Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Piet30
    Donateur

perfect :thumb

Martino
      Moderator

Ik kan misschien nog wel begrijpen dat je blij bent met deze aanwinst en de fotoshoot ziet er ook nog goed uit, maar in mijn ogen blijft dit gewoon een Tiff/fiets. Een grijs zwaantje welke geen mooi verenkleed zal vertonen bij volle wasdom. Kon je geen “echte” brommer tussen de afbeeldingen proppen? :D:pest

PS. Ik neem aan dat jij straks van de 2takt dag wat mooie filmpjes gaat schieten?

speedbuxy
        Topic starter

Normaal zou ik zeggen smaak komt met de jaren, maar gezien jij dit al bent kan ik niet anders concluderen dat jij gewoon totaal geen smaak hebt:pest:D
          Wil er trouwens nog even bij quoten dat ie ondanks het ontbreken van een kenteken plaat wel gewoon een kenteken heeft:thumb
          Het schouwen had meneer zelfs nog door berekend in de verkoop prijs bleek later op de toe gestuurde factuur:D

Maar ben op de 2takt dag wel van plan m,n kaartje vol te filmen:thumb en ik ben ook bezig met een achteruit view camera:thumb
          Maar alles word op de tiff gefilmd, dus daar wil jij toch niet naar te kijken:pest:D

Edjuh
          Bijdrager

speedbuxy :
            en ik ben ook bezig met een achteruit view camera:thumb

Als ik je een tip mag geven, zorg voor een goede demping, want mijne wou alleen in een bepaald toerengebied normaal filmen.

hansieb
            Moderator

Thomas en ik zaten al te kijken om deze voor Vc.nl aan te schaffen, kunnen we dan jou mee uitrusten :D!

http://gopro.com/hd-hero2-cameras/

speedbuxy
              Topic starter

Ik heb een lighter cam besteld voor 8 dikke euro,s:thumb
                Beeld van deze camera lijkt op youtube vrij netjes en qua bevestiging bied dit natuurlijk vele mogelijkheden:thumb

Docs
                Donateur

Ik heb hier ook wel wat moois voor. Voor Paintball heb ik een Keycam. Dat ding kan tot 720 🙂 Die ga ik ook op mn brom knopen.

Dit is de kwaliteit 🙂 Was training afgelopen zondag…. Ik ben nog niet echt in vorm na mn operatie… maar het gaat om het idee 😛

speedbuxy
                  Topic starter

Dat ziet er ook goed uit en zoiets is wel super makkelijk om te monteren op allerlei plaatsen:thumb
                    Want gewicht is vast ook niks, dus stukje schuurspons en wat tie rips of plakband en je plakt hem bijna overal op:thumb

Docs
                    Donateur

Dat ding weegt maar een paar gram. Is een plastic behuizing met een printplaatje er in 😛 Hij wordt gelevert met een stukje klitterband. Dit is wel heel praktisch, want ik kan nu overal gewoon stukjes klitterband op plakken, en dan zo de camera er op drukken 😛

Ze kosten trouwen wel $30. Is inclu verzending uit China. Als je van plan zou zijn om zo’n ding te kopen, moet je maar ff pm’en ofzo. Er zijn namelijk heel veel goedkope troep versies van voor een paar euro, maar die zijn zo stuk, en het beeld en geluid is bagger.(ik spreek uit ervaring :P)

speedbuxy
                      Topic starter

Die van mij was maar een paar euro:lol maar kan volgens de specs wel in 1280 formaat opnemen.
                        Maar voor die paar euro verwacht ik ook niet veel en is ook meer een test, als het straks goed en handig lijkt om mee te werken dan trek ik wel een wat groter budget ervoor uit:thumb

Docs
                        Donateur

Zeer benieuwd naar het resultaat 🙂

speedbuxy
                          Topic starter

Vandaag maar even wat eigen foto,s gemaakt van m,n verse aanwinst.
                            (foto,s zijn klikbaar)

De vorige eigenaar heeft de 7 ook proberen te veranderen in een 9 zag ik nu wel:D

Maar ding is echt nog als nieuw met z,n 2038km.
                            Orginele pirelli bandjes liggen er ook nog om:thumb
                            Meneer heeft alleen in z,n laaste levens dagen er nog een faco cc, 43mm malossi en 13/13 onder gegooit.
                            Maar das natuurlijk nooit weg qua onderdelen:thumb

Ook heb ik gisteren m,n lighter cam binnen gekregen, dus meteen maar even een filmpje gemaakt.
                            (nouja bewegende beelden is misshien beter gezegd:D)

Maar das dus echt 8euro aan beeld en geluid:D

Maar het werk wel leuk want je plakt het echt overal zo op:thumb dus met een wat betere kwaliteit is dit zeker wel grappig voor bv achteruit vieuw.
                            Maar kon wel meteen weer merken dat ik op een ciao reed, want wat een slappe krant is dat in de bochten:lol

Heb ook nog een filmpje in de upload met de citta.

Die is echt te erg gewoon:D
                            (cam zit trouwens op het voorspatbord:lol)

@bart
                            Dus plak dat ding van jou eens op de koplamp want wil wel eens zien wat die ervan bakt voordat ik zoiets aanschaf.

Zeebodem.
                            Bijdrager

5 jaar geleden alweer….pfff…wat gaat de tijd toch snel:D
                              Beeld is inderdaad niet van hele beste kwaliteit,maar zeker een grappig hebbedingetje:)En wat je zegt over achteruit kijk vieuw…dat klinkt nog helemaal zo gek niet,gruwlijk zelfs!

En super mooie oldtimer man :thumb
                              die ziet er inderdaad zowat als nieuw uit!

Docs
                              Donateur

Nou, dat word hem dus ook niet 😛 Het beeld is wel mooier, maar hij heeft net zo veel tot misschien meer last van trillingen. Het is echt niet om aan te zien 😮

Martino
                                Moderator

Damn son, je mag wel een epeleptische disclaimer toevoegen. Ik word helemaal raar van die beelden. Hopelijk is de framerate van Bart wel wat beter. Het princiepe van deze cams is natuurlijk wel erg leuk. Je plakt ze zo overal op.

15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.