Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Nou zal m,n reply nog eens doen want die van vanmiddag is door server props blijkbaar komen te vervallen.
      Maar zo in real life ziet het er best nog wel degelijk uit qua koeling:thumb
      Alleen ben je bij deze idd wel wat ver gegaan met afdraaien:lol
      Maar ik hoef hem niet, want deze heeft een cp gat en daar wil ik juist wel vanaf gezien op hoge toeren dat rubber de hele tijd los schiet.
      (maar thx voor het aanbod:thumb)

ArvidW
      Donateur

speedbuxy :
        want deze heeft een cp gat en daar wil ik juist wel vanaf gezien op hoge toeren dat rubber de hele tijd los schiet.

Ik lijm daarom altijd het rubber vast in het vliegwiel:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

speedbuxy
        Topic starter

Weer eens een motorische update.
          Want heb vandaag met het mooie weer het blokje maar even onder de citta weg gehaald.
          En ben er nu dus achter waarom hij niet meer zo top liep:D:|

Wel maf, want vliegwiel ging er de laaste keer tijdens de wissel naar de 46 euro prima op en draaide soepel.
          (maargoed elec heeft z,n reputatie wel weer wat recht gezet:lol)

Cilinder was offcourse weer euro perfeckt:thumb

Het lijkt er alleen op dat de kop weer gelekt heeft:|
          Zou haast denken dat ik oud word en het tijd word voor pakkingen:D

Maar kracht had ie ondanks alles nog genoeg zo te zien.

(ook deze heb ik bij wissel naar de 46 euro vernieuwd)

Maar ondanks dat het focken nu een reden heeft ga ik nog wel steeds over naar cp.
          Want heb het vliegwiel even gewogen en die is met 1347gr toch echt wel huge zwaar.

Zeebodem.
          Bijdrager

Goed hoor Andree,
            Mooi dat je het probleem hebt gevonden…ik heb zelf een keer precies het zelfde gehad 😀
            Cilindertje ziet eruit om door een ringetje te halen maat :thumb

speedbuxy
            Topic starter

Zeebodem FM :
              Cilindertje ziet eruit om door een ringetje te halen maat :thumb

Ja die ziet er weer smooth uit:thumb
              Geeft weer wat hoop na het simo rijden.
              Maar dat draad is wel echt weer z,on flut kwaaltje, maargoed tenmiste een oorzaak:thumb
              (wel weer maf dat de cdi,s onderling totaal verschillend fockte)

Zeebodem.
              Bijdrager

Inderdaad vreemd ja..:?
                Ik ben inmiddels wel verkocht aan de elec ontsteking,voor mij geen CP,s meer 😀

speedbuxy
                Topic starter

Zeebodem FM :
                  Ik ben inmiddels wel verkocht aan de elec ontsteking,voor mij geen CP,s meer 😀

Verschil moet er wezen:D
                  Maar als ik vario reed had ik me er misshien ook nog wel eens aan gewaagd.
                  (want dat doet toch wat minder moeilijk over een 1,3kg zwaar vliegwiel)

Spulleke!

Ziet er weer netjes uit andree, gewoon cp’s of nog 1 keer cp vervanger of mijn ex berini setje proberen.
                    Maar die cilinder pfoe wat moet ik erover zeggen… als ik jou was, mooi eraf halen en met 50cc std gaan rijden want je begint al oud te worden zoals je zelf zegt.:pest:D
                    En dan de 46mm euro tja naar mij sturen kan wel.:haha

Nee ziet er toch weer netjes uit hoor toppie.:thumb

speedbuxy
                    Topic starter

Spulleke! :
                      als ik jou was, mooi eraf halen en met 50cc std gaan rijden want je begint al oud te worden zoals je zelf zegt.:pest:D

Ik heb al vast laten leggen dat als het ooit zo ver komt dat het dan tijd word om me in te laten slapen:D
                      Mocht dat in jou life time nog wezen dan beloof ik bij deze plechtig dat jij de 46 euro erft:haha

Spulleke!

Hmm dan denk ik dat ik daar bij het volgende toertje dan toch maar eens voor moet zorgen:D:pest

Martino
                        Moderator

Hey mooie dodo. Wat ziet die 46mm Euro er van jou nog mooi uit. Dit geeft mij weer een beetje hoop voor hun cilinders.

Florian
                          Moderator

Je had dat carterboutje ook niet strakker moeten aandraaien, want als die doorschiet dan heb je een dol carter. (Alle polini carters hebben hier ook last van:no)

Anyway mooi dat je achter het probleem bent gekomen en dan nog steeds teruggaan naar die k*t CP’s:P
                            Maar rijd jij dagelijks op de Citta trouwens? aan welke kant van lwd woon jij ook alweer? je komt zeker nooit langs cammingaburen?

Waarom?

Kijk dat verklaart een hoop:thumb Heb je nog mazzel gehad dat ie het niet liet afweten tijdens een tourtje, dan had je zeker een klusje gehad:D

Als je nu even opschiet met reviceren kunnen we half december nog wel even een tourtje inplannen, de temperatuur lijkt deze winter niet onder de 18gr te komen8)

Jelle
                              Moderator

Ik zie graag ook nog een toertje en het liefst nog in november 😀

VespaAvanti
                                Donateur

Ik heb je dit nog op msn gezegt Andree, maar nee, dit had je al gecheckt en was niks raars aan te zien:pest
                                  Maargoed, toch mooi dat je het nu alsnog gevonden hebt:thumb
                                  Wegvliegende cp vliegwielrubbers voorkom je door gewoon een nieuwe te monteren, kost geen drol op JMPB en die zijn gelijk een stuk stugger;)
                                  En nu snel verder sleutelen idd want ik wil stiekum ook nog wel een tourtje meepakken dit jaar:D

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.