- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 april 2011 om 21:58 #460351
Mooie sound in de leo. Maar dat hij ook zo goed presteerd. 😕
Ik dacht in jou perso ergens gelezen te hebben dat hij niet zoveel deed, of was dit de Leo HM straight?
En ik vind hem onder de Citta ook nog wel mooi staan ook.
15 april 2011 om 22:11 #460350Zo dat klinkt niet verkeerd zeg, trekt idd lekker door.
Ik mis me Evo nu ik jou citta hoor rijden… :'(15 april 2011 om 22:47 #460326Martino :
Mooie sound in de leo. Maar dat hij ook zo goed presteerd. 😕Ik dacht in jou perso ergens gelezen te hebben dat hij niet zoveel deed, of was dit de Leo HM straight?
En ik vind hem onder de Citta ook nog wel mooi staan ook.
Dat moet dan de leo HM geweest zijn, want die zou ik wel als minder betitelen, omdat hij behalve zeer goed optrekken niet echt hard gaat.
(wel 0,5kw verlies tov andere vespa pijpjes)Maar dit pijpje staat zeker wel sexy onder de citta ja

Ga hem morgen op de roller zetten en als de score dan redelijk is komt deze er de 25e voor zeker onder te hangen
(want trekt stukken nicer als de fire
)@frank
Ja z,on mooi donker geluidje had op jou vario kanon ook vast erg lekker gehoord
(is wel jammer dat dit pijpje zo schaars is:()@mike
Nieuw bandje moest natuurlijk wel even ingewijd worden:D
(weet hij tenmiste waar ie aan toe is:D)@shoarmadude
De setup die je nu hebt komt anders ook vast nog wel lekker vooruit
16 april 2011 om 10:03 #485921i love leo suliro 8)
Goed bezig.
16 april 2011 om 11:08 #485922Mooi pijpje en klinkt ook heerlijk.
Ik ben benieuwed naar het resultaat van de rollerbank.
En naar de prestaties op andere cilinders. ik ben er namelijk helemaal weg van:D16 april 2011 om 14:07 #485923kevin030 :
Mooi pijpje en klinkt ook heerlijk.
Ik ben benieuwed naar het resultaat van de rollerbank.
En naar de prestaties op andere cilinders. ik ben er namelijk helemaal weg van:DHet resultaat is hier

(pijpje leverd alleen (zoals me ook nog bij stond) wel wat in op top helaas)En ook qua andere cilinders ga ik je binnenkort bedienen
want ga hierna de pijpen opnieuw testen op een 46mm euro.
(bigbore versie van deze 43mm euro)Ik ga misshien straks de leo racing nog even testen, maar dat hangt ervan af hoe snel de batterijen weer vol zijn.
(want die zijn leeg daarom eindigd het roller filmpje ook wat abrupt)17 april 2011 om 09:30 #485936Die Leo Racing heb ik ook gehad op m’n citta die verkocht is. Hij ging nogal heel erg hard op m’n 50cctje, zelfs sneller dan m’n andere met precies dezelfde setup, maar behalve een Proma CC.
Ohja, en er zat ook nog een dikke deuk in een best cruciale plek. Ik zou dus graag zien wat jou prestaties en ervaringen zou zijn:P
17 april 2011 om 10:35 #485939Krijg de kriebels om mijn Siluro even te gaan testen. 😀
Klink idd. wel lekker.Ben trouwens benieuwd wat de bigbore euro gaat doen.
17 april 2011 om 10:43 #485940
AnoniemIs het Suliro of Siluro? Weer zo’n schoffelpijp!
Siluro = torpedo. 😉17 april 2011 om 10:45 #485941Jarco :
Krijg de kriebels om mijn Suliro even te gaan testen. 😀Nou wat houd je tegen het is zondag en mooi weer

Ik zie je bevindingen straks wel verschijnen:haha@leovince
Dat maakt me nieuws gierig, maar even zien of ik straks tijd en zin kan vinden om de racing er even onder te hangen
@vertigo
Torpedo hoort goed dus dan word het een siluro:D17 april 2011 om 13:58 #485948je hobby zit aardig diep volgens mij haha
Mooi dat je zo je eigen uitlatentest doet, en niet alleen op de rollerbank. Je ziet nu mooi wat de verschillen tussen de pijpjes zijn.
Nog een vraagje hoe doe je dat nu met die camera tijdens zo’n rondje? Je hebt hem volgens mij gewoon op je buik geschroeft haha
17 april 2011 om 14:20 #4859492takt opzich zit bij mij vrij diep vind dat gewoon een practig verbrandings motortje

En dan juist vooral omdat het op zoveel manier op te voeren is
Maar filmen doe ik gewoon met z,on foto camera die ik dan toeristen met een koord om m,n nek heb hangen:D20 april 2011 om 18:24 #486066Filmpjes Update.
Gisteren met het mooie weer nog even een 2e test ronde met de Leo siluro gedaan

En vandaag m,n gisteren opgehaalde Proma CC even gemonteerd

Offcourse ook even het bekende test rondje gedaan

(wel wat ingekort want scholen kwamen net uit en dan is erop dat ene stukje niet normaal te boeken)2e test stukje.
En offcourse een rollerbank Testje

Maar behalve de boost reageerd de proma ook weer wat anders op m,n citta.
Wel raar want het is nu een 1 op 1 van m,n ciao qua blok en overbrenging.20 april 2011 om 18:27 #486067nou klinkt wel weer lekker 🙂 idd had wel ietsjes meer verwacht haha :)!
20 april 2011 om 18:40 #486068DR-flenny :
nou klinkt wel weer lekker 🙂 idd had wel ietsjes meer verwacht haha :)!Ja geluidje en boost zijn weer vanouds

Alleen qua snelheid valt hij me redelijk tegen, want hij hij scoord niet echt hoog op de roller. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.