- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2011 om 22:25 #488147
docs911 :
80 met een tiff 😐speedbuxy :
Niet dat hij dat gaat lopen, want wil dat de tiff trekt als een raket met een top van 60 a 65km.
En dat moet dit blokje wel kunnen denk ik
Beetje beter lezen he bart:D
En de athena zal ik morgen wel even op een ander blokje bevestigen en wat foto,s schieten.
Want komt echt niet mooi uit:no6 juli 2011 om 16:10 #488178Zo vandaag weer wat vorderingen gemaakt met de speedengine

Ik heb hem gisteravond al aan de loop alleen toen ik na een proef rondje de camera zou pakken om even een stukje te filmen viel ie in 1x uit.Bedacht me later al dat het wel eens de spoeier kon wezen gezien de carb nieuw is en ik enkel de mt gecheckt heb maar niet of ie ook vast zat.
En jahoor die lag los in het bakje:DWas daarna weer starten en lopen en had de camera bij de hand, alleen flikkert halverwege het filmen de demper er in 1x af:D
Dus ik wat beschaafd naar huis tuffen, ben ik bijna thuis begint ie zwaar te stotteren:boos
Dus toen de bougie, bobine, bougie draad en dop en alles gecheckt maar dat hielp allemaal niet, dus kon nog maar 1 ding zijn en das de condensator.
Ik had nu voor het eerst eens 2handsje erin gezet die ik nog had liggen, maar dat doe ik dus nooit weer:D
Hier nog een filmpje van het stotteren.
Maar overall gezien heeft het blokje zeker wel pit en zal het op tiff zeker niet mistaan

Verder wel schijt carters die speedengine,s.
Want je moet meerdere shim ringtjes tussen je vliewiel doen anders loopt het aan op het spoeler vlak:no
Maar ook de uitlaat flens van de cilinder komt zo dicht langs het carter dat de meeste uitlaten zo niet eens passen:no
(dan zal je de flens wat platter moet slijpen aan die zijde)6 juli 2011 om 17:37 #488198en was de demper ook heet? 🙂
mooie filmpjes btw
6 juli 2011 om 17:40 #488199Nee hij was lekker aangenaam warm dus kon hem zo meenemen
6 juli 2011 om 18:02 #488200
Waarom?De simo43 lijkt lekker te lopen op de se
Welke broem rijd je eigenlijk mee? dit lijkt me niet echt een tiff stuur toch:con Oh ja…denk je wel even aan je uitlaat geluid, anders legt Jelle je tiff aan de ketting:D6 juli 2011 om 18:19 #488201Was dit gebeurd met de Siluro? Lijkt wel dat dempertje 😉
Ah, met wasbenzine dus 😉 Lukt dit ook bij het harde opknappen van de uitlaatjes? OF gewoon om vuil enzo eraf te halen?
Voor de rest, leuk blokje lijkt me zo!!
6 juli 2011 om 18:22 #488202Ik vind dat stotteren meer als een gare CP klinken, maar loopt verder wel lekker Andree

