- Dit onderwerp bevat 1,572 reacties, 124 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren, 1 maand geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 maart 2011 om 17:01 #485314
Wat ga je nu met dit wieltje doen?
29 maart 2011 om 17:21 #485316Weg gooien magneet is namelijk ook niet echt mooi meer.
2 april 2011 om 19:06 #459685Update.
Heb vandaag m,n toer buffel klaar gemaakt voor de midden nl toer van morgen

Best een leuk toer buffeltje zo
al zeg ik het zelf.
Ben er nu wel achter gekomen dat bijna geen 1 uitlaat past:( een weet nu ook waardoor dit komt.
En in de meeste gevallen zit de band in de weg, deze bied geen ruimte om er een moer tussen te kunnen hebben.
2e geval is de lengte die nekt bij sommige pijpjes ook.(maar dat had ik wel verwacht)Maargoed ik speelde toch al met het idee er een grillo velg in te zetten omdat ik dit wel mooi vind staan en het ook wat meer rijhoogte geeft en meteen wat zwaardere verhouding

Maar ook de lengte moet beter, dus het word ook maar een si brug ondanks ik dat niet top vind.Maar heb ook even een filmpje geschoten

Zoals je hoort is de verhouding zo zelfs al wel okay

(dus zo erg zijn die kleine wielen niet zoals een hoop doen laten overkomen)
Maar ik kan wel merken dat ik kleine wieletjes van jaren scooter rijden gewend ben, want dit rijd echt met een heel bekend en aangenaam tintje
Echt stukken beter dan de ciao
Maar neem er daarin tegen in de toekomst wel weer een ciao naast, want die is qua looks toch nog steeds master
2 april 2011 om 19:25 #459359Wel ff wennen ineens zon citta stuur in beeld, i.p.v. de bekende grijze bekrasde ciao koplamp.
Citta is prachtig bux kan er niks anders van zeggen.Loopt als een trein zo te zien.
2 april 2011 om 19:52 #459320Klinkt weer leuk en fijn dat het rare geluid eindelijk eens weg is 🙂
2 april 2011 om 20:39 #459305Je mocht maar 50km/h heh..bij dat doodlopende hek:no…:lol
Hartstikke gaaf man
Loopt echt netjes zo,en keihard!Tot morgen!
2 april 2011 om 21:11 #459303Toch wel ff wennen hoor, Andree op de Citta:)
Ben benieuwd of hij nog even hard loopt als de Ciao.2 april 2011 om 21:40 #459302Echt een mooie citta man, past zo goed bij jou met je 90’s wear : -)
2 april 2011 om 22:34 #459297@jarco
Ja dat vond ik bij het zien van het filmpje ook wel even wennen:D@frank
Je bedoel dat ratteltje in het begin bij het optrekken zeker?
Ik vind nu jou de vertanding/klok wat zingen voordat het wel gewoon dezelfde is.@Bodum
Dat overheids weg dus de enige die me daar kan aanhouden is de Marechaussee(die moest ik even opzoeken:D)
Maar das dus wel nice politie kan je daar niks maken
@Avanti
Ik denk dat ie een stuk langzamer loopt.
Maar deze uitlaat is ook niet top en hij had ook nog wel iets lichter qua verhouding gekund denk ik.
Maar het rijd goed genoeg voor morgen
@edjuh
Ja een pic met mij op de citta zal door velen in een heel ander jaartal geplaatst worden:D3 april 2011 om 01:04 #459293Ziet en hoort weer goed je toersetup.

Kan alleen maar niet bevatten dat van alle uitlaten die je hebt er maar een past.
Dus maar snel een Si brugje monteren al is het alleen al voor de uitlaten keuze.3 april 2011 om 06:48 #459290Ja klopt dat zeewater is niet echt best geweest… dat is ook me enige zorg voor deze tour..
3 april 2011 om 07:33 #459286Heey Andreé,
Mooie citta loopt ook erg mooi met die eurocylindro kit!
Rijd je hier ook de limbotoer mee of toch de oude vertrouwde ciao:D
3 april 2011 om 07:35 #459287Martino :
Ziet en hoort weer goed je toersetup.
Kan alleen maar niet bevatten dat van alle uitlaten die je hebt er maar een past.
Dus maar snel een Si brugje monteren al is het alleen al voor de uitlaten keuze.Ik heb ook niet lettelijk alles gepast:D
Maar toch wel dik 10 pijpen en die paste allemaal niet:(
Maar meer door de dikte van de band dan door de korte lengte van de citta brug.@virgil
Nee ciao ligt nu compleet uit elkaar dus dat word hem niet meer.3 april 2011 om 09:05 #485456een beugeltje maken zodat je hem aan de andere kant kan bevestigen?
dus dan je bout via de binnenkant van je brug erdoor heen en dan kan je aan de buitekant de uitlaat doen met een moer 🙂3 april 2011 om 09:44 #485457Wel evenje kabels netjes wegwerken he, dus ff tussen de kroonstukken door.
Maar mooi dat hij loopt, alleen raar dat alleen de Bad snake past, een Proma CC ciao model zou toch makkelijk moeten passen? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.