Vespa-Ciao.NL
:: Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Martino :
      Misschien gaan we wel interessante dingen zien?

Ciao van een maat van mij ging vroeger met enkel een proma cc als de brandweer:thumb
      Offcourse meer jeugd herinnering dan dat het echt snel was, maar ik verwacht sowieso wel grotere verschillen te meten met 50cc.

tnerual
      Bijdrager

speedbuxy :

Martino :
        Misschien gaan we wel interessante dingen zien?

Ciao van een maat van mij ging vroeger met enkel een proma cc als de brandweer:thumb
        Offcourse meer jeugd herinnering dan dat het echt snel was, maar ik verwacht sowieso wel grotere verschillen te meten met 50cc.

eigenlijk zijn de rsultaten op de rollerbank bij 43/46 cilinders toch steeds om en bij dezelfde waarden, en dit bij vele verschillende uitlaten,.?

En voor de rest; dat 50cc testen vind ik een leuk idee!

speedbuxy
        Topic starter

Ben vandaag weer even verder gegaan met het 50 blokje voor de uitlaat test.
          En op een wat te kleine poeli(80)en een gitaar strakke snaar na loopt het best al wel netjes:thumb

Zal morgen even een poeli en 95 erop gooien, daar heb ik ook een beter passend snaartje voor:thumb
          (als ik die rot poeli morgen tenmiste wel kan vinden:D)

Setup is nu.
          50cc original
          50cc original kopje
          Orginele Brom carters.
          13/13 met orgineel filter en spoeier 54.
          Uitlaat leo sp.

Docs
          Donateur

Anders heb ik zondag wel een poelie 95 voor je 😛 Loopt best lekker ja. De lage snelheid was wel ff wennen zeker 😛 😛

speedbuxy
            Topic starter

Nee viel wel mee rijd nu ook alweer een tijdje tiff met 45 a 50km.
              Maar de ”power” is daarin tegen wel een hele stap terug:D
              Maar denk dat ie met poeli 95 en een normaal gespannen snaartje daarin tegen best nog wel wat opleeft:thumb

peter139
              Bijdrager

cool hoor zo’n 50cc tje dat lijkt me ook wel wat voor erbij. Gewoon lekker relaxt zonder al te veel lawaai lekker tuffen:)

loopt mooi toch?

Martino
                Moderator

Het is idd wel heerlijk rustgevend naar dit filmpje te kijken. Dit wordt het nieuwe rijden.
                  Ik wilde nog voor stellen of jij misschien ook niet zin had om mee te gumballen vanaf Groningen Zondag a.s. maar ik denk dat ik het antwoord wel weet…

lars-ciao
                  Bijdrager

loopt wel mooi zo te horen of niet?

heeft idd wel een erg rustgevend geluidje

speedbuxy
                    Topic starter

Blokje loopt nu verder zeker niet verkeerd het loopt bv ook prerfect stationair:thumb
                      Maar je merkt wel dat ie het wat zwaar heeft door de kleine poeli en strakke snaar.
                      Want je voelt rond de 45 een boostje opkomen alleen wil hij die nu niet betrekken.
                      Denk als ik dit nog even aanpas dat de 55 er wel inzit:thumb (op het tellertje)

VespaAvanti
                      Donateur

Dat is wel ERG stil Andree, ben ik niet van je gewend:D (op je Tiff na)
                        Maar je hebt dat kopje toch niet weg gepleurd he? Die is nog goed te reanimeren namelijk;)

Jarco
                        Bijdrager

Ik moest gewoon mijn geluid harder zetten om uberhaupt wat te horen. 😀

speedbuxy
                          Topic starter

VespaAvanti :
                            Maar je hebt dat kopje toch niet weg gepleurd he? Die is nog goed te reanimeren namelijk;)

Nee die heb ik in een rommelbak gegooit die onder de carport staat waar je volgend weekend gratis wel even in mag grabbelen:D
                            Want liggen nog een paar kopjes in waaronder een paar 41mm en wat cilinders en andere rommel dus dat word feest voor je:D

@jarco
                            Ding draaid ook een toeren dat wil jij niet weten:D

Spulleke!

haha andree dan wil ik ook misschien wel eventjes kijken in de grabbelton 😛

speedbuxy
                              Topic starter

Spulleke! :
                                haha andree dan wil ik ook misschien wel eventjes kijken in de grabbelton 😛

Het is de recht van de sterkste dus zou voorvast gaan trainen als ik jou was:D
                                Nee zonder gekheid dan pleuren jullie die bak maar achterin de astra en dan verdelen jullie het onderling maar:thumb

Lastpak
                                Bijdrager

speedbuxy, hoe heb jij je 43 euro schoongemaakt?
                                  stond me iets van bij dat je hem in wasbenzine gedurende een uur liet liggen?
                                  dit resultaat kwam er bij jou uit:

ik wil die van mij ook weer helemaal schoon hebben.

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 1,573)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.