- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 november 2011 om 23:18 #490788
Citta_Florian :
Je had dat carterboutje ook niet strakker moeten aandraaien, want als die doorschiet dan heb je een dol carter. (Alle polini carters hebben hier ook last van:no)Anyway mooi dat je achter het probleem bent gekomen en dan nog steeds teruggaan naar die k*t CP’s:P
Maar rijd jij dagelijks op de Citta trouwens? aan welke kant van lwd woon jij ook alweer? je komt zeker nooit langs cammingaburen?Schroevendraaier ertussen doen als je hem aantrekt
4 november 2011 om 23:34 #490789@spulleke
Ik bedoel wel op een natuurlijke manier oud worden:haha@maarten
Ik zei het al eerder sommige mensen hebben het geluk niet om goed met een eurocilindro te kunnen rijden:D
Ik raad zulke mensen ook aan ze aan mij te verkopen:haha@florian
Nou je het zegt idd
Dan heeft er dan ook vast om gespannen, want ik draai die meestal vrij stevig vast.
En ik kom idd amper bij cammigaburen ik woon namelijk aan de andere zijde van leeuwarden.
Maar rijd ook niet zo vaak hoor.(eigenlijks alleen met 20+)@max
Je weet wat ze zeggen geluk is met de …..:D
Maar dat van die winter houd ik je aan;)@jelle
Is dat een hint dat je graag hier in het noorden wil toeren:D@Stephan
Ik heb dat bij de wissel naar de 46 euro ook na gekeken en toen was er niks aan de hand.
(denk toch nog steeds dat 1 van die cdi,s ook niet echt klopte)En ik koop iedere keer nieuwe rubbers, maar nu met die te lichte overbrenging klapten die er nog steeds uit.
(ciao bv amper mee gehad)Maar als het een beetje mee zit rammel ik het blokje volgende week wel weer in elkaar

(hangt een beetje af waar de ruimte in zit die ik op de kruk voel)Edit
Ohja trouwens heb nog wat vast gesteld, en dat is dat malossi schoentjes toch wel hun geld waard zijn.
Want daar heb ik bijna 3 toer jaren mee gereden, terwijl m,n eigen gemaakte van 2 a 3 toertje terug nu al bijna op zijn:D:|4 november 2011 om 23:59 #490793speedbuxy :
Zeebodem FM :
Ik ben inmiddels wel verkocht aan de elec ontsteking,voor mij geen CP,s meer 😀Verschil moet er wezen:D
Maar als ik vario reed had ik me er misshien ook nog wel eens aan gewaagd.
(want dat doet toch wat minder moeilijk over een 1,3kg zwaar vliegwiel)Daar heb je zeker een punt ja
5 november 2011 om 09:43 #490798Ik denk dat je bij de cilinderwissel gewoon een blow teveel gerookt had waardoor je het over het hoofd gezien hebt:P
Maar even snel doorsleutelen dan kun je het novembertourtje nog mee pakken
😀5 november 2011 om 12:52 #490800inderdaad een toertje in friesland zie ik wel zitten
5 november 2011 om 13:44 #490803@stephan,
Ik begin hier ook bijna te twijvelen:D
Nee zonder gekheid toen met de switch naar de 46 euro is ook nog wel een heel stuk minder gaan lopen, dus denk wel dat het draad toen pas echt door gesleten is.@jelle
Ik wil evt zo wat uitzetten.
Bv richting de wouden, want daar zijn we nog nooit geweest terwijl het daar ook wel leuk toeren is.
Nu in de herst wel iets minder vanwege geen blad aan de bomen, maar blijft verder wel mooi en vooral ook politie ”vrij” toeren
Wiki KLIK
5 november 2011 om 18:45 #490816Gaan we nog een tourtje rijden..=)
Friesland of Harderwijk is me om het even 😉 Zolang het nog van dat zachte weer blijft..5 november 2011 om 19:10 #490817
AnoniemDie zuiger en cilinder zien er nog heel erg netjes uit! Die snaar ziet er ook uit of ie wat te verduren heeft gehad 😛
Is het niet eens een leuk idee als je van die Australian stickers van JMPB op je Citta plakt? 😀
5 november 2011 om 20:23 #490818Met een Frieslandtourtje ben ik ook aanwezig

De Ciao is ook zo goed als af
6 november 2011 om 11:03 #490828Ik was eigenlijks niet eerder van plan dan pas de nieuwjaars toer weer te gaan rijden.
Maar als meerdere mensen nog zin hebben aan een toertje dan kan ik evt zo wat uitzetten
(maar eerst het blokje maar weer even lopend maken)
Want anders toert het wat moeilijk:D@vertigo
Z,on fan ben ik ook weer niet:D
Maar anders was het een mooie geweest
9 februari 2012 om 15:50 #452409Na 95 dagen maar weer eens een filmpje om 2012 weer in te luiden

Ik heb nu gekozen voor een toepasselijk ijs ritje over de bonkevaart.(de finish van de 11steden tocht)
Reed echt zeer nice
dus ik zeg dit weekend maar een echte 11steden toer op de brom of niet:D9 februari 2012 om 16:00 #452410Geniaal. 😀
9 februari 2012 om 16:10 #452632awesome!
9 februari 2012 om 16:12 #452581
AnoniemLeuk filmpje 😀
Heb ik zelf ook al even geprobeerd, maar bochtjes zijn vrij moeilijk kwam ik achter 🙂
9 februari 2012 om 16:28 #452411zul je zien dat mensen dit na gaan doen, en iemand met zijn citta door het ijs zakt:D:|
vet filmpje
. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.