aan de koplamp 😛 Maar het bibbert er over 😮 die dingen hebben natuurlijk ook een hele lage FPS, dus die kunnen niet zo goed met de trillingen van de brommer overweg. Er moet wel iets van demping tussen, maar zo ver was ik nog even niet 😛
De eerste test is dus mislukt 😮21 maart 2012 om 17:45 #488686Bij mijnes durven ze beweren dat ie 30fps kan filmen:D
Denk dat ze eerder 30fpm bedoelen:D
Maar ik denk dat ik bij mij volgende bezoek aan adam dan maar eens z,on spyshop in loop en me even laat voorlichten wat prijs technisch het beste is voor dit soort film werk.
Of jouwes moet straks met demping wel heel erg netjes lijken.21 maart 2012 om 18:55 #487040Haal je zoon GoPro cam , mijn broer gaat zich der een halen deze zomer. Zijn echt gruwelijke dingen(met een prijskaartje :P)
21 maart 2012 om 23:05 #456537Das mij te groot want dan kan ik net zo goed met m,n eigen cam wat beknutselen.
Moet juist klein zijn zodat het makkelijk en snel te monteren is.22 maart 2012 om 08:09 #463890Heb je ze ook van. Of zo een montage kit van hun. Dat maakt je een klem voor je eigen cam. Kan je dat zo erop klikken en eraf halen. This dat je snor rijd. anders had je op je helm kunnen monteren 😛
Deze bijv (goedkoopste)
Of deze
Iets duurderKan je vet gemakkelijk monteren. (Want de HD GoPro2 is idd erg groot voor alleen ritjes te filmen)
22 maart 2012 om 09:23 #489914Ik zal kijken of ik nog iets van demping kan fixen op die van mij. Zolang ik stil sta gaat het goed, als ik begin te rijden word je er misselijk van 😛
25 maart 2012 om 17:02 #468282Vandaag maar even een begin gemaakt met het klaar maken van een proper snorblokje voor m,n kenteken keuring over +-2 a 3 weken.
Ik had nog een sloop tiffany staan waar ik wel hoop in had dat hier nog een knap ”snor” blokje onder zou hangen.
En dat was zelfs boven m,n verwachting knap nog
Ik heb zowaar tijdens het sleutelen eens wat foto,s gemaakt, dus pak de popcorn en geniet zou ik zeggen:D
We beginnen met een sloop tiffany.

Target getraceerd:D

Target down:D

Toen natuurlijk meteen even ontleed om de boel te taxeren.
Maar blokje is nog gewoon als nieuw

Mooi klein inlaat waar echt geen spruit lucht doorheen wil als je erop blaast

Het 12/10 carbje geeft bouwjaar 90 aan.

Maar vond het blokje nog zo netjes dat ik poets beurtje wel op z,n plaats vond

Resultaat een zgan blokje

Morgen ga ik hem onder de ciao hangen om af te stellen.
Hier komt ook meteen een vraag gezien ik zelf niet echt vaak werk met orginele blokjes of setups.
Watvoor spoeier zou deze setup ongeveer vereisen?
Het is een 12/10 carb met orgineel filter (kleine buisjes) en 2 filter gaasjes.
Inlaat orgineel (topje van pink grote) en verder alles orgineel.
Hij heeft nu een spoeier 38 erin zitten.
(ik dacht zelf misshien iets groter?)25 maart 2012 om 17:26 #465432Ziet er strak uit bux, hier kom je vast de keuring wel mee door.

Ik had gister toevallig een bijna zelfde vraag en sproeier 42 werd mij geadviseerd. 😛
Dus begin eens met de gulden middenweg zou ik zeggen. 😀25 maart 2012 om 17:33 #458308
AnoniemZo’n update zijn we niet van je gewend 😉
In mijn Ciao zit op een std. setup met 12/10 een sproeier 42, dus zoals Jarco aangeeft zal dit wel in de goede richting zijn.
Heb je niet een 10(12?)/7 carb liggen? Dat begrenst nog lekkerder 🙂
25 maart 2012 om 18:17 #465427Jarco :
Dus begin eens met de gulden middenweg zou ik zeggen. 😀Ja 40 sprak mij ook al erg aan dus zal ik die morgen even erbij halen

(word m,n 1e spoeier van z,on klein maatje in 32jaar:D)@vertigo
Nee volgens mij heb ik alleen 12/10 carbjes liggen.
Maar ben ook van plan het originele tiff uitlaatje te monteren en die begrenst vast ook al dik:D
(cam stond nog op inzoom mode)

Maar dat buisje is echt maar een ring vinger dik:D25 maart 2012 om 22:09 #466924Prop er maar gerust 42 in hoor, lust hij wel met een bromcarburateur
25 maart 2012 om 22:10 #466925
AnoniemEn anders even een boutje in je luchtfilter droppen 🙂
Edit:
@Spulleke,Voor de afwisseling ook wel eens leuk toch?
25 maart 2012 om 22:24 #466926
Spulleke!Hoho Andree gaat niet beunen.
Gewoon maatje 42 sproeiertje dan komt het goed zoals andere hierboven ook zeggen:D25 maart 2012 om 22:29 #466749VespaAvanti :
Prop er maar gerust 42 in hoor, lust hij wel met een bromcarburateurNemen we die maat ook even mee

@vertigo
Blokje misshien van jou geweest want er zat al een boutje in 1 van de 3gaatjes:lol -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.