Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Zelfs op deze manier wil ik geen 200km gaan toeren. Doe mij maar goed weer en asfalt. Dan zien we elkaar over een paar maanden wel bij de elf steden toer. Je gokt toch ergens op halverwege de maand mei?

Florian
      Moderator

Haha Andree geniaal:thumb
        Misschien dat je ook nog wel bent gefilmpt door een cameraploeg, want iemand uit de klas vertelde dat ze daar vanochtend alweer aan het filmen waren, zou wel grappig zijn je Andree ineens langs ziet rijden op zijn Citta :lol

Ik moet zeggen dat ik wel oren heb naar een halve Elfstedentour:D

CittaKlaas
        Bijdrager

Lastpak :
          zul je zien dat mensen dit na gaan doen,

Zo ongeveer ja, LOLSorry voor de spam in je perso buxy ;p

speedbuxy
          Topic starter

Martino :
            Zelfs op deze manier wil ik geen 200km gaan toeren. Doe mij maar goed weer en asfalt. Dan zien we elkaar over een paar maanden wel bij de elf steden toer. Je gokt toch ergens op halverwege de maand mei?

Nee ik hoop op maart want april gaat de zeehoeve weer open voor het publiek.

@florian
            Het reed echt relax genoeg om er toertje van 60km op te houden:thumb
            Want ik heb me op het filmpje in gehouden omdat ijs rijden alweer 15jaar geleden was voor me, maar als je er een half uurtje op rijd kan je er mee lezen en schrijven, want zelfs de achter rem remt nog gewoon prima af:thumb
            Dus ik was gek genoeg geweest voor een toertje Dokkum ~Leeuwarden:thumb

mdvn
            Bijdrager

ik mis alleen nog een stoel voor je piagio lol 😀
              Top ritje

Piet30
              Donateur

haha, nice tour Andree. :rules

speedbuxy
                Topic starter

Nou gezien het ijs rijden gisteren wel beviel maar ik er verder niet op gekleed was omdat ik er vanuit ging niet echt normaal op het ijs te kunnen rijden.
                  Maar dat bleek dus wel gewoon te kunnen, dus me vandaag maar even wat beter aan gekleed voor een waardig ijs ritje:thumb
                  Ik heb hem nu vanaf de bonkevaart naar de prinsentuin (park) in het centrum van leeuwarden gereden.
                  (hier zat vroeger ook de finish ipv van op de bonke).

twinboxer
                  Bijdrager

:thumb
                    Ik zou zeggen trek nog een jas aan en rij de hele route.
                    Gezien je gangetje red je het wel in 3 uur.:D

pepko
                    Donateur

@twinboxer: dat gaat em niet meer worden hoor! de hele route…

speedbuxy
                      Topic starter

twinboxer :
                        Ik zou zeggen trek nog een jas aan en rij de hele route.

Nou ik moet zeggen als de ijs vloer ooit weer eens leuk dik word ik dan wel voor ben voor een toertje over ijs:thumb
                        Want met poeli aandrijving is er prima op te rijden en het is ook niet inspannend ofzo.
                        Dus prima te doen en natuurlijk een pracht ervaring:thumb

@pepko
                        Was dat maar in friesland dat zou betekenen dat we hier bergen hebben:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

Vandaag m,n nieuwe aanwinst even gepoetst zodat ie ready is om toe te voegen in m,n perso:D

Ding is op een paar kleine pikjes na echt spotless:thumb
                          Zelfs het rubber van de bandjes voelt nog gewoon als nieuw aan.
                          Echter heeft ie wel met 1 kant bij het raam in de zon gestaan en dit heeft 1 tank sticker en de balhoofd sticker wat verkleurd.
                          (maar daar kan ik wel mee leven:lol)
                          Even voor de duidelijkheid ik ben naar deze foto spot toe gefietst.
                          (heeft ie toch nog wat meters gemaakt voordat ie met pensioen gaat:lol)

Hier ook even een foto sessie van de beide oudjes bij elkaar:thumb

Maar ook die tiff blijft nog steeds een erg net en orgineel oudje:thumb
                          Zadel, bel, banden het is allemaal nog origineel vanaf de fabriek:thumb
                          Maar het kan blijkbaar altijd nog beter:lol

Toch wou ik via deze weg al laten weten dat ik open sta om hem te verkopen voor pak weg 200 euro, dus als iemand deze nette oldtimer tiff graag wil hebben dan mag ie pmen.
                          Want 4 tiffany,s is qua ruimte toch wel net wat te:lol:|

Jarco
                          Bijdrager

Mooie foto’s bux. :thumb

Wat ik alleen wel opvallend vind is de koplamp op mijn oude?
                            Zou die origineel zijn gezien de kleur of hebben ze deze een keer vervangen?

Anyway leuke plaatjes zo bij elkaar. :thumb
                            ( Begin ergens ver weg al spijt te krijgen van onze ruil toen de tijd. 🙁 😛 )

Zeebodem.
                            Bijdrager

Keihard Andree :thumb
                              Mooie Tif man…hij lijkt wel nieuw zowat.En super op de gevoelige plaat vast gelegd hoor.

Spulleke!

@evert, hij is nieuw:P

speedbuxy
                                Topic starter

@evert
                                  Opzich is ie ook nieuw alleen dan 20jaar oud:lol

@jarco
                                  Ja die koplamp vind ik ook een vreemd verhaal.
                                  Want mijnes is sowieso orgineel deze man heeft er echt niet aan gezeten en het weer zit ook op de lamp.
                                  Ik houd het erop dat jouwes net wat ouder of nieuwer is, en dat ergens ooit over gegaan op 1 in kleur of chroom.
                                  Of het was optioneel:D

Edit
                                  Heb net even bij m,n 3e grijze tiff gekeken en die heeft ook een chroom koplamp en voor zover ik het kon zien exact dezelfde als mijn nieuwe.
                                  Dus apart verhaal, sowieso bij mp volgende keren er maar even op letten;)

Maar je kan de tiff natuurlijk zo weer terug kopen voor 200;) dan heb je als het ware gewoon 200 voor je alu deps betaald:D
                                  En ik heb jou tiff dan in een soort van bruikleen gehad:D

15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.