- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 juni 2009 om 15:56 #453045
Vandaag weer even bezig geweest heb DIT uitlaatje even afgehaald en gemonteerd.

Paste weer mooi gezien ie links om loopt
en moet zeggen dat ik sta te kijken van de prestaties, het is sowieso het best trekkende pijpje wat ik er tot nog toe onder heb gehad
Maar ook de snelheid ligt zeker niet veel lager, ik moet het nog even meten op de rollerbank maar schat dat het nog geen 5km scheelt.
Echt toppertje dus
zeker als je ziet dat ik toch de zirri, leo siluro, leo sp, en pat al getest heb en deze daar qua optrekken sowieso overheen gaat, is dat niet een slechte score voor sito
28 juni 2009 om 16:03 #453046Mooi! Klopt ook wel een voorbocht van 70cm ongeveer:D
28 juni 2009 om 16:03 #453047Vet man 😀
Had vandaag ook nog op alex zijn Tif gereden, grandioos 😀 alleen 55km/h + op zon ding lijkt me gewoon veel te veel. Vond 25km/h als redelijk zat.
28 juni 2009 om 16:33 #453051hansieb :
Vet man 😀Had vandaag ook nog op alex zijn Tif gereden, grandioos 😀 alleen 55km/h + op zon ding lijkt me gewoon veel te veel. Vond 25km/h als redelijk zat.
Dat had ik de eerste x rijden ook, ik dacht nou dat gaat niet veel worden qua opfokken want rijd maar link.
Maar naar wat rij uurtjes begint het ding je steeds beter te bevallen
want ik veeg er nu bochten mee in die ik op de scooter minder hard nam volgens mij:D29 juni 2009 om 12:55 #453069Update
Zoals als sommigen al wisten heb ik gisteren m,n tiffany in de as gereden en mezelf ook redelijk:(
foto,s zeggen meer dan 1000 woorden dus hier wat pics.
Het lijkt als of ik het gewonnen heb qua schade maar schijn bedriegt, want heb stukken meer dan je op de foto ziet.
M,n oor is afschaaft samen met een stuk van m,n baard, ook m,n beide knieen zijn blauwig en best stijf, heb nog een beste schaafwond op de schouder en deze is ook blauwig.
Ook de linker hand die niet in het gips zit heeft best wat grint schade, en verder nog een plekje op de kin en ellebogen maar die vallen in het niets bij de rest.
Hand zit in het gips omdat m,n pink uit de kom is geweest en heb een vlees scheur van 10 hechtingen in die hand.
Dus kortom de tiff is er wel beter vanaf gekomen, en ik heb ook nog nooit zo in de kreukels gelegen van een ongeluk.
(en dan met krap aan 30)

Dat was de veroorzaker en achteraf gezien logisch want steld ook niks voor z,on ophangingkje.
Had m,n nieuwe sito uitlaat die middag nog speciaal met 4dubbele metaal stripjes opgehangen achter omdat ik anders bang was dat het los zou trillen.
En dan daarna weg rijden met maar 1 z,on stripje als ophanging voor je spatbord:D
(maarja weet alles eens van tevoren)

Als je nog eens goed abrupt wil remmen is die het advies want remt als een trein:DMaar even duidelijk te maken wat er gebeurd is.
Ik had er een nieuw lekker verend zadel opgezet waardoor de tiff nog lekkerder reed
zo lekker dat ik met 30 een drempel afhopte, dit heeft het wiel zo ver doen in veren voor dat ie het spatbord wat waarschijnlijk al metaal moe was geraakt en dus mee gepakt heeft:(
Resultaat een beste remmer en over het stuur heen gelanceerd.Maar ik laat me er niet door uit het veld slaan want het blijft domme pech.
Ik weet nog niet wat ik ga doen of hem maken dmv een moutian bike voorvork erin met schijfrem, of ik koop een donor tiff en maak hem weer orgineel en dan met dempers op de voorvork erbij.
(denk dit laaste want zonder orginele voorvork blijft er weinig tiff en vespa achtigs aan over)
Maar hij komt sowieso weer back in bisniss want z,on tiff rijd echt zalig
29 juni 2009 om 13:21 #453070Da’s minder:( Sterkte ermee!
29 juni 2009 om 13:35 #453071lekker hoor Andree….
Staat je goed dat gips 😉
Ik hoop dat het niet te veel pijn doet, sterke in ieder geval :nerd
29 juni 2009 om 13:40 #453072hmz, dat ziet er allemaal niet zo fris uit. :S sterkte!
29 juni 2009 om 13:50 #453073Ben je zelf nog thuis gekomen of is iemand je van de grond komen slepen :o?
Succes verder!29 juni 2009 om 14:14 #453074zonde man sterkte

GTZ NV
29 juni 2009 om 14:29 #453077inderdaad erg jammer voor de tiff en vooral voor jou.
dan moet je even rustig aan doen met de brommertjes he 😛
sterkte!29 juni 2009 om 14:43 #453078
.-{2F4OV}-.Sterkte met je verwondingen andree!
En ik vind die tiffany met snel blokje egt supervet:lol Kom je met 70 op n fiets voorbij!:D
29 juni 2009 om 15:06 #453079Dat moet een goeie stoppie geweest zijn Andree, beterschap met je verwondingen.
Goed dat zo’n tiff maar zo’n slap vorkje heeft, nu staat je balhoofd tenminste nog een beetje recht :p
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 juni 2009 om 15:20 #453081Thanks voor de reacties

Verwondingen zijn goed mee te leven
lastigste is het gips want nu moet ik alles met links doen en die hand was al 50% stuk door een vuurwerk bom van dik 14jaar terug dus is wat lastig allemaal maar daarin tegen wel even een goeie training;)Tiff verder even goed bekeken vandaag maar op een vork en stuur na is ie nog prima recht
dus even een slopertje zoeken en wat aanpassingen maken aan de spatborden en vork en hij is ready voor action agian
29 juni 2009 om 17:43 #453086daar zit je dan, met je hand arm in het gips met deze hitte!
succes met je herstel 😉 en het herstel van de tiff 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.