- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2011 om 23:44 #489749
Ik heb volgens mij nooit aangegeven m,n simo blokje voor de 11steden klaar te stomen.
(want ik zou het nut van dit blok niet inzien als organisator)
Ik had wel als streven het voor de nurenberg ring klaar te stomen (nog eerder dus eigenlijks:D) maar dit werd hem qua weer en financiele situaties toch niet.Dus het word nu gewoon een winter project samen met nog wat andere

Want zoals ik max z,n topic al liet door schemeren heb ik nog een trick up my sleeve:duivel
(nee geen 4taps)
En de meeting heb ik ook pas als doel, dus dat je niet in januarie al staat te roepen waar blijft het nou:D22 september 2011 om 13:22 #454506
Waarom?Ooh bedoel je die grote, maar dat heeft weinig nut gezien je membraan doorlaat ook maar 15 a 20mm breed is
Je menbraam doorlaat is misschien 15 a 20mm maar zoals ook te zien is op deze foto is dit wel flow verstoring..
Ik weet niet of je dit al gedaan hebt maar ook de menbraam begrenzers kan je verder openbuigen waardoor ook de keppen verder open kunnen.
22 september 2011 om 14:22 #489389Enige wat ik als flow verstoring zie is dat stukje hemd de rest is gewoon glijbaan effeckt.
En offcourse heb ik de kleppen al wat verder open gezet;) daarom zei ik ook globaal 15 tm 20mm, want weet niet meer wat orgineel is/was.Maar brum loopt weer

Ik ga nu eerst even een wel verdiend paffertje roken en dan zal ik nog even een stukkie filmen
Edit
Filmpie
Is nog wel on afgesteld.
Ik heb om de spoeier wat te laten matchen tov de 48mm simo het ”filter” er even afgehaald.
Zet morgen qua spoeier nog even de puntjes op de i en misshien hang ik de sp er nog even onder.
En dan voldoet dit wel als veluwe knaller
24 september 2011 om 20:29 #489973Ik heb vandaag m,n citta even z,n vuurdoop gegeven zodat ik morgen weet dat ie goed is, en ook om weer wat vertrouwen in het blokje te krijgen.
Ik heb deze keer gekozen voor stad ritjes
Maar behalve dat de cdi of onsteking nog steeds wat focked (nu zelfs met af en toe met een bwoap doodvaller) rijd ie verder prima

Ik heb zelfs het idee dat ie sneller en pittiger is dan de simo 48:|24 september 2011 om 21:55 #489976Het klinkt alsof hij een stuk harder op trekt in vergelijk met de Simo cilinder, maar vindt hem nog wel wat raar hoog stationair draaien?
Wat zijn ze daar in Leeuwarden toch betrekkelijk content met een langsrazende citta. 😀
24 september 2011 om 22:04 #489977Ja hij loopt idd in het begin wat hoog, maar dit loopt naar heel even stil staan wel weer terug naar normaal.
Maar schijn bedriegd hoor in mijn ogen hoeken en qua gezichten zag ik nog heel wat plaats vinden:D
Alleen die dope dealende antilianen in deel 2 op 2:03 hebben altijd de thumbs up, want die vinden het prachtig
25 september 2011 om 08:50 #489979Haha hij rijd gewoon echt dwars door het centrum heen:haha
Maar ik heb je in die 3 weken tijd dat ik nu op school zit nog niet 1x zien langs scheuren:conMaar hij klinkt wel lekker, hij trekt ook echt master op zo te zien
25 september 2011 om 16:53 #489982als ik het zo hoor op de filmpjes, loopt hij zeker goed!
25 september 2011 om 19:29 #489984Citta_Florian :
Maar ik heb je in die 3 weken tijd dat ik nu op school zit nog niet 1x zien langs scheuren:conIk rij alleen met mooi weer en ook op hoge snelheid:lol dus dat maakt die kans berekening heel klein.
Maar mocht ik er ooit rijden en je loopt in de buurt dan overhoor je me niet snel:lol@erikjan
Ja hij loopt ook erg goed
Hij loopt zelfs sneller dan de 48mm simo:|25 september 2011 om 19:37 #489985wat is je top nu?
25 september 2011 om 19:49 #489986Nou op top stottert hij wat (waarschijnlijk cdi) maar goeie 85km heb ik vandaag zeker wel gereden.
Sowieso heeft hij met deze verhouding nog nooit zo hard gereden met de citta.
Dus ik ga ook mooi verder met deze 46 euro ipv de 48mm simo.
Want deze cilinder rijd nu al erg nice, terwijl het hemd de inlaat best blokt en de boost spoelers ook nog niet door getrokken zijn.
En deze kunnen ook nog stuk groter.25 september 2011 om 20:05 #489987wegpiraat 😀
25 september 2011 om 20:07 #489988speedbuxy :
Nou op top stottert hij wat (waarschijnlijk cdi) maar goeie 85km heb ik vandaag zeker wel gereden.
Sowieso heeft hij met deze verhouding nog nooit zo hard gereden met de citta.
Dus ik ga ook mooi verder met deze 46 euro ipv de 48mm simo.
Want deze cilinder rijd nu al erg nice, terwijl het hemd de inlaat best blokt en de boost spoelers ook nog niet door getrokken zijn.
En deze kunnen ook nog stuk groter.cdi? ik dacht dat jij liever cp rijd?:P
85 is netjes
. toch weer de eurocilindro kwaliteit, hemd blokkeert zeker ik heb de foto gezien.
ik denk als je het hemd netjes wegwerkt op dat stuk en de spoelers beter bewerkt dat 95+ er wel in zit:).25 september 2011 om 22:39 #489994Doe ik normaal liever ook (cp power
)
Maar met de simo 48mm geeft dat nogal gedoe qua kotteren enzo.Maar nu deze euro zo bevalt opend dat een nieuwe deur voor een cp speedengine carterdeel

En dat gaat zeker ook spoedig plaats vinden, want een licht cp wiel doet hem nog weer sneller optrekken:duivel21 oktober 2011 om 08:48 #490572
Waarom?Ik zag in het aanwinst topic dat je een berini setje gekocht hebt en neem aan dat je deze voor je Simo engine gaat gebruiken

Het berini vliegwiel afdraaien is mogelijk maar niet makkelijk. Ik heb hier nog een te ver afgedraaid Berini wieltje liggen waarbij de magneten al bloot liggen (+-500gr). Misschien is deze nog te gebruiken met een kunstof ring, Tonni style. Lijkt mij het proberen waard en mag je het voor niets hebben.

Van het koelrad (ja hoe noem je dat:p) mist er één maar zal vast geen problemen geven lijkt me.
Spiebaan etc is 100% -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.