@ Max: Volgensmij is dat z’n Ciao Mix om blokjes onder te testen:D
6 juli 2011 om 18:45 #488204VespaAvanti :
Ik vind dat stotteren meer als een gare CP klinken, maar loopt verder wel lekker Andree
@ Max: Volgensmij is dat z’n Ciao Mix om blokjes onder te testen:D
Doet me er ook helemaal aan denken! Of net als een elektronische, waarbij de CDI het leven heeft verlaten .. Maar een cdi vervangt de CP’s, dus inderdaad 😉
6 juli 2011 om 22:15 #488214Waarom? :
Welke broem rijd je eigenlijk mee? dit lijkt me niet echt een tiff stuur toch:conStephan had het al gezegd maar zal het even bevestigen:D
Is idd een ciao mix om normaal blokjes mee te kunnen afstellen, want bij de citta, tiff en super bravo kan je nergens bij.
Zeker spoeier afstellen is dan kut.
Maar uitlaat komt goed hoor ik heb enkel deze HM er even onder om te testen en af te stellen, daarna komt de sito plus eronder
@stephan
De punten zagen er nog prima uit totaal niet versleten ofzo, en ze staan presies hetzelfde gesteld als ze bij de evo altijd staan.
En de 1e test runs (zonder camera) waren ook gewoon goed pas na een tijdje begon ie langzaam aan te focken.
Maar ik zal het wel in m,n achter hoofd houden als het morgen nog steeds focked.
Blokje ligt alweer klaar met verse nieuwe condensator, dus pleur het er morgen ook meteen eronder
tnerual
Was de HM uitlaat.
En wasbezine is idd alleen voor poets werk die hard vuil of rot haal je er niet mee weg.6 juli 2011 om 22:32 #488215
Spulleke!ik zou toch maar ook je cp’s even vervangen, want hetzelfde als jij op dat filmpje had heb ik ook gehad:con
van alles vervangen behalve de cp’s en toen ik die vervangen had was het weg:boos
dus ik zou daar ook maar even naar kijken als ik jou was:D6 juli 2011 om 23:07 #488219Ik pleur het er morgen eerst even onder, ik heb namelijk m,n vliegwiel al vast gezet door de koppeling er even op te draaien.
En m,n vliegwiel trekker is weer op vakantie naar destination unknown, dus moet ervoor naar de brommer boer:D:|
Dus check eerst zo wel even.Deze cp,s waren ook haast nog als nieuw en komen van mijn oude evo carterdeel af, dus deze punten hebben ooit gewoon goed gereden.
Maarja de condensator kwam daarin tegen van hetzelfde evo carterdeel af:D
Dus houd het in gedachten en mocht ie morgen nog 1 mis fire geven dan haal ik ook even nieuwe punten
7 juli 2011 om 16:41 #488225hee speedbuxy
dat stotteren had ik ook bij de woerdentour:S
nu eindelijk overgestapt naar elektrische speedengine, eindelijk van het gezeik af:P7 juli 2011 om 17:23 #488226Emileee28 :
nu eindelijk overgestapt naar elektrische speedengine, eindelijk van het gezeik af:PJa als elec door dat zware vliegwiel niet zoveel had gekost van je acceleratie, dan had ik ook niet anders meer willen rijden

Maargoed m,n cp blokje loopt nu met nieuwe condensator ook weer netjes

Ik heb alleen wel net zoals bij de woerden toer een jarco kwaaltje:lol want bij dat picknick bankje in het eind van het filmpje heb ik even een blow gepaft.
Zou ik daarna weer weg moest ik wel een 20 a 30sec volgas geven terwijl er niet meer dan een stationair geluidje uit kwam.
En dit had jarco ook bij de woerden toer weet ik nog wel.En je kan het ook merken in het dip gebied daar blijft hij door het 4takken er bijna in hangen.
Maar wist dat ie wat te groot was (72) dus had de 70 spoeier gisteren al gehaald
Dus die pleur ik morgen er nog even in en dan gaat het blokje onder de tiff
Tiff vandaag ook al voorzien van nieuwe band en binnen band dus op een spatbordje na is die ready for action
Hier trouwens nog 2pics van m,n sexy afstel ciao:D

7 juli 2011 om 17:57 #488227
Spulleke!speedbuxy :
Dus houd het in gedachten en mocht ie morgen nog 1 mis fire geven dan haal ik ook even nieuwe punten
De nieuwe punten moet je nooit halen, want die zijn op 1 of andere manier heel slecht maar mooi dat het in de condensator zat i.p.v je punten;)
7 juli 2011 om 22:38 #488229Spulleke! :
De nieuwe punten moet je nooit halen, want die zijn op 1 of andere manier heel slechtIk heb al heel vaak nieuwe cp,s gekocht en nog nooit ergens last van gehad.
(evo heeft al een 5x een nieuw setje gehad)
Maar ben wel blij dat het nu verder goed loopt, anders werd het maar krap aan allemaal.
Kan nu morgen zonder stress de tiff mooi rustig afmaken
Hier trouwens nog een deeltje 2 voor de kijkbuis kinderen:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.